PDA

Bekijk Volledige Versie : Grumpy je bent ziek!



The MAzTER
12/03/04, 19:10
Grumpy je bent ziek!

6 post waren er al en verschillende mods waren al op het forum geweest.
Ik nam aan dat de mods het niet erg vonden om phreak in zijn topic te feliciteren dus zet neer 'Aangezien de mods dit weer niet erg vinden'

anders had ik namelijk NIETS GEZEGT!

heb 5x zitten denken: zal ik nu wel een reply geven of niet en toen dacht ik ach.. 6 man al, laat ik het toch maar doen. En dit krijg je dan als beloning.

Bedankt!

Dennis
12/03/04, 19:12
Origineel geplaatst door The MAzTER
Grumpy je bent ziek!

6 post waren er al en verschillende mods waren al op het forum geweest.
Ik nam aan dat de mods het niet erg vonden om phreak in zijn topic te feliciteren dus zet neer 'Aangezien de mods dit weer niet erg vinden'

anders had ik namelijk NIETS GEZEGT!

heb 5x zitten denken: zal ik nu wel een reply geven of niet en toen dacht ik ach.. 6 man al, laat ik het toch maar doen. En dit krijg je dan als beloning.

Bedankt! Uhm... ik sta eigenlijk wel achter je. De enige mogelijke reden om een waarschuwing te geven is nu 'omdat de mods het niet erg vinden'. Maar dat vind ik wel erg zwak.

Verder zou ik het uitdelen van punten ook niet zo erg vinden als je er eens vanaf zou kunnen komen!

ThePostman
12/03/04, 20:05
Origineel geplaatst door DennisCitus
Uhm... ik sta eigenlijk wel achter je. De enige mogelijke reden om een waarschuwing te geven is nu 'omdat de mods het niet erg vinden'. Maar dat vind ik wel erg zwak.

Verder zou ik het uitdelen van punten ook niet zo erg vinden als je er eens vanaf zou kunnen komen!

Deze waarschuwingspunten zijn inderdaad te snel gegeven. Als de mod wat beter had gelezen was er waarschijnlijk wel begrepen waarom je dat schreef.

@ phreak:

Ik heb nog geen antwoord op me vraag :D, ik wou eigenlijk brian-k of briank.nl voor je reggen als cadeau.

Grumpy
12/03/04, 21:48
themazter, deze (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48656) heb je gelezen. Je hebt er zelfs in gereageerd.
Er staat duidelijk dat je foute posts moet melden via de "Rapporteer dit bericht aan een beheerder"-link en dat je je commentaar over de mods voor je moet houden.

Trouwens, voor die belediging (zie topictitel) krijg je nog eens 8 waarschuwingspunten erbij.
Je mag overigens blij zijn dat Rik vorige keer soepel is geweest, en jou niet 8 punten heeft gegeven voor een belediging zijn kant op. Dat zou betekenen dat je je laatste post op wht gemaakt hebt. (25 punten > ban dus)


Die mededeling van vandaag was bewust zo opgesteld om verschillende mensen aan te pakken die het forum vervuilen.
Toevallig zijn er 3 reacties na mijn waarschuwing richting the mazter die alle 3 niet gewenst zijn.


DennisCitus, 'omdat de mods het niet erg vinden'.
the mazter zei: 'Aangezien de mods dit weer niet erg vinden'.

Hij doet dat op een toon alsof wij mods bij sommigen iets wel toe staan en bij anderen weer niet. Dat soort commentaar zijn wij hier beu.
Je bent hier te gast op wht, en jullie gedragen je er totaal niet naar.
Als je op bezoek bij iemand bent ga je toch ook niet tegen de eigenaar zeggen "Goh wat is het hier stoffig", "Goh je moet je planten wel water geven, ze zien er zo droog uit", "Man, een luchtverfrisser aanschaffen is wel handig voor je toilet". Dat is gewoon onbeschoft.

Maar goed. DennisCitus klaagt zeikt verder WEER eens over waarschuwingspunten die na een tijdje weg zouden moet gaan. Ook daarover had ik vandaag in de medeling iets over gezegd. Maarnee, men moet mij weer eens negeren.

The Postman denkt weer dat hij op alles moet reageren. Nee ik vroeg geen commentaar van jou. En om de conclusie te trekken dat ik te snel heb gereageerd met mijn waarschuwingspunt is voorbarig. The Mazter reageert hier vaker onbeschoft. En dan nog zeggen dat ik beter had moeten lezen. :rolleyes:

En owja, vervolgens maakt The Postman nog eens een off-topic opmerking.

Maar goed. The Mazter 8 waarschuwingspunten dus. DennisCitus en The Postman ieder 1.

Ik raad jullie allemaal aan in het vervolg eerst na te denken voordat je een bericht plaatst.

[QWS]
12/03/04, 22:02
ik ben het met grumpy eens. je lokt het ook een beetje uit door het op die manier te zeggen. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook maar omdat je het sarcastisch bedoelde kan je het nu makkelijk ontkennen..

ThePostman
12/03/04, 22:08
Origineel geplaatst door Grumpy The Postman denkt weer dat hij op alles moet reageren. Nee ik vroeg geen commentaar van jou. En om de conclusie te trekken dat ik te snel heb gereageerd met mijn waarschuwingspunt is voorbarig. The Mazter reageert hier vaker onbeschoft. En dan nog zeggen dat ik beter had moeten lezen.

Jullie blijven er moeilijk over doen he, als ik iets toe te voegen heb doe ik dit. is het verboden om je mening te geven of om teveel te posten. Elke moderator heeft (...) commentaar op mijn post gedrag... :mad:

Schaap
12/03/04, 22:59
Sorry Grumpy, maar moest George W Bush dit zien vind hij jouw zeker een dictator.

Is het de bedoeling dat we elkaar neerschieten wanneer we iets verkeerd doen? Jouw woede moet je zeker niet op alle leden uitwerken.

Gewoon mijn mening, als je die niet goed vind mag je hem gerust verwijderen.

The MAzTER
12/03/04, 23:03
je mag hier geen eens je menig geven

en ik wist toch wel dat ik die punten zou krijgen omdat jullie je kans af gingen wachten tot je me terug kon pakken van Rik zijn post.

Kreeg van hem een pm met: HAHAHAHA er in

kan je nagaan zeg ;x

Rik
12/03/04, 23:15
Origineel geplaatst door The MAzTER
Grumpy je bent ziek!

6 post waren er al en verschillende mods waren al op het forum geweest.
Ik nam aan dat de mods het niet erg vonden om phreak in zijn topic te feliciteren dus zet neer 'Aangezien de mods dit weer niet erg vinden'

anders had ik namelijk NIETS GEZEGT!

heb 5x zitten denken: zal ik nu wel een reply geven of niet en toen dacht ik ach.. 6 man al, laat ik het toch maar doen. En dit krijg je dan als beloning.

Bedankt!

Ik denk dat jij sowieso niet mag klagen maat ;)
Laten we deze ook maar sluiten, kan alleen maar uitlopen op modder gooien....

Ow, en even over dat HAHAHAHAHAHA, ik zal even plaatsen wat daaraan vooraf ging:


Re: hallo :D
HAHAHAHAHAHAHA

Laat maar joh
Had dit niet van jouw verwacht, maar ach, u laat uw ware kant zien
Laat die reply maar zitten hoor, laat sowieso maar niks van je horen, beter denk

Groeten Rik





quote:
--------------------------------------------------------------------------------






The MAzTER schreef op: 11-03-2004 17:22:
eh... mag ik ook nog klanten even verder helpen.

dank u

reply kan je verwachten als ik iets meer tijd heb


quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Rik schreef op: 11-03-2004 16:30:
Nou ?

onderbouw het dan ?
Vertel, wat is er mis ?

Grt Rik

Grumpy
13/03/04, 01:11
Origineel geplaatst door Schaap
Sorry Grumpy, maar moest George W Bush dit zien vind hij jouw zeker een dictator.

Is het de bedoeling dat we elkaar neerschieten wanneer we iets verkeerd doen? Jouw woede moet je zeker niet op alle leden uitwerken.

Gewoon mijn mening, als je die niet goed vind mag je hem gerust verwijderen.
Goed onderbouwt. Perfect. :rolleyes:

Er zijn dingen in het moderatorforum besproken waarna vandaag een mededeling geplaatst werd.
Ik pas de regels toe en meneer Schaap beweert dat de Amerikaanse president mij een dictator zal vinden. :rolleyes:

Hoe kom je er bij dat je elkaar moet neerschieten als je iets "verkeerd doet"?
Wat heb ik gezegd waardoor jij daaraan denkt?

Ik laat mijn woede zeker niet op alle leden uitwerken. Er zijn weinig dingen die mij woedend maken. Mensen achter hun PC die zich niet netjes gedragen op een forum op het internet horen daar niet bij. Not even close.