PDA

Bekijk Volledige Versie : Storing Citus



Elgervdwel
12/03/04, 18:23
Gisteren was Citus down, vanochtend nog steeds. Nu schijnt hij online te zijn geweest vandaag, maar nu is ie weer offline. Weet iemand wat er in hemels naam aan de hand is en hoe lang het gaat duren. Heb pissige klanten en zelfs een nieuwe klant die is afgehaakt door deze downtime.

Myrdhin
12/03/04, 18:29
Heb je al contact gezocht met Citus? Lijkt me verstandig om dat eerst te doen voordat je zomaar hier een melding plaatst.

Elgervdwel
12/03/04, 18:31
Niemand online van Citus, daarom probeer ik het hier. Ik wil nu een snelle oplossing, want dit duurt me veel te lang.

Dennis
12/03/04, 18:38
Beste Elger,

Wij zijn telefonisch nog steeds bereikbaar . Er is een lange downtime geweest van 20:45 tot 's ochtends.

's middags is de server weer even down geweest, maar dit was sneller verholpen. De reden was 1 van de websites die wij hostten, deze mag nu een andere webhost gaan zoeken. Het betrof een sponsorklant.

Wij zullen waarschijnlijk vandaag niet online op MSN komen, vanwege de drukte. Wij zijn echter nog steeds wel bezig met zoeken van mogelijke oorzaken en oplossingen dat betreffende site de load zo snel, zo hoog heeft kunnen laten op laten lopen. Wij waren ook nog steeds bereikbaar via citus@home.nl en 053 5742811.

oiin
13/03/04, 21:00
Origineel geplaatst door DennisCitus
...Het betrof een sponsorklant...

Triest te horen/lezen, een sponsorklant, iemand die jullie sponseren met webspace?! Zo ja dan is dat wel heel erg 'een gegeven paard in de bek kijken'! :mad:

Succes ermee!

Dennis
13/03/04, 21:33
Origineel geplaatst door oiin
Triest te horen/lezen, een sponsorklant, iemand die jullie sponseren met webspace?! Zo ja dan is dat wel heel erg 'een gegeven paard in de bek kijken'! :mad:

Succes ermee! Leg dat eens uit?

Elger is niet betreffende klant. Elger is een van onze klanten die de dupe is van een van onze sponsors.

oiin
13/03/04, 21:56
Ik begrijp dat Elger niet degene is die het dataverkeer veroorzaakte, ik dacht/begreep uit je post dat je sponsorklant het verkeer veroorzaakte, bij een sponsorklant denk ik aan iemand die jullie sponsoren met webspace...zal wel aan mij liggen?!

Mijn post is/was duidelijk opbeurend bedoeld...was dus ff geshockeerd....

Dennis
13/03/04, 22:08
Origineel geplaatst door oiin
Ik begrijp dat Elger niet degene is die het dataverkeer veroorzaakte, ik dacht/begreep uit je post dat je sponsorklant het verkeer veroorzaakte, bij een sponsorklant denk ik aan iemand die jullie sponsoren met webspace...zal wel aan mij liggen?!

Mijn post is/was duidelijk opbeurend bedoeld...was dus ff geshockeerd.... Ow okay :d

Maar dan snap ik jouw uitspraak niet helemaal. Wie moet het gegeven paard niet in de bek kijken?

oiin
13/03/04, 22:30
Iemand die gesponsort wordt met webspace en teveel dataverkeer veroorzaakt...

oiin
13/03/04, 22:32
Die virtuele lamer waarvan ik dacht dat ie bestond dus...

Dennis
13/03/04, 22:51
Die bestaat ook, maar uh... volgens mij klopt jouw gebruik van dit spreekwoord niet :)

Maar zou ik je slotje aan mogen vragen? (Ik pm oiin nog ff om mijn gelijk te halen :p)

RobbertC
13/03/04, 22:55
Done