PDA

Bekijk Volledige Versie : High-end | Low-ping Gameservers



Rik
10/03/04, 09:39
HIGH-END | LOW-PING GAMESERVERS VANAF E 14,35 PER MAAND !

Gestart: 10 maart 2004: CombatServers.com

Ondanks dat de website nog niet geheel af is, zijn wij op velen verzoek toch alvast gestart met het verhuren van Gameservers.

Via www.combatservers.nl kun je alvast Clan- en Public Gameservers huren in een zeer snel Nederlands netwerk.
Door middel van 400 Mbit aan uplinks garanderen we een zeer lage ping en vrijwel geen lag !

Clanservers vanaf E 14,35 per maand
Public servers vanaf 24,37 per maand

Openingsaanbieding>>> LET OP !: Bij contract voor 12 maanden:

1) GRATIS 13e maand !
2) GRATIS Domeinnaam (.com|.net|.nl|.be) !
3) GRATIS Clansite (webruimte|32 pop-adressen) !
4) GRATIS 3 x van Game wisselen in die 12 maanden !


ELKE GAMESERVER BEVAT:

- 500 MB mapruimte
- Per pakket aangegeven dataverkeer inbegrepen
- FTP- toegang (24/7)
- Gameserver Controle panel
- SSH toegang op aanvraag

GEEN FUP EN ONVERWACHT HOGE REKENINGEN !!
Achteraf meer data verbruikt ?

- 1 GB extra voor € 1,00
- 10 GB extra voor € 9,00

Altijd melding bij overschrijding !

GAMES NU BESCHIKBAAR:
Komen dagelijks games & Mod's bij nu....

HALF-LIFE
> Half-life
> Counterstrike 1.5 (Testserver : 82.150.133.130:27015)
> Counterstrike 1.6 steam ! (Testserver: 82.150.133.130:27016)
> Day of defeat 1.0 b
> Day of defeat steam !

Battlefield 1942
> Battlefield 1942
> Battlefield 1942 Desert Combat

Wolfenstein
> Wolfenstein Enemy Terretory

Unreal Tournament
> Unreal Tournament 2004 DEMO server !

Medal of Honor
> Medal of Honor Allied Assult

OF VRAAG OM HET SPEL DAT JE WENST !!!

Gezocht --> Resellers (neem contact op!)



Prijzen zijn in Euro's en excl. 19% BTW

Bedrijf: CombatServers.com
Concept by: NETadvice | Azera | Devil-Strike
Netwerk: InstantXS
Info: http://www.combatservers.nl
Contact: helpdesk@combatservers.com
MSN: admin@combatservers.com

Koster
10/03/04, 13:16
Ik wil niet flauw doen, Rik (mod):
- is dit het juiste subforum: te koop aangeboden??
- je noemt helemaal geen aanbieding: je zegt vanaf 14 euri maar wat krijg je ervoor? Daarvoor MOET je naar de website van jou.

Rik
10/03/04, 13:25
Staat toch vrij duidelijk wat je gaat krijgen ?

1) Bij 12 mnd contract een gratis domeinnaam
2) bij 12 mnd contract een gratis clansite (hosting)
3) bij 12 mnd contract een 13e maand gratis....

Als je vragen hebt kun je ze hier gewoon stellen hoor, geen enkel probleem.
Ik kan onmogelijk alle pakketprijzen hier gaan plaatsen toch ?

Ow, en nog even, ik heb met 2527 posts wel redelijk wat recht om een advertentie te plaatsen hoor, de eerste nog wel ;), dat ik Mod ben staat daar best wel los van ;)

The MAzTER
10/03/04, 14:02
no offene Rik maar Koster heeft gelijk

- netwerk info?? bij wie je je servers hebt staan en 400Mbit noem ik geen netwerk info, netwerk info is: 100mbit: blaat, 100mbit bla etc (o ja.. en gamers zien liever gbit verbindingen dan 'maar' 400mbit, zij denken hoe hoger hoe beter :p)
- Achteraf meer data verbruikt? Eh.. wat krijg je vooraf dan?
Je zegt geen FUP te hebben maar zegt ook niet hoeveel traffic je krijgt. Vreemd.

Tevens is het een beetje stom om dit in naam van NETadvice te doen. De meeste hier die ooit gameservers gehost hebben weten dat het gewoon niet meer rendabel is. Tenzij je al een groot netwerk hebt gameservers.net etc). of gelijk 5 servers vol kan verkopen. Ik had op zijn minst verwacht dat je wat voor onderzoek gedaan had :p

just my 0.02

succes met alle sponsor aanvragen die je vanaf nu gaat krijgen :D

Rik
10/03/04, 14:21
Origineel geplaatst door The MAzTER
no offene Rik maar Koster heeft gelijk

- netwerk info?? bij wie je je servers hebt staan en 400Mbit noem ik geen netwerk info, netwerk info is: 100mbit: blaat, 100mbit bla etc (o ja.. en gamers zien liever gbit verbindingen dan 'maar' 400mbit, zij denken hoe hoger hoe beter :p)

teleglobe 100mbit.
abovenet 100mbit.
nlix 100mbit.
openpeering 100mbit.
Binnenkort extra: Lambada

Netwerk staat er: InstantXS

Switch: extreme summit 24e3


+ wij belasten de servers, en het netwerk tot zover het mogelijk is, 400 Mbit aan uplink maak je niet zo snel op hoor ;)
Onze test server heeft laagste ping van de CS 1.5 servers ;), onze klanten heb ik nog niet horen klagen, eerder juigen :D


- Achteraf meer data verbruikt? Eh.. wat krijg je vooraf dan?
Je zegt geen FUP te hebben maar zegt ook niet hoeveel traffic je krijgt. Vreemd.

Ik wil hier best alle pakketprijzen wegzetten, geen probleem, maar dat mag niet volgens de regels (max 5 aanbiedingen).
Op de site staat heel overzichtelijk hoeveel data er bij zit.


Tevens is het een beetje stom om dit in naam van NETadvice te doen.


Waarom is dat nou in godsnaam stom ?, ik denk dat ik zelf heel goed weet hoe en wat ik neer zet. Wat als er bijvoorbeeld geen bedrijf bij staat, en jongens als jij beginnen om een KvK te vragen ?, krijg je weer een post van mij met KvK nummer, weer post van ander "hey, dat is KvK van NETadvice" ....
Ja , en ?, dit is een samenwerkingsverband, en daar verbind ik onze naam graag aan.


De meeste hier die ooit gameservers gehost hebben weten dat het gewoon niet meer rendabel is. Tenzij je al een groot netwerk hebt gameservers.net etc). of gelijk 5 servers vol kan verkopen. Ik had op zijn minst verwacht dat je wat voor onderzoek gedaan had :p


Hahaha, dat is het hem nou juist, ik doe dit niet voor niets, en de manier waarop het opgezet is is zeker rendabel, maar dat is niet jouw pakkie an ;-)
Bij jou misslukt toevallig in het verleden ?


just my 0.02

succes met alle sponsor aanvragen die je vanaf nu gaat krijgen :D

Waar maak je je druk om, en wederom thnx voor het overhoop halen van een topic ;)

devil-strike
10/03/04, 14:29
Ok ff wat server info, nu draait er bijvoorbeeld een CS testserver (met 2 volle 16 slots Half-life 1.5) met een serverload van 0.01 0.00 0.00.

en daarbij een 1.6 CS 16 slots Steam: load average: 0.00, 0.00, 0.00

Servers specs: P4 2,66G met 1,5GB geheugen.
Wij plaatsen echter niet meer als "enkele" gameservers op 1 P4.
Zwaardere games komen op Dual Xeon's.


Devil-Strike.net Team.

Cybafish
10/03/04, 14:35
Origineel geplaatst door devil-strike
Ok ff wat server info, nu draait er bijvoorbeeld een CS testserver (met 2 volle 16 slots) met een serverload van 0.01 0.00 0.00.

Servers specs: P4 2,66G met 1,5GB geheugen.

Devil-Strike.net Team.

Met twee jaar systeembeheerderservaring zet ik een verschrikkelijk groot vraagteken achter die uitspraak.. (en dan doel ik op de load)

The MAzTER
10/03/04, 14:41
Hahaha, dat is het hem nou juist, ik doe dit niet voor niets, en de manier waarop het opgezet is is zeker rendabel, maar dat is niet jouw pakkie an ;-)
Bij jou misslukt toevallig in het verleden ?

Nee reden waarom wij er geen zin meer in hadden:
1. Kost vrij veel tijd aan support
2. Te veel concurentie, dus redelijke prijzen zijn niet meer te vragen
3. Te veel sponsor requests

Toen steam uitkwam hadden we helemaal zo iets van: ach.. waarom bieden we dit nog aan. (ivm met slechte linux supprt van steam).

We hebben in totaal 4 dedicated servers gebruikt voor gamehosting. Ik heb er nooit spijt van gehad dat we er mee gestopt zijn.

Wat de meeste GSP's doen is bijv een clan zoeken die een paar gasten hebben met kennis van dit soort zaken en dan de clan een gratis server aanbieden als bijv. 3 van hun support aanbieden. Misschien een goedkope oplossing, maar vind het niet echt de beste manier.


Waar maak je je druk om, en wederom thnx voor het overhoop halen van een topic.
np :p

@ devil-strike, als beide servers vol zitten dan heb je wel meer dan 0.01 load ;)

Rik
10/03/04, 14:48
Origineel geplaatst door The MAzTER

np :p

@ devil-strike, als beide servers vol zitten dan heb je wel meer dan 0.01 load ;)

Ik heb de load net nog eens bekeken, en hij klopt... kwestie van server goed opzetten blijkbaar...
;)...

En NU back on-topic graag, beantwoord liever de serieuze vragen die nu per mail en PM binnenkomen hier in het topic, dan dat ik in ga op deze trieste pogingen iets af te kraken....;) helaas....

//edit: op verzoek ( :huh: ) verplaatst :D

Rik
10/03/04, 15:00
Ook op verzoek:

Clan servers:

p/mnd: data:

6 spelers € 14,25 10 GB
10 spelers € 23,75 20 GB
12 spelers € 28,50 25 GB
14 spelers € 33,25 30 GB
16 spelers € 38,00 33 GB
18 spelers € 42,75 36 GB
20 spelers € 47,50 40 GB
22 spelers € 52,25 43 GB
24 spelers € 57,00 46 GB
32 spelers € 76,00 50 GB

PUBLIC:
6 spelers € 24,37 25 GB
10 spelers € 40,63 30 GB
12 spelers € 48,75 35 GB
14 spelers € 56,88 40 GB
16 spelers € 65,00 45 GB
18 spelers € 73,13 50 GB
20 spelers € 81,25 55 GB
22 spelers € 89,38 60 GB
24 spelers € 97,50 65 GB
32 spelers € 130,00 70 GB

Extra dataverkeer per GB overschrijding: € 1.-
per 10 GB: € 9.-

Prijzen zijn dus per maand, in Euro's, en excl. BTW, rest staat in openingspost....

Savvas
10/03/04, 15:07
Origineel geplaatst door Rik


Ik heb de load net nog eens bekeken, en hij klopt... kwestie van server goed opzetten blijkbaar...
;)...


We hebben het over 2 volle 16 slots CS1.5 servers? Dan moet ik ook uit ervaring zeggen dat dat mij nooit gelukt is.....

Rik
10/03/04, 15:10
Jongens, kijk dan zelf even via een speeltje...

82.150.133.130:27015
82.150.133.130:27020

Alle twee op zelfde server, alle twee continu vol !
Dit is al paar weken zo....
Dat het ons dus blijkbaar wel lukt is dus onze verdienste ;)

devil-strike
10/03/04, 15:45
Origineel geplaatst door Cybafish


Met twee jaar systeembeheerderservaring zet ik een verschrikkelijk groot vraagteken achter die uitspraak.. (en dan doel ik op de load)

15:40:56 up 7 days, 5:54, 1 user, load average: 0.16, 0.03, 0.01
56 processes: 54 sleeping, 2 running, 0 zombie, 0 stopped
CPU states: 20.0% user 2.6% system 0.0% nice 0.0% iowait 77.4% idle
Mem: 1547972k av, 1522224k used, 25748k free, 0k shrd, 83252k buff
778080k actv, 0k in_d, 23108k in_c
Swap: 2040244k av, 9588k used, 2030656k free 1086608k cached

Devil-strike.net Team.

Arjan
10/03/04, 16:38
Mag ik vragen waarom je denkt dat gamers bij jou een server gaan huren en niet bij iemand die goedkoper is.

Ik vraag dit omdat game hosting bedrijven komen en gaan simpel weg omdat ze geen klanten hebben of steeds minder klanten krijgen. Neem als voorbeeld www.rentone.nl een zeer gerespecteerd game hosting bedrijf en toch stopt hij er mee simpel weg omdat er veel concurentie is.

Rik
10/03/04, 16:53
Origineel geplaatst door Arjan
Mag ik vragen waarom je denkt dat gamers bij jou een server gaan huren en niet bij iemand die goedkoper is.

Vanwege een paar redenen:

1)
Wij doen dit met een aantal mensen zodat we elke groei kunnen opvangen.
2)
We doen dit allemaal "erbij", dus loopt het niet, geen ramp, wordt rechtgetrokken met andere zaken, voor de klanten een GARANTIE dat wij wel doorgaan, en dus ook niet over een jaar moeten zeggen "sorry, we stoppen ermee"
3)
Wij richten ons totaal niet op de "goedkope" gameservers.
Dan waren we wel in een ander netwerk gaan zitten ;)
Hetgeen wij aanbieden, zeker met een contract voor 12 maanden, vindt je nergens (gratis domein, gratis hosting, gratis Plesk CP, gratis 13e maand, gratis 3 x van spel wisselen)...
4)
het zijn TOTAAL pakketten, alles zit erbij, en als men dus voor een jaar gaat huren is het completer als welke aanbieder dan ook.
5)
Vergeleken met een hele hoop aanbieders (mensen die het wel goed doen ;)) is onze prijs juist HEEL goed te noemen, ik zal verder geen namen noemen... maar vergelijk de drie grootste aanbieders momenteel eens voor de gein...

Tot slot, en dat is één van de grootste redenen, wij belonen onze klanten voor het aanbrengen van vrienden/bekenden.
Die "nieuwe" klanten hebben we aan hen te danken, daarvoor worden ze beloond.
Voor iedere nieuwe klant die ze aanbrengen ontvangen ze voor de zelfde periode een extra korting van 10% op hun eigen maand bedrag...

En tja. klanten vinden het leuk als ze beloond worden.

verder kun je op de test servers zelf naar de reacties kijken van de spelers, iedereen is laaiend over de ping, dat zegt toch wel iets denk ik.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag !

Rik
10/03/04, 17:02
Netwerk update:

Deze gameservers zijn aangesloten op:

100 Mbit True,
100 Mbit above
100 Mbit nlix
100 Mbit openpeering en straks extra;
100 Mbit lambda (is overgenomen door cogent).

Ahead-IT
10/03/04, 17:22
Clan servers:
Alles OK


PUBLIC:
6 spelers € 24,37 25 GB
10 spelers € 40,63 30 GB
12 spelers € 48,75 35 GB
14 spelers € 56,88 40 GB
16 spelers € 65,00 45 GB
18 spelers € 73,13 50 GB
20 spelers € 81,25 55 GB
22 spelers € 89,38 60 GB
24 spelers € 97,50 65 GB
32 spelers € 130,00 70 GB

Is er dezelfde FUB voor elk spel? Met 70GB voor een 32 speler Battlefield server kom je namelijk niet ver. Zelfs een actieve 20 speler CS server verbruikt ook al snel 120GB.

"In mijn tijd" was FUB het gemiddelde van al je klanten, wordt dat niet meer toegepast?

Mooie prijzen trouwens, als die gelden voor alle games dan is het wel spotgoedkoop. ( met name Battlefield, BF DC, UT2004, ... )

Rik
10/03/04, 17:27
Origineel geplaatst door PCDOC

Alles OK



Is er dezelfde FUB voor elk spel? Met 70GB voor een 32 speler Battlefield server kom je namelijk niet ver. Zelfs een actieve 20 speler CS server verbruikt ook al snel 120GB.

"In mijn tijd" was FUB het gemiddelde van al je klanten, wordt dat niet meer toegepast?


Wij doen niet aan FUP omdat de klanten aangegeven hebben dat erg lastig en oncontroleerbaar te vinden. Nu geven we vooraf aan indien men erover komt, een beetje er overheen is nooit een probleem, vervolgens wordt in overleg pakket verhoogd.
Zijn ook klanten die het namelijk niet halen die quota.


Mooie prijzen trouwens, als die gelden voor alle games dan is het wel spotgoedkoop. ( met name Battlefield, BF DC, UT2004, ... )

Klopt, ook die helderheid hebben we erin gebouwd, voor alle games, zelfde prijzen, zwaardere games, zwaardere server, iets minder winst, geen enkel probleem....

Keuningen
10/03/04, 17:30
@PCDOC
jah, alleen je vergeet de rekening achteraf van het dataverkeer ..
zoals je zegt het verbruikt vaak meer data dan je geleverd krijgt.




en volgens mij klopt er iets niet op de site...




DUAL XEON SERVERS
VOOR DE ZWARE GAMES:

2 x Pentium 4 processor 2.6 Ghz
4 x 512 DDRAM geheugen
Onboard LAN/VGA/RAID/SATA/IDE
2 x 80 GB Maxtor @ 7200 RPM



dual xeon...
met p4?

klopt niet echt he

Rik
10/03/04, 17:31
Origineel geplaatst door Keuningen
@PCDOC
jah, alleen je vergeet de rekening achteraf van het dataverkeer ..
zoals je zegt het verbruikt vaak meer data dan je geleverd krijgt.



En blijkbaar heeft een klant dan liever dat hij in de laatste week dan hoort van "nog paar GB's en het is op, zullen we er 10 bij doen ?" dan dat ze achteraf ineens onverwacht hoge rekening krijgen die niet valt te controleren....


en volgens mij klopt er iets niet op de site...

dual xeon...
met p4?

klopt niet echt he

:D klopt, knip/plak foutje :)

//edit: aangepast...

ThePostman
10/03/04, 17:45
Albert vertelde mij dat 10GB Wel genoeg is voor een private server...is dit ook zo? (6 spelers tegelijk)

Rik
10/03/04, 17:49
Origineel geplaatst door The Postman
Albert vertelde mij dat 10GB Wel genoeg is voor een private server...is dit ook zo? (6 spelers tegelijk)

Kijk, een server staat niet 100% van de dag vol te draaien... wij zijn met berekeningen uitgegaan van de ervaringen van iemand met meer als 800 draaiende gameservers.. dus we hebben dat gem. verbruik genomen.
Nu is het zo dat 70 % van de klanten hun server niet meer als 4-6 uren per dag compleet vol krijgen.... daar zijn wij vanuit gegaan, dat je bij normaal gebruik, voor die prijs geen onverwachte rekeningen krijgt.

Laten we eerlijk zijn, er is in het verleden gewoon veel misbruik/gebruik van die regeling gemaakt, en wij passen daarvoor, liever duidelijkheid, de klant is uiteindelijk goedkoper uit !

Eris
10/03/04, 17:53
Ondersteunen jullie ook (het goede oude) Unreal tournament?

(Beheerder clan.pagina.nl weet je meteen wie ik ben ;))

Rik
10/03/04, 17:55
Origineel geplaatst door Eris
Ondersteunen jullie ook (het goede oude) Unreal tournament?

(Beheerder clan.pagina.nl weet je meteen wie ik ben ;))

Hoi, als jij dat wilt, dan doen we dat !
Ik laat het zo weten ;)

2004 demo hebben we al wel te huur iig.

Ahead-IT
10/03/04, 17:57
Origineel geplaatst door The Postman
Albert vertelde mij dat 10GB Wel genoeg is voor een private server...is dit ook zo? (6 spelers tegelijk)
Ja, voor een private server is dat ruim voldoende. De meeste clans verbruiken tussen 2 a 5 GB/maand. Daarom zei ik ook "Alles ok" izm de private servers.

ThePostman
10/03/04, 18:30
Origineel geplaatst door Eris
Ondersteunen jullie ook (het goede oude) Unreal tournament?

(Beheerder clan.pagina.nl weet je meteen wie ik ben ;))

Idd de goede oude, en bedankt voor de reply's rik en pcdoc.

Rik kan je even mailen naar tim@my-host.be met betrekking tot een reseller mogelijkheid? Ik had al contact met Albert gehad, alleen er was nog niks zeker.

Rik
10/03/04, 18:44
Origineel geplaatst door The Postman


Idd de goede oude, en bedankt voor de reply's rik en pcdoc.

Rik kan je even mailen naar tim@my-host.be met betrekking tot een reseller mogelijkheid? Ik had al contact met Albert gehad, alleen er was nog niks zeker.

Zal ik doen ;)

GetHosted
10/03/04, 23:45
Zucht :(

Weer eentje die het gaat proberen :)

Ik zie weer een Clanpoint verhaal aankomen en Creativehosting... Zware lag, te weinig personeel en te weinig ervaring... (No offence intended!)

Rik
10/03/04, 23:50
Origineel geplaatst door GetHosted
Zucht :(

Weer eentje die het gaat proberen :)

Ik zie weer een Clanpoint verhaal aankomen en Creativehosting... Zware lag, te weinig personeel en te weinig ervaring... (No offence intended!)

Maak je niet druk, wij weten heel goed waar we aan beginnen.... onze klanten hoor je niet klagen over lag, hebben in 7 dagen om precies te zijn 1 keer lag gehad, en dat was toen er 5 gameservers tegelijk werden opgestart...

Wij zijn met voldoende mensen en hebben wat dat betreft alles goed op orde, evenwel bedankt voor de bezorgdheid :D

als je niets wilt weten over het aanbod o.i.d., hou dan het commentaar voor je ;) blijven we misschien een keer on-topic ...

Mannekino
11/03/04, 09:59
Door middel van 400 Mbit aan uplinks garanderen we een zeer lage ping en vrijwel geen lag!

Lag wordt eerder veroorzaakt door een CPU die aan zijn limiet zit.


iedereen is laaiend over de ping

Als ik hier HLSW een tijdje laat draaien dan kom ik uit op een gemiddelde ping tussen de 30 en 40, met spikes naar de 60. Om heel erg eerlijk te zijn snap ik niet waarom je hierveel zoveel ophef over maakt want zo geweldig is dat nou ook weer niet? Ik kom hier niet onder de 28 op die Test Server. Nu is dat op zich geen probleem maar je doet alsof het niet lager kan en dat is gewoon onzin.

Ping van jullie test server:
http://www.clanhost.nl/stuff/ping_2.jpg

Ping andere server
http://www.clanhost.nl/stuff/ping_1.jpg

Zegt genoeg lijkt me...

Rik
11/03/04, 10:03
Origineel geplaatst door Mannekino


Lag wordt eerder veroorzaakt door een CPU die aan zijn limiet zit.



Als ik hier HLSW een tijdje laat draaien dan kom ik uit op een gemiddelde ping tussen de 30 en 40, met spikes naar de 60. Om heel erg eerlijk te zijn snap ik niet waarom je hierveel zoveel ophef over maakt want zo geweldig is dat nou ook weer niet? Ik kom hier niet onder de 28 op die Test Server. Nu is dat op zich geen probleem maar je doet alsof het niet lager kan en dat is gewoon onzin.

Ping van jullie test server:
http://www.clanhost.nl/stuff/ping_2.jpg

Ping andere server
http://www.clanhost.nl/stuff/ping_1.jpg

Zegt genoeg lijkt me...


Hoi hoi,

Ik zeg alleen dat de gene die er op spelen WEL blij zijn ermee, ik heb nooit beweerd dat anderen niet beter zouden kunnen zijn, is best mogelijk !
Gaf er alleen mee aan dat de gene die nu klant zijn DIK tevreden zijn over die lage ping....

Het zijn trouwens toch moment opnamen... zelf kwam ik net ook niet boven de 20 op die testserver....

Ene.... blijf on topic of stel gewoon een vraag AUB :)

Mannekino
11/03/04, 10:06
Hm ok, staat me iets bij dat ik iets gelezen had over "laagste ping Counter-Strike servers". Maar de prijzen zijn inderdaad wel goed. Ik zou het niet kunnen aanbieden voor die prijs, daarvoor liggen mijn colocatiekosten te hoog, maar daar heb ik bewust voor gekozen, want ik ben héél tevreden met het netwerk waar ik mijn servers neerzet.

// Edit
Dat jij niet boven de 20 komt is niet representatief als je dat gaat vergelijken met de pingtests die heb gedaan. En ik denk dat je zelf ook wel weet dat deze moment opname wel degelijk iets zegt :).

Rik
11/03/04, 10:12
Origineel geplaatst door Mannekino
Hm ok, staat me iets bij dat ik iets gelezen had over "laagste ping Counter-Strike servers". Maar de prijzen zijn inderdaad wel goed. Ik zou het niet kunnen aanbieden voor die prijs, daarvoor liggen mijn colocatiekosten te hoog, maar daar heb ik bewust voor gekozen, want ik ben héél tevreden met het netwerk waar ik mijn servers neerzet.


Hmmm, ok, ik kan me niet herinneren dat ik, of één van de anderen dat ergens heeft gezet, ik zelf zal iig NOOIT beweren dat het de snelste zijn :D, denk dat je bedoelde "Low-ping" , gewoon "lage ping"...

Over het netwerk waar wij in staan zijn we ook DIK tevreden !
Net weer een stapje hoger zullen we maar zeggen....
Zeker omdat we mede dankzij hen deze prijzen kunnen aanhouden voor de klanten...

devil-strike
11/03/04, 10:18
Ik kom ook niet boven de 15ms uit heb kabel, en in het algemeen heeft ADSL hogere ping dan Kabel (13, Ø17.7ms) HLSW


1 p2033154.net.upc.nl (212.142.33.154) 0.798 ms 0.504 ms 0.432 ms
2 Gig15-0.am00rt04.brain.upc.nl (212.142.33.2) 0.271 ms 0.271 ms 0.228 ms
3 srp8-0.am00rt02.brain.upc.nl (212.142.32.34) 0.412 ms 0.389 ms 0.300 ms
4 srp0-0.am00rt05.brain.upc.nl (212.142.32.43) 0.347 ms 0.354 ms 0.312 ms
5 nl-ams01a-ra1-so-0-0-2.aorta.net (213.46.161.45) 14.130 ms 0.695 ms 0.589 ms
6 nl-ams01a-rd1-pos-0-3.aorta.net (213.46.161.189) 0.653 ms 0.637 ms 0.704 ms
7 213.46.161.141 (213.46.161.141) 2.550 ms 1.188 ms 2.632 ms
8 pos0-1.mpr1.ams1.nl.above.net (62.4.95.241) 1.637 ms 1.182 ms 1.127 ms
9 instantXS.ams1.nl.above.net (62.4.86.27) 1.833 ms 1.913 ms 2.983 ms
10 82.150.133.130 (82.150.133.130) 1.822 ms 1.659 ms 1.593 ms

ping test vanaf mijn pc

Koster
11/03/04, 11:56
Origineel geplaatst door devil-strike
Ik kom ook niet boven de 15ms uit heb kabel, en in het algemeen heeft ADSL hogere ping dan Kabel (13, Ø17.7ms) HLSW


1 p2033154.net.upc.nl (212.142.33.154) 0.798 ms 0.504 ms 0.432 ms
2 Gig15-0.am00rt04.brain.upc.nl (212.142.33.2) 0.271 ms 0.271 ms 0.228 ms
3 srp8-0.am00rt02.brain.upc.nl (212.142.32.34) 0.412 ms 0.389 ms 0.300 ms
4 srp0-0.am00rt05.brain.upc.nl (212.142.32.43) 0.347 ms 0.354 ms 0.312 ms
5 nl-ams01a-ra1-so-0-0-2.aorta.net (213.46.161.45) 14.130 ms 0.695 ms 0.589 ms
6 nl-ams01a-rd1-pos-0-3.aorta.net (213.46.161.189) 0.653 ms 0.637 ms 0.704 ms
7 213.46.161.141 (213.46.161.141) 2.550 ms 1.188 ms 2.632 ms
8 pos0-1.mpr1.ams1.nl.above.net (62.4.95.241) 1.637 ms 1.182 ms 1.127 ms
9 instantXS.ams1.nl.above.net (62.4.86.27) 1.833 ms 1.913 ms 2.983 ms
10 82.150.133.130 (82.150.133.130) 1.822 ms 1.659 ms 1.593 ms

ping test vanaf mijn pc
wat geen reet zegt hoe hoog je ping in het spel is (die is dus echt niet 20 als deze ping al 15 is!

Maar in ieder geval, Rik, lekker aanbieding topic is het geworden :)

devil-strike
11/03/04, 11:59
In game komt me ping niet hoger dan 10ms

http://www.devil-strike.net/fy_iceworld0002.JPG
http://www.devil-strike.net/fy_iceworld0003.JPG
http://www.devil-strike.net/fy_iceworld0004.JPG

RobbertC
11/03/04, 15:05
Een discussie over het rendement van gameservers kan prima gehouden worden in één van de discussie fora, niet in iemand z'n aanbieding.

Rik
11/03/04, 17:21
Ik heb hem weer geopend en opgeruimd.
Vanaf nu gewoon ON-topic blijven....

Arjan
12/03/04, 10:03
Even een verklaring over het PINGen, bij PINGEN kom je vaak hoger uit qua ping reply omdat veel interproviders waaronder trueserver geen voorrang geven op de router aan ping pakketjes. Hierdoor kun je af en toe dus ook uitschieters hebben naar bijv. 20a40 ms terwijl je in het spel wel een constante ping hebt.

root
12/03/04, 14:40
Off topic of niet, maar wat een stelletje zeik wijven hier zeg. Wat Rik aanbied is zijn aanbieding en wat je daar van vind hoef ik echt niet te weten. Je gaat op een aanbieding of niet.

Als ik hier op iedere aanbieding moet reageren wat er wel of niet aan schort ben ik 24/7 bezig en de aanbieder zit hier niet op te wachten.

Of het rendabel is, is al helemaal niet meer de vraag. Denk je dat hosting nog rendabel is met al de zolderkamer kinders. Ook daar zou ik 24/7 op kunnen reageren.

Netadvice is een respectabel bedrijf wat zich echt al wel bewezen heeft. Rik zal echt niets beginnen zonder daar onderzoek naar gedaan te hebben. Valt me behoorlijk tegen van de mensen die hier al zo lang komen en al heel veel geleerd hebben van Rik. Jullie hadden beter moeten weten. En hier stoorde ik me behoorlijk aan. Hoe zou het toch komen dat er steeds minder serieuze mensen hier komen....

ps sorry voor je post.

Creativehosting
18/03/04, 12:48
Origineel geplaatst door GetHosted
Zucht :(

Weer eentje die het gaat proberen :)

Ik zie weer een Clanpoint verhaal aankomen en Creativehosting... Zware lag, te weinig personeel en te weinig ervaring... (No offence intended!)

Daar had je idd gelijk in Nander. Maar na de verloop van tijd hebben we goede ervaring opgebouwd en hebben we enige extra crew aan genomen. We zitten nu op de 11ste server in ons rackje en alles loopt prima! Maar gelijk heb je, je moet veel ervaring opbouwen voordat je begint. Dat was bij ons niet super.

Rik
18/03/04, 12:54
?? Waarom zet je dat nu in godsnaam hier weg ?
Voelde je je aangesproken ? :)

Deze kan nu wel op slot, aanbieding is niet meer geldig ;)