PDA

Bekijk Volledige Versie : "Gratis of Gesponsorde Hosting Aanvragen" gesloten? [Merged]



ThePostman
09/03/04, 21:16
http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=48

Woot :D

FSCJasper
09/03/04, 21:30
Mooi zo ,eindelijk actie tegen die zinloze sponsoringaanvragen. Zijn er net een paar die echt sponsoring verdienen..

Carl<n-media>
09/03/04, 21:44
Waarom is dit forum gesloten?

"GESLOTEN TOT NADER ORDER!"
Maken jullie nu eerst goede voorwaarden voor aanvragen? Of wat gaat er nu gebeuren? Graag nadere info :)

Ik snap inderdaad dat het met die game clans uit de hand liep. Misschien toch overwegen om die users eerder te bannen? Of dit beter vermelden?

Carl<n-media>
09/03/04, 21:46
Onzinnig noem ik het niet. Alleen er komen gewoon de verkeerde mensen terecht. Ik denk dat het beter is om game sites gewoon helemaal niet meer toe te laten en die users gelijk te bannen.

Domenico
09/03/04, 21:49
Waarschijnlijk gaat dit forum niet meer open en gaat er alleen nog maar ruimte komen voor serieuze oproepen tot samenwerken aan projecten.

Zoals je al hebt gelezen "GESLOTEN TOT NADER ORDER!".

Carl<n-media>
09/03/04, 21:55
Origineel geplaatst door Domenico
Waarschijnlijk gaat dit forum niet meer open en gaat er alleen nog maar ruimte komen voor serieuze oproepen tot samenwerken aan projecten.

Zoals je al hebt gelezen "GESLOTEN TOT NADER ORDER!".
Misschien zou het een idee zijn om mensen pas toegang te geven tot het forum wanneer ze een bepaald aantal posts hebben. Dit hebben ze ook gedaan op forums als Tweakers.net en dit werkt niet slecht.

Maar ik zal het afwachten :)
Toch bedankt voor de info.

The MAzTER
09/03/04, 22:06
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Misschien zou het een idee zijn om mensen pas toegang te geven tot het forum wanneer ze een bepaald aantal posts hebben.

em juist.. mensen verplicht stellen tot posten op een webhosting forum waar zij waarschijnlijk zelf geen intresse in hebben en tevens ook niets van afweten.

Tja.. daar heb je veel aan (-> meer spam)

rq
09/03/04, 22:07
Dat werkt onzin posts in de hand, Carl.

Carl<n-media>
09/03/04, 22:10
Origineel geplaatst door The MAzTER


em juist.. mensen verplicht stellen tot posten op een webhosting forum waar zij waarschijnlijk zelf geen intresse in hebben en tevens ook niets van afweten.

Tja.. daar heb je veel aan (-> meer spam)
Ik stel het ook alleen maar voor omdat, het op Tweakers.net wel goed werktte. Daar geven ze je gewoon een ban wanneer je onzin gaat posten. En dat zul je denk ik toch wel snel merken, wanneer iemand het niet serieus houdt.

Ik denk dat de meeste "gamers" gewoon dit forum zien, zien de rubriek sponsoring en vragen gelijk gesponsorde hosting aan. Dit zou anders zijn wanneer het forum verborgen is en pas zichtbaar wordt wanneer je een X aantal posts hebt.

EDIT:
@rq: ok, wanneer jullie allemaal denken dat het onzin is, mag die van mij dicht :), of je laat hem open om verder in te discussieren.

FSCJasper
09/03/04, 22:18
Ik bedoel ook met onzinnig, die aanvragen van bijvoorbeeld websites van hunzelfs( weblog ) of een clanaanvraag. Zeker niet alle sponsoringaanvragen zijn onzinnig.

Carl<n-media>
09/03/04, 22:24
Origineel geplaatst door FSCJasper
Ik bedoel ook met onzinnig, die aanvragen van bijvoorbeeld websites van hunzelfs( weblog ) of een clanaanvraag. Zeker niet alle sponsoringaanvragen zijn onzinnig.
Dat is waar :).
En volgens mij zijn er genoeg goede sites die sponsoring nodig hebben en er ook voor in de aanmerking komen.

Eris
09/03/04, 23:12
Eigelijk wel heel jammer.

Vond het altijd wel geinig om de hopeloze aanvragen te lezen :)

Pantsy
09/03/04, 23:18
werd tijd!

Cybafish
09/03/04, 23:32
Hey, ik dacht een topic over mij ;)

.. maar dit is ook leuk :D

rq
09/03/04, 23:46
Het aantal mislukte private fora projecten (met min. aantal posts/registratiedatum, selectie, etc.) op GoT zijn al niet meer op één hand te tellen, dus zo'n handig voorbeeld is dat niet Carl ;)

ELTino
09/03/04, 23:46
Het is aan de ene kant terecht dat het dicht is, aan de andere ook weer niet. Er zijn ook veel sponsor-aanvragen die wél nuttig zijn. Waar moeten de mensen met serieuse plannen/aanvragen nu naartoe?

paulmatthijs
09/03/04, 23:47
als je dat zo graag wil, zet dan in je signature dat je sponsorverzoeken voor clansites per PB wit ontvangen :D

Mikey
10/03/04, 00:27
Ik heb het al een keer gezegt en doe het nog een keer, zet een mod op dat deel die de threads eerst modereert voordat ze zichtbaar zijn. Die functie zit niet voor niets in vbb ! vind het zonde dat het sub-fora gesloten wordt doordat een stel pubers niet de regels wil lezen.

0.02

Koster
10/03/04, 01:36
Origineel geplaatst door Mikey
Ik heb het al een keer gezegt en doe het nog een keer, zet een mod op dat deel die de threads eerst modereert voordat ze zichtbaar zijn. Die functie zit niet voor niets in vbb ! vind het zonde dat het sub-fora gesloten wordt doordat een stel pubers niet de regels wil lezen.

0.02 i'm with stupid ^^

Anestheologist
10/03/04, 08:59
Ik vind het een goede zaak, gedaan met mensen die alleen hiervoor naar het forum komen en trouwens om de "funny" berichten te lezen hoef ik tegenwoordig niet verder dan mijn mailbox te gaan. Maar nu heb ik passend tekstje klaarliggen. Gewoon zeggen dat als ze voor een groot bedrag kopen bij mij en mensen via hem kopen dat er dan pas iets kan besproken worden voor sponsoring ;)

Anestheologist
10/03/04, 09:01
Wij hosters zijn het OCMW niet, of een of andere liefdadigheidsinstelling.

Stefan<n-media>
10/03/04, 12:48
Naar mijn mening kunnen webhosters er ook baat bij hebben en als ik het zo over het algemeen zie zijn er ook een groot aantal aanvragen voor sponsoring door hosters aangenomen.

Al vind ik natuurlijk ook dat aanvragen voor clans/profielen of dat soort zaken onzinnig zijn. Ook vind ik dat er een voorbeeld of zoiets moet zijn en niet een idee dat in de lucht hangt en er dus in feite nog niets is geproduceerd om te hosten.

Maarja ik snap het ook wel dat de admins er hier geen zin in hebben dagelijks all die berichten gamers te editen en deleten. Toc hoop ik dat jullie een oplossing vinden waardoor de serieuse aanvragen toch op dit forum kunnen staan!!

Rik
10/03/04, 14:03
Denk dat, zoals Domenico al aangaf, een forum voor serieuze partnerships, samenwerkingsverbanden inderdaad veel beter op z'n plek is. Het sponsoren van een concept waar wel potentie in zit komt vaak neer op een soort van samenwerking.
Clan sponsoring is eigenlijk TE triest voor woorden, ook 13 jarige kunnen met een paar vriendjes 2 euro per maand uitleggen, puur lamlendigheid :)

rq
10/03/04, 15:08
Daarnaast is de gemiddeld clan binnen 2 maand toch al weer uit elkaar. Waarna de hele cyclus weer opnieuw begint.

Carl<n-media>
10/03/04, 16:51
Origineel geplaatst door rq
Daarnaast is de gemiddeld clan binnen 2 maand toch al weer uit elkaar. Waarna de hele cyclus weer opnieuw begint.
Dat is inderdaad zo, het probleem is en blijft dus gewoon die gamers. Misschien een idee om clan aanvragen gewoon niet meer te accepteren. Je kunt dit in PHP heel eenvoudig filteren. Komt het woord "clan" er in voor dan gooi je hem gewoon in de prullenbak. Ook kun je er iets op zetten dat het bericht minimaal een X aantal woorden mag zijn.

ThePostman
10/03/04, 18:35
Jeuh één van me topics word eindelijk een succes. Ik ben er helemaal voor dat je minstens 50 posts moet hebben voordat je een sponsor aanvraag mag doen. Als je serieus op zoek bent naar sponsoring en je ziet dat het hier niet kan dan ga je maar ergens anders heen. Als je opzoek bent naar sponsoring en je ziet dat forum toevallig verschijnen naar 50 posts denk je, hé...komt dat even goed uit. En klaar, niemand hoeft te weten dat dat forum er is.

Carl<n-media>
11/03/04, 17:59
Origineel geplaatst door The Postman
Jeuh één van me topics word eindelijk een succes. Ik ben er helemaal voor dat je minstens 50 posts moet hebben voordat je een sponsor aanvraag mag doen. Als je serieus op zoek bent naar sponsoring en je ziet dat het hier niet kan dan ga je maar ergens anders heen. Als je opzoek bent naar sponsoring en je ziet dat forum toevallig verschijnen naar 50 posts denk je, hé...komt dat even goed uit. En klaar, niemand hoeft te weten dat dat forum er is.
Ze zijn merged. Ze hebben gewoon mijn topic titel gejat :P.... Ok 50% van jou en 50% van mij ;)