PDA

Bekijk Volledige Versie : Inlog gegevens per mail of per post??

neetie
09/03/04, 18:53
Hoi,

Ik vroeg me af of jullie de inloggegevens etc per post of per e-mail versturen.

Alvast bedankt....

René

WebBizz
09/03/04, 19:07
Per post, indien gewenst tevens per fax, echter nooit per e-mail.

TMourik
09/03/04, 19:08
per post

indien gewenst tevens per fax en/of telefoon

Cybafish
09/03/04, 19:34
E-mail, binnen 24 uur.

®on
09/03/04, 19:54
Origineel geplaatst door Cybafish
E-mail, binnen 24 uur.
Hier ook, maar op verzoek is per "gewone" post natuurlijk ook mogelijk.

FSCJasper
09/03/04, 19:56
Automatisch via email, maar indien gewenst ook via post.

[QWS]
09/03/04, 21:23
per mail, indien anders gewenst doen we wat gewenst word :)

Digiover
09/03/04, 21:51
Automatisch per e-mail en daarna standaard ook per post. Mocht men de inloggegevens kwijt zijn (en de procedure voor het opvragen is doorgelopen) dan versturen wij deze in plain/text per email.

Carl<n-media>
09/03/04, 21:58
Per mail zodat de klant snel gebruik kan maken van de hosting. Ik denk niet dat er veel klanten die het graag willen dat je het per post verstuurt omdat, dit erg lang duurt en ook weer extra kosten zijn. Kun je misschien met dure hosting doen. Maar tegenwoordig sturen ze die gegevens voor dedicated servers zelfs al via de mail.

Ps. misschien een idee om hier een poll van te maken. Tenzij jij alle posts wil tellen ;)

Dennis
09/03/04, 22:02
Natuurlijk per electronic mail :)

ThePostman
09/03/04, 22:38
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Per mail zodat de klant snel gebruik kan maken van de hosting. Ik denk niet dat er veel klanten die het graag willen dat je het per post verstuurt omdat, dit erg lang duurt en ook weer extra kosten zijn. Kun je misschien met dure hosting doen. Maar tegenwoordig sturen ze die gegevens voor dedicated servers zelfs al via de mail.

Ps. misschien een idee om hier een poll van te maken. Tenzij jij alle posts wil tellen ;)

24/48 Uur, 37 cent... :X

ChemicalWH
10/03/04, 10:51
Per e-mail en per post.

E-mail zodra het domein online is.
Post enkele dagen later.

Santario
10/03/04, 14:15
Post, je bent niet voor niets een hostingprovider, waarom dan per gewone post? Okay, als de klant dit wenst wel :) Wij deden het in het begin ook alleen per post, snel vanaf gestapt na 'kritiek' van klanten :)

Stefan<n-media>
10/03/04, 21:20
Het lijkt mij dat per post veel meer geld en werk\administratie nodig heeft dan per e-mail.

Wat voor kritiek kreeg je dan zoal Sanario?

RonZo
10/03/04, 21:30
Particulieren per e-mail en bedrijven/organisaties per fax aan de administratie plus een e-mail aan de sysbeheerder.

Santario
11/03/04, 10:42
Men vond het niet bij een internetbedrijf passen etc. Daarnaast hadden wij nog niet de mogelijkheid om geautomatiseerd logingegevens opnieuw te versturen als de klant ze kwijt was, dan duurde het eventjes en dat vond men minder fijn. Daarom maar besloten om per e-mail toe te staan en hoppa, we gingen weer met onze tijd mee :)

Keuningen
12/03/04, 14:38
Ik doe dan zelf meer grotere accounts en ik overhandig dan vaak de klant bij het oplevermoment een mapje met alle informatie.

2wayit
28/03/04, 19:41
vraag het de klant zelf wat ie wil...

Jelmer V
28/03/04, 21:02
Ik denk dat je het beste kunt vragen wat de klant prefereert. Het handigst en snelst is natuurlijk e-mail, maar hier zitten ook veiligheids nadelen bij. Je kan natuurlijk de eerste keer (na de hosting-aanvraag) alles via post verzenden, en de volgende keren bij aanvraag gewoon e-mailen of even doorbellen.

Jelmer Visser

jeffrey
29/03/04, 11:54
Wij vesturen dit altijd per mail, indien de klant anders wenst wordt dit gewoon geregeld, klant is en blijft natuurlijk koning :)