PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke KPN ( mxstream ) dsl aanbieder



absloutely
08/03/04, 12:39
Beste All,

Ik ben opzoek naar een betrouwbare Mxstream leverancier voor een aantal klanten van ons.

Eigenlijk zou ik dit ongeveer het zelfde willen doen zoals een xs4all dit doet .. Dus rechtstreeks..

Iemand sugesties ?? Xs4all leverd helaas geen fees per maand..

Ik hoor graag..


Groeten Absolutely

M-BahZ
08/03/04, 12:48
Allereerst is het misschien leuk om te weten dat KPN de merknaam mxstream niet meer aktief gebruikt en het beestje voortaan gewoon bij zijn naam noemt.

Indien jij echt verwacht een leuke hoeveelheid klanten te kunnen aansluiten kan je denk ik het beste even contact opnemen met KPN en evt. nog met bbned en tiscali.
Indien hun je niet verder kunnen of willen helpen zullen ze jou op zn minst kunnen verwijzen naar websites met partner programs waarmee je adsl kunt aanbieden al dan niet onder je eigen label.

absloutely
08/03/04, 12:55
Origineel geplaatst door M-BahZ
Allereerst is het misschien leuk om te weten dat KPN de merknaam mxstream niet meer aktief gebruikt en het beestje voortaan gewoon bij zijn naam noemt.

Indien jij echt verwacht een leuke hoeveelheid klanten te kunnen aansluiten kan je denk ik het beste even contact opnemen met KPN en evt. nog met bbned en tiscali.
Indien hun je niet verder kunnen of willen helpen zullen ze jou op zn minst kunnen verwijzen naar websites met partner programs waarmee je adsl kunt aanbieden al dan niet onder je eigen label.

Uiteraard bekend dat KPN geen MX stream meer leverd.. Alleen blijft deze naam wel bekend onder de gebruikers.. Vandaar deze benaming.

En leuke hoeveelheid klanten.. Ik ga er zeker geen 50K per jaar wegzetten .. Zal toch op een kleinere schaal zijn.

BBned leverd geen DSL via KPN ok.. bitstream .. , maar voor consument absoluut niet betaalbaar.

En KPN blijft een moeilijk iets betreft de juiste contact personen te pakken krijgen. niemand weet wie je hebben moet en verbinden je zelfs door naar xs4all :D

Dus vandaar de vraag hier ..

Absolutely_IceX
08/03/04, 13:03
Origineel geplaatst door absloutely


Uiteraard bekend dat KPN geen MX stream meer leverd.. Alleen blijft deze naam wel bekend onder de gebruikers.. Vandaar deze benaming.

En leuke hoeveelheid klanten.. Ik ga er zeker geen 50K per jaar wegzetten .. Zal toch op een kleinere schaal zijn.

BBned leverd geen DSL via KPN ok.. bitstream .. , maar voor consument absoluut niet betaalbaar.

En KPN blijft een moeilijk iets betreft de juiste contact personen te pakken krijgen. niemand weet wie je hebben moet en verbinden je zelfs door naar xs4all :D

Dus vandaar de vraag hier ..

Geinig .. Ik blijk al te bestaan .. en wel onder de juiste naam :p

Hoe verwijder ik het account van die ander ??

M-BahZ
08/03/04, 13:12
Wellicht dat de volgende websites nog wat voor jou kunnen betekenen:

www.mxposure.nl - bied je de mogelijkheid adsl onder je eigen label aan te bieden.
www.fiberworld.nl - een soortgelijke dienst.

The MAzTER
08/03/04, 13:54
volgens mij kan dat wel bij xs4all.

ik ken namelijk iemand die reseller van xs4all adsl is.

Absolutely_IceX
08/03/04, 13:59
Origineel geplaatst door The MAzTER
volgens mij kan dat wel bij xs4all.

ik ken namelijk iemand die reseller van xs4all adsl is.


Hoe bedoel je ?? maandelijkse fee ?? :huh:

chielsen
08/03/04, 14:06
Ik denk diensten via xs4all leveren onder je eigen naam. Dus jij doet de klant afhandeling en je krijgt korting op de pakketten oid.

Absolutely_IceX
08/03/04, 15:12
Origineel geplaatst door chielsen
Ik denk diensten via xs4all leveren onder je eigen naam. Dus jij doet de klant afhandeling en je krijgt korting op de pakketten oid.

Was dat maar waar... :eek: XS4all geeft 1 malig een fee voor aangeleverde klant. De info die ik heb is het niet mogelijk om de dsl onder een white label te leveren
:(

The MAzTER
08/03/04, 16:16
dan moet je direct bij een bbnet, kpn etc zijn

Leandros
08/03/04, 17:05
Origineel geplaatst door Absolutely_IceX



Hoe bedoel je ?? maandelijkse fee ?? :huh:

MCC www.mccnederland.nl kan dat wel. Alleen die fee stelt niet zoveel voor.

Wij doen dit zelf in samenwerking met concepts-ict www.supersneladsl.nl

Dennis
08/03/04, 17:50
Ik heb niet zo lang geleden BBNED opgebeld. Heel aardige mensen, maar je moet minimaal 250 ADSL-aansluitingen per jaar leveren :)

En volgens mij gaan ADSL-aansluitingen iets minder snel dan domeinregistraties, dus daarom heb ik besloten even verder te vragen.

s2software
08/03/04, 19:54
DutchDSL is een whitelabel leverancier op het BBNed netwerk,
MXPosure en Fiberworld voor het KPN Netwerk.

bonnema
09/03/04, 21:39
Ik ben van plan om in de toekomst te gaan samenwerken met concepts-ict deze bieden een aantal partnerprogramma's en geven hier goede informatie over op hun site, tevens staan er nog meer resellerbedrijven voor adsl op bbned.nl onder partners...

Leandros
09/03/04, 21:50
ik raad je op dit moment niet aan om (alleen) met bbned in zee te gaan. Zin's november hebben ze hun zaakjes (voor namelijk centrale's, omschakeling etc.) op orde.

Carl<n-media>
09/03/04, 21:59
Ik ben wel tevreden met Wanadoo ADSL. Bovendien vind ik het een groot voordeel dat zij een gratis (0800) nummer hebben. Zodat je bij problemen niet uren voor die 0900 nummer moet betalen.

Meer informatie op hun site en telefonisch (gratis, zoals de nederlander het wil ;))
www.wanadoo.nl
0800 8048