PDA

Bekijk Volledige Versie : Trexif S001 Niet tot nauwelijks bereikbaar



Trexif
06/03/04, 17:16
Trexif Server S001 is op dit moment niet, tot nauwelijks bereikbaar door een Doss Attack.

Dennis
06/03/04, 17:18
Ik zie dat 2U-Hosting/Server ook down is...

Volgens mij hebben jullie wel eens eerder met DDOS-ses te maken gehad, terwijl jullie nog relatief klein zijn. Enig idee hoe dat komt?

Dominic
06/03/04, 17:20
2U Hosting was bezig met een server migratie dacht ik..

Trexif
06/03/04, 17:22
2Uhosting heeft verder niks met ons te maken geheel anderen server.
Verder hebben we nog geen Doss aanval mee gemaakt.


2uHosting is down omdat mark bezig is met alles op een nieuwe server van hun te zetten.

kilian
06/03/04, 17:35
ze zouden de mensen wat aan moeten doen die steeds die aanvallen plegen, maarjah, dat mag ik natuurlijk niet zeggen...

worden er de laatste tijd zoveel doss aanvallen gepleegt of is het een vertekend beeld wat ik nu krijg?

Trexif
06/03/04, 18:09
En het is voorbij,



Topic kan opslot

Cybafish
06/03/04, 18:53
http://62.212.93.12/62.212.93.11_fastethernet0_1.html

Dennis
06/03/04, 18:57
Waarom gaat er eigenlijk meer traffic uit dan in? En waaorm gaat er zoveel traffic in? En waarom zoveel uit?

En wat voor soort DDOS is dit? (Niet alle DDOS-ses zijn zelfde neem ik aan)

Trexif
06/03/04, 22:29
en nu is 2uHosting aan de beurd.
Op dit moment heeft 2uHosting last van doss aanval.



Trexif gelukkig niet meer.

Savvas
06/03/04, 22:36
zo lag het niet Patrick. In eerste instantie werd de server van 2Uhosting gedossed. Toen de eigenaar besloot de stekker er uit te halen tot nader orde wist de router/switch niet waar die het verkeer moest laten en verdeelde het dus over de andere porten op de switch, waardoor bijvoorbeeld de APC ook een flinke piek kreeg ;)

Zonet is de aanval weer opnieuw begonnen, er zijn mensen mee bezig.

Heb er zelf niks mee te maken maar stond er bovenop in het datacenter toen we het opmerkten...

Trexif
06/03/04, 23:05
Origineel geplaatst door NetRouting
zo lag het niet Patrick. In eerste instantie werd de server van 2Uhosting gedossed. Toen de eigenaar besloot de stekker er uit te halen tot nader orde wist de router/switch niet waar die het verkeer moest laten en verdeelde het dus over de andere porten op de switch, waardoor bijvoorbeeld de APC ook een flinke piek kreeg ;)

Zonet is de aanval weer opnieuw begonnen, er zijn mensen mee bezig.

Heb er zelf niks mee te maken maar stond er bovenop in het datacenter toen we het opmerkten...



En zo is het maar net :(

Beyonder
07/03/04, 13:50
Hoe handeld Leaseweb eigenlijk het verkeer af van een DDoS? word dat gewoon in rekening gebracht of gewoon afgetrokken van het totale hoeveelheid dataverkeer?

Markuz
07/03/04, 14:19
Zo ver ik weet word dat gewoon in rekening gebracht, leaseweb heeft mijn mails nog niet beantwood dus ik weet het niet zeker. (maar denk het haast wel )

LeaseWeb
07/03/04, 14:56
Grote voordeel van 95% meting voor jullie als klant is dat deze dDos in de 5% valt die niet wordt berekend. Kijk even naar je stats die in het SSC staan. Je bandbreedte (maandbasis) is niet toegenomen.

Zodra bekend is waar de dDos vandaan komt, kunnen wij actie ondernemen. Zorg dat je een sniffertool in je eigen (sub)netwerk opneemt zodat je kan aangeven waar verkeer vandaan komt. Vervolgens kunnen wij op de routers dit verkeer filteren.

Verdere vragen graag naar support.