PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting Event



bonnema
04/03/04, 21:50
GEINTRESEERDE DIE MEE WILLEN HELPEN BIJ HET OPZETTEN KUNNEN ZICH OP HET ONDERSTAAND MAIL ADRES AANMELDEN

INFO@MIDWEST.NL

Al enige tijd volgen ik alle treads en posts op dit forum is het niet eens tijd voor een soort WebhostingEvent waarin we elkaar eens kunnen onmoeten, overleggen ervaringen uitwisselen etc. Ik zelf vind het jammer dat dit er nog niet is.

Mischien dat ik het over het hoofd zie maar is er een branche-organisatie (niet isdn) voor ''Hosting bedrijven''

Graag jullie reactie!!

Anestheologist
04/03/04, 21:56
Doel je dan gewoon om een meeting onder hostingproviders of echt een beurs waar mensen kunnen gaan kopen enzo ?

bonnema
04/03/04, 22:06
Meer een meeting tussen hostingproviders eventueel met een zeer klein aantal marktkraampjes voor bv servers en computer spul....

Anestheologist
04/03/04, 22:07
Ja kan wel eens leuk zijn, maar ik vrees dat hiervoor weinig tijd/intresse zal zijn van de meeste mensen.

The MAzTER
04/03/04, 22:34
Geen idee wat je daar zou moeten doen.

sleeps
04/03/04, 23:20
http://www.isp-kartcompetitie.nl/

TMourik
04/03/04, 23:51
persoonlijk zie ik het ook niet zitten, hcc? :)

Norman
05/03/04, 00:51
mwoah ik vind et een leuk idee met lezingen over security etc :)
lijkt mij wel vet ....

iFast
05/03/04, 10:14
http://www.isp-kartcompetitie.nl/ Kijk das nou is even dichtbij. Denk dat ik daar wel van de partij ben :):D.

En verder lijkt het mij een goed idee om zo'n hosting event te organiseren. Ik hoor het wel als zoiets georganiseerd word.

Edit: Minder de kart event is al volgeboekt :(.

Anestheologist
05/03/04, 10:23
Hmm ik heb het gevoel dat de Belgen terug gaan mogen reizen :p

iFast
05/03/04, 10:49
Ik heb me net ingeschreven voor de Lasergame :).


Edit: Ben niet meer alleen ;)

Carl<n-media>
05/03/04, 17:23
Origineel geplaatst door iFast
Ik heb me net ingeschreven voor de Lasergame :).


Edit: Ben niet meer alleen ;)
Ervaring uitwisselen?
En dan elkaar neer schieten? :P

Anestheologist
05/03/04, 18:09
Mja een namiddagje Karten zie ik wel zitten hier zijn wel een paar mensen die ik graag van de baan wil rammen ( grapje :p ).

Savvas
05/03/04, 19:59
het lijkt mij ook zeer interessant om eens iets te organiseren met zijn allen. Het karten is de vorige keer niet gelukt wegens te weinig animo maar ik denk dat een beurs voor kleine en middel grote ISP's wel aantrekkelijk is ( ISP 2003, de beurs in Den Haag was alleen voor de grote piefen, carriers en datacentra presenteerde daar;) )

Anestheologist
05/03/04, 20:05
Mja allemaal goed en wel maar euhm zoiets heeft organisatie nodig en wie neemt dat terug op hem ? :)

Savvas
05/03/04, 20:13
Origineel geplaatst door Anestheologist
Mja allemaal goed en wel maar euhm zoiets heeft organisatie nodig en wie neemt dat terug op hem ? :)

ik wil er best aan meewerken hoor maar in me eentje gaat het teveel tijd kosten. Als er nog vrijwilligers zijn die van aanpakken weten dan kunnen we het misschien realiseren.

Evilarlos
05/03/04, 21:24
Leuk idee, mischien dat er inderdaat dan wat lezingen kunnen worden gehouden. Zodat mensen weer eens wat informatie kunnen krijgen. Iets in de trant van "WHT RL forum"? Leuke naam toch? En wat de organizatie betreft. Is er niet iemand die zoiets voor school moet organizeren? Genoeg Part-time hosters hier toch?

Trexif
06/03/04, 11:29
Wij willen er gerust aan mee werken.

HostingworX
10/03/04, 12:00
Origineel geplaatst door NetRouting
het lijkt mij ook zeer interessant om eens iets te organiseren met zijn allen. Het karten is de vorige keer niet gelukt wegens te weinig animo maar ik denk dat een beurs voor kleine en middel grote ISP's wel aantrekkelijk is ( ISP 2003, de beurs in Den Haag was alleen voor de grote piefen, carriers en datacentra presenteerde daar;) )


Ja wij waren ook nog even wezen kijken bij ISP 2003, er was geen zak aan.

bonnema
10/03/04, 22:05
Mischien is het een idee om binnen het toekomstige hostmerk met een aantal kleine isp'ers zoiets op te zetten kan ook goed werken voor de bekendheid van het hostmerk.

ThePostman
10/03/04, 22:11
Zou zo'n soort 'event' voor een gelosten kring zijn of echt open...? Zodat gewoon iedereen mag komen die interesse heeft, ook al bezit je geen hosting bedrijf bedoel ik dan...

Leuk plan trouwens...

MacLeod
10/03/04, 23:33
Yo,

Ik wil wel e.e.a. organiseren aangezien ........:D

bonnema
10/03/04, 23:54
Iedereen die beleangstelling heeft voor de eventuele organisatie van de nieuwe beurs kan zich op onderstaand mail adres melden.

info@midwest.nl