PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraagje ivm plesk



StijnDesmettre
04/03/04, 15:00
Hallo,

Ik ben redelijk nieuw met Plesk. Nu heb ik een vraagje:

Stel, we maken een gebruiker aan. Die krijgt een configuratiepaneel. Kunnen we bv zeggen dat die gebruiker 15 ftp kan aanmaken? Kan hij deze dan zelf instellen of doen wij dat? en hoe?

Kunnen jullie me anders soms enkele forums ivm plesk aanraden?

Alvast bedankt voor de hulp.

Greetz

StijnD

ThePostman
04/03/04, 15:07
http://forum.plesk.com/

Sorry voor de rest geen antwoord. Misschien dat je daar je antwoord vind...

Savvas
04/03/04, 15:18
Beste Stijn,

Je kan het aantal FTP accounts limiteren wanneer je een gebruiker aanmaakt. Vervolgens kan de gebruiker zelf instellen in zijn configuratiepaneel hoe hij/zij ze wilt verdelen.

Succes:)

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

Mikey
04/03/04, 16:15
misschien makkelijk als TS vermeld over welke versie hij het heeft, heb wel een idee maar dat maakt de thread wat vollediger

Savvas
04/03/04, 16:19
Origineel geplaatst door Mikey
misschien makkelijk als TS vermeld over welke versie hij het heeft, heb wel een idee maar dat maakt de thread wat vollediger

Maakt in feite toch niet veel uit? Of zie ik iets over het hoofd, is alweer tijdje terug dat ik met plesk heb gewerkt :D

Mikey
04/03/04, 20:17
nou in versie 5 zit deze optie iig echt niet. 1 user is een ftp user. En als ik me nit vergis in versie 6 idem dito.

Dennis
04/03/04, 20:19
Dit is gewoon mogelijk. Een ftp-user heet web_user.

Deze krijgt wel zijn eigen upload-space.

Het is niet mogelijk meerdere ftp-accounts aan te maken voor 1 map, maar dit lijkt me ook niet nodig. Ook bij cPanel en Ensim is dit niet mogelijk.

Mikey
04/03/04, 20:52
Origineel geplaatst door DennisCitus
Dit is gewoon mogelijk. Een ftp-user heet web_user.

Deze krijgt wel zijn eigen upload-space.

Het is niet mogelijk meerdere ftp-accounts aan te maken voor 1 map, maar dit lijkt me ook niet nodig. Ook bij cPanel en Ensim is dit niet mogelijk.

lekker duidelijk dan van TS

Savvas
05/03/04, 20:01
Origineel geplaatst door DennisCitus
Het is niet mogelijk meerdere ftp-accounts aan te maken voor 1 map, maar dit lijkt me ook niet nodig. Ook bij cPanel en Ensim is dit niet mogelijk.

Offtopic

DirectAdmin wel ;)

/Offtopic

Ik denk dat de TS er verder wel uitkomt, zo niet merken we dat wel...

Pantsy
05/03/04, 21:31
Origineel geplaatst door DennisCitus
Het is niet mogelijk meerdere ftp-accounts aan te maken voor 1 map, maar dit lijkt me ook niet nodig. Ook bij cPanel en Ensim is dit niet mogelijk.

Met cPanel wel degelijk mogelijk :)

Dennis
05/03/04, 21:39
Origineel geplaatst door TrancePitt
Met cPanel wel degelijk mogelijk :) Is het mogelijk om de public_html map zelf te sharen onder meerdere ftp-gebruikers?

Ik dacht dat het altijd /public_html/ftp_user was...

Pantsy
05/03/04, 21:42
Makkelijke workarround is er voor.