PDA

Bekijk Volledige Versie : Vibus



ddepuydt
04/03/04, 08:55
Enige jaren terug had ik een servertje lopen bij Vibus (www.vibus.net) en dat heeft enige maanden vrij goed gelopen, maar toen begon de heisa, slechte bereikbaarheid vanuit Belgie/Nederland, en ik had toen het gevoel dat ze zelf niet wisten hoe ze dat zouden gaan oplossen. Heb in de periode dat ik daar vertrokken ben ook nog veel andere mensen weten vertrekken.

Is er iemand die nu nog ervaring met hen heeft, ik hoorde geruchten dat de kwaliteit van hun netwerk en de link naar het vaste land weer goed zou zijn ...

decawebservices
25/04/04, 00:20
Hoi,

Heb enkele jaren terug een hosting van 1Gig gehad bij Vibus, en na enkele maanderen eveneens vertrokken. Rampzalige bereikbaarheid vanuit België.

Heb daarna hosting bij Delphi Website Hosting (www.dwh.nl) genomen, was enorm tevreden over de kwaliteit en support, inmiddels hebben wij bij hen nu een eigen server in colocatie en in de nabije toekomst voorzien wij een tweede.

Ik zou nooit meer een datacenter buiten de Benelux vertrouwen....

Greetz,

Franky

The MAzTER
25/04/04, 04:08
als je twijfels hebt en als ik dit zie:


1U Collocation space with server monitoring, remote reboot switch and 10GB data transfer - £ 99 / month
zal ik toch maar eens met een andere paritij in zee gaan.

edit:

zit net nog eens te kijken


1U Windows 2003 Web Edition Server. 1GHz Processor, 512MB RAM, 20GB HDD, 10GB Data transfer - £ 99 / month

rofl.. dan ga je toch nooit colocaten? Waarom colocaten als je voor zelfde geld een dedi hebt?

RobTD
25/04/04, 18:49
pffff en wat een prijs... mag dan wel ENORM goede service + netwerk zijn... 99 pond, zo'n 140 euro?

RonZo
25/04/04, 19:05
Vergeet niet dat de Engelsen een £ uitgeven als wij een gulden uh... Euro heh. En daarnaast is alles daar ook veeeel duurder.

Edit:
(en offtopic) maar waarom werkt het streepjetag niet hier?

The MAzTER
25/04/04, 20:33
dat is 'u' geen 's'

'u' van underline