PDA

Bekijk Volledige Versie : Web hosting eenmanszaak en op vakantie?



oeleboele
04/03/04, 05:40
Hebben jullie oplossingen hiervoor? 'k Zou nou toch wel eens een weekje of 2 weg willen, maar straks klapt er een server!

Natuurlijk kan ik alles op afstand beheren, maar om op vakantie elke dag de mail te moeten gaan checken en bij calamiteiten een internetcafeetje op te moeten zoeken met een k#tverbinding is niet ideaal natuurlijk :)

Misschien een aparte GSM met een noodnummer dat je een SMS krijgt ofzo? 't Zal wel makkelijk zijn om dan iemand in NL te bellen die de eventuele troubles kan fixen...

Robin24
04/03/04, 07:45
Misschien heb je hier wat aan :)

http://www.watchmouse.com

HBCS
04/03/04, 08:56
ik regel altijd een kennis die de telefoon en de servers in de gaten houd
en als het echt fout zou gaan server brand uit kan hij in ongeveer 3 uur een andere plaatsen

dit is denk ik een van de grootste problemen van een 1 mans zaak
suc6 er mee

ddepuydt
04/03/04, 09:04
Zoek een hosting bedrijfje dat ongeveer net even groot is al dat van jou en werk wat samen. Doe ik ook ;).

Je spreekt nu over vakantie, maar het moet geeneens zo ver gaan. Je bent op een feestje, server valt uit, is toch balen dat je dan weg moet gaan om even god weet welke pietluttigheid op te lossen.

Dus zoek iemand die gelijkaardig bedrijf heeft en hou mekanders server wat in de gaten. 't Komt er natuurlijk op aan om iemand te vinden die je kan vertrouwen en die evenveel kennis heeft als jezelf.

Andere optie is een pokke duur SLA afsluiten.

BestHost
04/03/04, 22:06
Wellicht zijn er persoonen die je vertrouwt en die voor jouw een oogje in het zeil willen houden. Ik denk zelfs dat er mensen hier zijn die het willen doen voor je. (tegen een kleine vergoeding wellicht) Kijk is rond!

NextIT
04/03/04, 22:19
Ik ga gewoon op vakantie hoor, en regel iemand (ander hosting bedrijf) die de storingsmeldingen voor mij afhandeld zolang ik weg ben. Het is wel belangrijk dat je iemand hebt die je voor 100% vertrouwd, want je geeft hem natuurlijk nogal wat bevoegdheden.

BestHost
04/03/04, 23:17
Wij hebben een VOF en dat is gemakkelijk :)

justin
04/03/04, 23:32
Daarvoor heb ik een reseller pakket :D
Maar ik zou het zo voor je doen dus zoek gewoon iemand.

oeleboele
05/03/04, 03:03
Okee, thanks iedereen voor de bijdrage!

maartenba
05/03/04, 17:03
Origineel geplaatst door ddepuydt
Zoek een hosting bedrijfje dat ongeveer net even groot is al dat van jou en werk wat samen. Doe ik ook ;).

He dat ken ik ;)
Hebben wij het hier over hetzelfde bedrijfje trouwens ?