PDA

Bekijk Volledige Versie : Designer pool



oscar
04/03/04, 01:18
Beste freelance designers,

Momenteel zit ik zonder vormgever en ik dacht om in plaats van een nieuwe vormgever in dienst te nemen, een pool van freelance vormgevers op te bouwen (een stuk of 5).

De werkwijze zou dan zijn:

Wij krijgen een website klant binnen, screenen zijn website behoefte en sturen een opdracht voor het designen van de webpagina (1 jpg bestand 800x600), fixed price voor 200,- tot 300,-. inclusief aanpassingen, acceptatie gesprekken en overleg.

locatie voor overleg is Tiel.

Geinteresseerd, stuur dan een pm.
- gaarne met links naar je portfolio
- werkervaring
- werkwijze

Bij voorbaat dank,

Oscar Pouwels

Deactro B.V.

The MAzTER
04/03/04, 01:27
Wat voor soort designs moeten het zijn? Want 200-300 euro is niet echt veel.

oscar
04/03/04, 01:39
Origineel geplaatst door The MAzTER
Wat voor soort designs moeten het zijn? Want 200-300 euro is niet echt veel.

eenvoudig, strak en zakelijk, bijv onze laatste aanwinst
lico (http://www.demodeactro.nl/Licodemo/index2.htm)

alleen het hoeft dan niet in html worden aangeleverd, het mag gewoon 1 jpg bestand zijn. (liefst psp)

natuurlijk voor de klant die specifieke eisen heeft geld een hele andere prijs. Moeilijk van te voren te zeggen, dat hangt van de eisen af.

The MAzTER
04/03/04, 01:51
Dat is wel heel erg simpel ;)

Zal eens aan iemand vragen of deze intresse heeft.

ThePostman
04/03/04, 12:48
Hoi ik heb wel interesse. Maar is het enkel thuis werk of op locatie?

Thunderbolt
04/03/04, 13:43
Ik heb ook wel intresse, mijn vraag is ook is het op locatie of thuiswerk ?

oscar
04/03/04, 13:58
In principe thuis werken en overleg per telefoon en email
kan zijn dat we af en toe moeten afspreken om het een en ander te overleggen. hangt af hoe het loopt.

Thunderbolt
04/03/04, 14:32
Oscar, je hebt als het goed is een PM

Undo
04/03/04, 15:13
Ik heb ook wel interesse, ik kan zo'n voorbeeld wat je liet zien makkelijk maken, en doe het voor 150 euro per keer, ben minderjarig dusjah...ben wel bezig met KvK aanvraag voor mn "bedrijfje". Ik heb binnenkort een goed voorbeeld van wat ik kan, ben nu namelijk bezig met het ontwikkelen van een website voor een online computerwinkel.
Voor meer info: webbaa@webbaa.com en PM.
(overleg op die locatie is in mijn geval wel uitgesloten;), dat begrijp je wel)

Rubenvdkamp
04/03/04, 15:53
Ook ik heb een mailtje gestuurd. Ik heb spoedig van u te vernemen.

ThePostman
04/03/04, 15:56
Origineel geplaatst door Undo
Ik heb ook wel interesse, ik kan zo'n voorbeeld wat je liet zien makkelijk maken, en doe het voor 150 euro per keer, ben minderjarig dusjah...ben wel bezig met KvK aanvraag voor mn "bedrijfje". Ik heb binnenkort een goed voorbeeld van wat ik kan, ben nu namelijk bezig met het ontwikkelen van een website voor een online computerwinkel.
Voor meer info: webbaa@webbaa.com en PM.
(overleg op die locatie is in mijn geval wel uitgesloten;), dat begrijp je wel)

Zelfde voor mij...oscar heeft u msn? Mail me anders even op info@startdomeinen.com

oscar
04/03/04, 16:01
yip, zie alle reacties (veel!), zitten hele mooie tussen. Ik wacht deze week af en kijk naar alle reacties, eind volgende week laat ik weten wie ik voor een kennismakingsgesprek uitnodig.

ThePostman
04/03/04, 16:13
Zou u misschien uw msn adres toe willen sturen via een pb?

Undo
04/03/04, 17:32
Origineel geplaatst door The Postman
Zou u misschien uw msn adres toe willen sturen via een pb?
Geld voor mij ook:) Ik ben namelijk pas 14 (bijnaaaa 15:)) en ik kan moeilijk op zo'n gesprek komen, wat ik wel kan is goed designen;)

pulsar
05/03/04, 14:55
Ook ik heb er wel interesse in. PM is verstuurd.

JOEYD
07/03/04, 00:39
Ik heb je ook een PM gestuurd.

mjorte
12/03/04, 10:29
ik zoek voor een paar kleine klusjes iemand die onze sites kan opleuken. Technisch is er niet veel aan, gaat vooral om de boel met een x aantal ingrepen wat op te smoelen. Zoeken tevens site bouwer voor regelmatige klussen.
mail ff een referentie en je kosten
maarten@wanadoo.nl

Thunderbolt
12/03/04, 11:40
Origineel geplaatst door mjorte
ik zoek voor een paar kleine klusjes iemand die onze sites kan opleuken. Technisch is er niet veel aan, gaat vooral om de boel met een x aantal ingrepen wat op te smoelen. Zoeken tevens site bouwer voor regelmatige klussen.
mail ff een referentie en je kosten
maarten@wanadoo.nl

Maarten, check je email

Rubenvdkamp
14/03/04, 19:20
Origineel geplaatst door oscar
yip, zie alle reacties (veel!), zitten hele mooie tussen. Ik wacht deze week af en kijk naar alle reacties, eind volgende week laat ik weten wie ik voor een kennismakingsgesprek uitnodig.

Het is eind volgende week. Heb je al een keuze gemaakt? Ik ben erg benieuwd.

oscar
15/03/04, 18:47
Origineel geplaatst door Rubenvdkamp


Het is eind volgende week. Heb je al een keuze gemaakt? Ik ben erg benieuwd.

hoi Ruben,

ben er nog mee bezig, het is best veel en ja je bent nog in de picture.

Groetjes

Oscar

br66
16/03/04, 14:30
Beste Oscar,

Ik heb je vorige week een PM verstuurd, weet niet of je die gekregen hebt en/of interesse. Ook ik ben benieuwd.....

Groet,
Wim Mertens

oscar
16/03/04, 14:38
Origineel geplaatst door br66
Beste Oscar,

Ik heb je vorige week een PM verstuurd, weet niet of je die gekregen hebt en/of interesse. Ook ik ben benieuwd.....

Groet,
Wim Mertens

Gezien, ben nog bezig met vergelijken, in detail; heb een lijst met 30 en wil uit deze 5/6 selecteren voor een gesprek. Daar sta je ook al bij maar ik heb teveel Y staan.

Gr

Oscar