PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen cc merchants.



MarcelC
03/03/04, 21:37
Ik ben van plan om aan online credit-card betalingen te beginnen en had hiervoor 2checkout of Worldpay in gedachten.

Voor mij is deze vorm van betalingen accepteren geheel nieuw, de websites van beide bedrijven geven mij geen duidelijk beeld van wat hiervoor benodigd is als NL-verkoper.

- Heb ik hiervoor een speciale (buitenlandse) rekening nodig, of volstaat een gewone zakelijke NL-betaalrekening waar zij het geld op storten.
- In geval van buitenlandse rekening, wat zijn daar de nadelen van.
- Ik las hier op het forum dat er door sommige merchants checks opgestuurd worden. Wat houdt dit precies in.

Verder was ik benieuwd naar de ervaringen met de integratie in Modernbill.

Natuurlijk zijn suggesties van alternatieve mechants ook welkom.

Websspace
04/03/04, 19:48
Betalingen worden gewoon op je Nederlandse rekening gestort, meestal wordt hiervoor wel 40 dollar kosten gerekend.

2checkout raad ik niet aan, ze hebben ooit eens een account van mij afgesloten en de 1800 euro aan transacties die erin zaten gewoon als "refund" aan de klanten teruggegeven. Een reden heb ik nooit gehoord, blijkbaar was er iets niet in orde aan mijn site :-/

Nu gebruik ik Paysystems.

chielsen
05/03/04, 09:20
Ik gebruik ook paysystems (y)

MrD
05/03/04, 16:14
Ook ik raad 2checkout af.
Van de 15 bestellingen op 1 van m'n sites waren er slechts 4 die ze niet als fraude zagen. Van de andere 11 weet ik er van 3 zeker dat ze niet frauduleus waren dus waarom ze zulke orders cancellen.....

Anestheologist
05/03/04, 18:12
Ik ben ook al een tijdje op zoek, maar na de vele topics hierover ga ik dit toch uistellen tot het echt niet meer kan vrees ik. En de whitedraw funds zijn zo hoog.

Dennis
05/03/04, 18:14
Ik heb eens een design voor $99,- verkocht via Paypal. Paar dagen later heeft hij een withdraw gedaan. Erg lullig was dat.

Anestheologist
05/03/04, 18:19
@ chielsen of websspace zijn jullie tevreden over paysystems?
En wat zijn de fees enzo ?
En wat bij valse creditcards enzo?

Thx

MarcelC
05/03/04, 18:39
Neem aan dat jullie deze bedoelen ?

http://www.paysystems.com

chielsen
05/03/04, 18:42
Ja inderdaad dat is hem. Fees vind ik meevallen (kan niet snel een goedkopere vinden). Support is ook goed.

MarcelC
05/03/04, 20:08
Ik zie bij Paysystems.com alleen $49 setup kosten en 3.95% per transactie staan.

Zijn er nog meer bijkomende kosten voor bijvoorbeeld het overmaken naar de NL-rekening.

bdc
05/03/04, 23:52
Ik denk dat je bij Paysystems vooral rekening moet houden met withdrawals. De klant beschikt daar (via mypaysystems.com) over een interface waarmee het heel eenvoudig is om een refund aan te vragen.
Als je even op andere fora rondzoekt ga je hier zeker meer details over vinden!

Bart

ThePostman
05/03/04, 23:56
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik heb eens een design voor $99,- verkocht via Paypal. Paar dagen later heeft hij een withdraw gedaan. Erg lullig was dat.

Wat houd een withdraw in?

Dennis
06/03/04, 11:03
Dat ze hun geld alsnog terug overboeken naar eigen rekening.