PDA

Bekijk Volledige Versie : Digitalus : Een Zeer Dubieuze Kliek



dagon
02/03/04, 21:55
BLIJF WEG BIJ DIGITALUS !!!
Ik wil iedereen waarschuwen voor digitalus internet. Het is
een klein bedrijfje die voor spotprijzen een pagina
aanbiedt. Ik heb in 2002 een jaar lang een domain name bij
ze gedraaid en in december van dat jaar luid en duidelijk
opgezegd. Nee, wat flikken ze, sturen ze me over 2003 een
rekening, en nu voor 2004 weer. Blijkt ineens een paragraaf
in het contract te staan over opzeggen per aangetekende
brief, 3 maanden van tevoren. Proberen ze 2 jaar na data
ineens met een *automatische afschrijving* m'n rekening leeg
te plunderen voor maar liefst 450 euro. Zijn die lui
helemaal gek geworden of zo?

En de service? Brutale contacpersonen de nergens iets van
begrijpen, overspannen, paranoide reacties, altijd gezeik,
de server was een van de drie keer onbereikbaar, de pagina
was af en toe onbereikbaar, een brok ellende. Doe jezelf een
plezier en blijf weg bij die eikels. Het zijn je reinste
amateurs en oplichters.

Trexif
02/03/04, 21:58
zo dat was er uit .......................

Dennis
02/03/04, 21:59
Heb je dit inmiddels helemaal perfect opgelost of is dit nog steeds een probleem?

ThePostman
02/03/04, 22:10
Helaas lopen de zaken bij digitalus wel goed want ik weet toevallig dat ze gigantisch veel anime sites hebben gehost.

Mog
02/03/04, 22:15
enigzinds wel logisch, wil het niet geheel goedpraten maar het is wel je eigen schuld dat je geen voorwaarden doorneemt.

Dennis
02/03/04, 22:21
Origineel geplaatst door Mog
enigzinds wel logisch, wil het niet geheel goedpraten maar het is wel je eigen schuld dat je geen voorwaarden doorneemt. 2 jaar na laatste betaling nog de rest sturen omdat er niet schriftelijk is afgezegd is ook wel lullig.

Postman:
Er is altijd al veel kritiek op Digitalus geweest. Kan zijn dat dit nu iets beter is.

Mikey
03/03/04, 01:21
Origineel geplaatst door The Postman
Helaas lopen de zaken bij digitalus wel goed want ik weet toevallig dat ze gigantisch veel anime sites hebben gehost.

uit de periode waaruit hij spreekt, kan ik bevestigen dat het toen een puinhoop was. Spreek martijn zo nu en dan nog wel eens, en volgens mij heeft hij zich wel aardig gebeterd.

Evilarlos
03/03/04, 01:22
Ik heb al 2 jaar sites gehost bij digitalusen tot nu toe geen problemen gehad... maar aangezien ik nu mijn eigen server heb hen ik 2 dagen geleden de (ondertekende) brief weggedaan waarin staat dat ik wil stoppen. Ik hoop dat het goed gaat. "stay tuned".

Catje
03/03/04, 03:55
Ik heb ook helaas een hosting bij Digitalus, ben er ook mee bezig om ervan af te komen. Ben er nu al twee maanden mee bezig. Maar heb contact gehad pas geleden en nu maar hopen dat ik idd helemaal vanaf ben. Want begin het behoorlijk zat te worden nu.

groetjes anita

Savvas
03/03/04, 09:06
Ik meen dat sinds digitalus overgegaan is op een eigen cage in novaxess te schiphol toch wel het nodige vooruit is gegaan. Alle sites die op die brakke VS servers stonden zouden inmiddels ook al over moeten zijn..

Andrew
03/03/04, 10:08
Origineel geplaatst door NetRouting
Ik meen dat sinds digitalus overgegaan is op een eigen cage in novaxess te schiphol toch wel het nodige vooruit is gegaan. Alle sites die op die brakke VS servers stonden zouden inmiddels ook al over moeten zijn..

Klopt en netholding beheert de routers etc zeggen ze dus :)

Savvas
03/03/04, 16:17
Origineel geplaatst door Andrew


Klopt en netholding beheert de routers etc zeggen ze dus :)

mja dat hoorde ik dus ook :)

Denk dat digitalus goed bezig is hoor...

handy
03/03/04, 17:15
Sorry wil toch even reageren (ben zelf werknemer by Digitalus). Ik zal niet ontkennen dat er in het verleden fouten zijn gemaakt (dit komt grotendeels door de te harde groei). Mensen mogen ook klagen over ons of elk ander bedrijf.

Maar:
1) wij hebben niet ineens ons voorwaarden veranderd. Als je je gelijk wilt halen kun je ons gewoon de algemene voorwaarden opsturen die je van ons hebt gekregen (elke klant krijgt de algemen voorwaarden bij het contract). Als de "extra" paragraaf hier mist, dan is het onze fout :)
2) Brutale reactie's? Sorry maar als wij dit zouden doen zouden we snel op de fles gaan. Tja we zouden ook dronken helpdesk medewerkers hebben :)
3) Over de network problemen, deze behoren echt tot het verleden, nu wij een nieuw netwerk hebben.

Tja als je hier verder wilt gaan met moddergooien, ga je gang, maar wees wel volledig aub.

DopeTown
03/03/04, 17:39
Ik zeer ontevreden over digitalus,

Schelden via de telefoon
Hangen zomaar op
Reageren pas na 3 weken op aangetekende brieven, laten hem wel eerst 2 weken op het postkantoor leggen
Zeggen dat ze dingen doen maar doen het vervolgens niet etc....

Een echte afrader!

rq
03/03/04, 19:28
Tja, je krijgt waarvoor je betaalt, lijkt me? Je kunt dus niet al teveel service verwachten voor die prijs.

Volgende keer misschien het contract lezen.

Mikey
03/03/04, 19:53
Origineel geplaatst door handy
Sorry wil toch even reageren (ben zelf werknemer by Digitalus). Ik zal niet ontkennen dat er in het verleden fouten zijn gemaakt (dit komt grotendeels door de te harde groei). Mensen mogen ook klagen over ons of elk ander bedrijf.

Maar:
1) wij hebben niet ineens ons voorwaarden veranderd. Als je je gelijk wilt halen kun je ons gewoon de algemene voorwaarden opsturen die je van ons hebt gekregen (elke klant krijgt de algemen voorwaarden bij het contract). Als de "extra" paragraaf hier mist, dan is het onze fout :)
2) Brutale reactie's? Sorry maar als wij dit zouden doen zouden we snel op de fles gaan. Tja we zouden ook dronken helpdesk medewerkers hebben :)
3) Over de network problemen, deze behoren echt tot het verleden, nu wij een nieuw netwerk hebben.

Tja als je hier verder wilt gaan met moddergooien, ga je gang, maar wees wel volledig aub.

vind het wel netjes dat je toegeeft dat er problemen zijn geweest in het verleden. Meeste mensen die klagen zijn ook van een jaar of 2 terug. Ik kan zelf nu alleen niet zeggen hoe het zit, hoop alleen dat klantgerichtheid en boekhouding vooruit is gegaan. Dat was destijds een grote puihoop.

Catje
03/03/04, 20:29
Ik quote ff:

Meeste mensen die klagen zijn ook van een jaar of 2 terug.

Ik ben er nu nog steeds klant en ze reageren bijna nergens op. Ja je krijgt hele domme mailtjes terug zonder duidelijk antwoord. Ik lig gewoon overhoop met ze hopen dat ik er volgende voor goed vanaf ben. Maar ff afwachten wat ze gaan doen met die aangetekende brief.

groetjes anita

SoNiC
03/03/04, 21:18
Ik wou hier ook op reageren :)
ik host op dit moment me site daar
en heb daar inmiddels ook me andere site toe verhuist.

En dat gaat prima daar geen gezeik ze regelen het allemaal.
ene als ik mail met ze heb ik tot nu toe altijd binnen 24 uur reactie gehad.

Dat is mijn ervarig

Maar goed ik denk ik welke vorm van handel dan ook altijd wel mensen de dupe worden van bepaalde dingen. denk dat ook niet echt te voorkomen is..
zoveel mensen zoveel meningen:)


Nee voor mij is digitalus top!

handy
03/03/04, 23:09
Blij omdat te horen :D

doopz
03/03/04, 23:13
Ook ik heb een klant ondergebracht bij digitalus.

Je krijgt waar je voor betaald.

Mijn ervaring is dat het op een moment allemaal perfect gaat, en het andere moment het totaal niks is.

De ene keer heb ik binnen een uur een reactie, of is zelfs het probleem opgelost, maar het andere moment duurt het dagen voor ik een antwoord krijg; en mocht ik dan al antwoord krijgen.. dan is het een nietszeggend antwoord.

maar zoals ik al zei is dit heel verschillend.

Sinds de servers zijn verhuist is de snelheid wel aanzienlijk verbeterd.

Al met al.. voor de prijs die we betalen kan ik niet klagen.

Catje
03/03/04, 23:24
Ja dat heb ik ook het ene moment word er heel snel gereageerd en het andere moment, word er soms helemaal niet gereageerd. Tis met pieken en dalen daar bij hun. Maar sorry ik ben zeker niet te vreden over dit bedrijf....

anita

Mikey
03/03/04, 23:27
Origineel geplaatst door Catje
Ik quote ff:

Meeste mensen die klagen zijn ook van een jaar of 2 terug.

Ik ben er nu nog steeds klant en ze reageren bijna nergens op. Ja je krijgt hele domme mailtjes terug zonder duidelijk antwoord. Ik lig gewoon overhoop met ze hopen dat ik er volgende voor goed vanaf ben. Maar ff afwachten wat ze gaan doen met die aangetekende brief.

groetjes anita

dan neem ik me woorden terug :)

DopeTown
04/03/04, 19:09
Je kan ook gewoon met een ander e-mail adres (waar hun niets van weten, zeg maar met johannes@hotmail.com) mialen naar hun, zeg je dat je wachtwoord van je domein ......com bent vergeten en ze mailen je gewoon het wachtwoord (naar johannes@...)

.....

handy
04/03/04, 19:56
@dopetown:
Denk je dat? Kan je garanderen dat je dat niet lukt :)

DopeTown
05/03/04, 10:58
Het is me zelfs geluk, heb een tijdje geleden met het e-mail adres waarmee ik hier lid ben, een @dopetown.com e-mail adres de gegevens van moenintercabin.nl aangevraagd omdat ik wat moest veranderen voor die persoon, dat domein staat gewoon op hun naam etc, dopetown.com staat op mijn naam en kreeg gewoon na 3 dagen ofzo de gegevens in mij mailbox van @dopetown.com!!!

Kai Reijnen
10/03/04, 12:00
Toen ik iets meer als een half jaar geleden mij site ging hosten bij digitalus, had ik nog niet alle negatieve reacties gezien die er op internet rond zwerven. Daar kwam ik enkele dagen later pas achter.. Dus ik ging al met een slecht gevoel aan de slag.

Dit terwijl eigenlijk alles goed bevalt daar. Altijd snelle reactie, problemen worden snel opgelost, en een goede server. De snelheid is niet altijd super, maar dat kan ook aan mij liggen.

De prijzen zijn zeer laag, en dat is wat de mensent trekt. En voor dat geld mag je service verwachten, maar niet van de hoogste kwaliteit. Uiteraard zou dat wel reclame zijn voor het bedrijf.

Dus ik heb momenteel geen problemen met digitalus...

GWX.nl
02/05/04, 16:28
Ik weet niet hoe het vroeger zat bij Digitalus, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment uitermate tevreden ben over Digitalus. Één puntje van kritiek is dat de FTP-server soms niet al te snel is.

Luuc
02/05/04, 17:57
Origineel geplaatst door GWX.nl
Ik weet niet hoe het vroeger zat bij Digitalus, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment uitermate tevreden ben over Digitalus. Één puntje van kritiek is dat de FTP-server soms niet al te snel is. Ik heb voor een klant eens ff digitalus gebelt omdat deze klant het zelf niet wilde doen. Hij had namelijk een aantal gegevens nodig. In eerste instantie dacht een medewerker van digitalus dat ik een nieuwe klant was. Toen die medewerker doorkreeg dat ik geen nieuwe klant was bleek hij niet zo vriendelijk te zijn, gaf hij snel het antwoord en hing met "vaag gebrabbel" op. Mijn eerste en gelijk negatieve ervaring met digitalus :p

Lijkt me als je klant bent dus een redelijke host, maar indien je geen klant bent en dat ook niet zal worden een afrader. (vraag me ook af wat je er dan te zoeken hebt :/)

KenZo
12/08/04, 22:14
Ik heb nu hosting bij Digitalus voor bijna 2 jaar ik ben er zeer tevreden over. Ik heb de migratie van de servers meegemaakt en die duurde iets van 3 dagen Als je bandbreedte overschreden word krijg je een automatische e-mail toegestuurd als je je wachtwoord vergeten bent sturen ze het direct opnieuw op wel moet je eerst je klantennummer opgeven en je naam & adres voor de zekerheid. Mijn eerste probleem was ook mijn eerste factuur bij hen. Door een poststaking in België kreeg ik mijn uiteindelijke factuur 3 weken later met alle rappels van die factuur. Ze hadden me ook gebeld voor dit probleem maar ik was niet thuis en mijn oma nam op. Ik heb ze zelf nooit aan de lijn gehad maar wel veel per mail.
Laatst vroeg ik om mijn account te resetten en dit werd zonder al te veel problemen de volgende morgen gedaan. Ik stuurde die mail rond 1u 's morgens en ik kreeg na een half uurtje een antwoord (tech@digitalus.nl). Nogmaals het bewijs dat de helpdesk goed georganiseerd is. Maar van de boekhouding heb ik mijn twijfels.
Ik moest mijn factuur (2de jaar) betalen maar ik was net weg met vakantie toen ik die kreeg en ik heb hem nog altijd niet betaald. Ook kreeg ik geen rappelbrief...

mguilmot
12/08/04, 23:18
"Blijkt ineens een paragraaf in het contract te staan over opzeggen per aangetekende brief, 3 maanden van tevoren"

Zo ineens uit het niets was je contract veranderd ?

XS-24
13/08/04, 08:11
Staat er heel lang in, lezen is ook een vak.

Verder nooit problemen met digitalus, wel eens downtime maar heel minimaal en ook altijd snel opgelost.

Ook via telefoon zijn ze gewoon vriendelijk en e-mail krijg je altijd snel en "normaal" terug.

NetBlade
13/08/04, 12:44
Sinds ze naar nederland zijn verkast geen dagen downtime meer.
Een hele verbetering in mijn ogen

Catje
15/08/04, 16:49
Ik ben klant bij Digitalus maar nu liggen ze al vanaf gisteren down :/. Of althans me site en mail.

eRush
15/08/04, 21:25
Ik heb nog nooit problemen gehad met digitalus en zit er nu zo'n 2 jaar...top hosting... 99,9% uptime!!

BiLLie
19/08/04, 14:29
Gelukkig ben ik niet de enige. Digitalus is schijt!

Servers zijn misschien goed maar probeer geen contact te zoeken.

- Aangetekende brieven raken ze kwijt.
- Emails worden niet beantwoord.
- Beloftes komen ze niet na.
- Je wordt nooit terug gebeld.


Ben erg blij dat ik er eindelijk vanaf ben!!!!!!

Catje
20/08/04, 01:47
Origineel geplaatst door BiLLie
Gelukkig ben ik niet de enige. Digitalus is schijt!

Servers zijn misschien goed maar probeer geen contact te zoeken.

- Aangetekende brieven raken ze kwijt.
- Emails worden niet beantwoord.
- Beloftes komen ze niet na.
- Je wordt nooit terug gebeld.


Ben erg blij dat ik er eindelijk vanaf ben!!!!!!

Dat klopt behalve op die mails die worden wel snel beantwoord. Al moet je soms wel 2 mails sturen om ze duidelijk te maken om welke domein het gaat :/. Maar beloftes worden zeker nie na gekomen das een ding wat zeker is.

BiLLie
20/08/04, 12:32
Ik was zo ver dat ik het hele bedrijf gehad heb maar je moet Martijn Koster hebben. De directeur en die reageerd noooooit.

Ja ze zijn aan het verhuizen nu blijkbaar. Heb ik toch niets mee te maken als klant. Vind het te triest voor woorden daar!!!

handy
20/08/04, 20:34
Iedereen maakt fouten en niet alleen wij. Maar ik heb wel eens het idee dat het allemaal uit verband wordt getrokken. Zoals iemand van support die dronken is of die de telefoon er op gooit. Ach deze geruchten zullen altijd blijven bestaan, maar van mensen op dit forum had ik toch wel even wat anders verwacht.

Voor alle mensen die klachten hebben ik zou zeggen zet het in een mail en stuur deze naar info@digitalus.nl. Ik denk zeker dat we er uit moeten komen.

Wij reageren op ALLE emails, in iedergeval welke in het helpdesk programma komen. Veel mensen sturen ook mail naar xxxx@digitalis.nl en dan komt de mail inderdaad niet bij ons aan, en dit gebeurt VAAK.

Catje
21/08/04, 19:10
Hey handy ik heb een tijd geleden nu ander halve maand geleden om zo'n formulier gevraagt voor me domein op mijn naam te laten zetten. Omdat ik geen printer zou deze opgestuurt worden, nog steeds geen forumulier. En me vriend had een mondelinge overeenkomst en krijgt nu nog steeds rekeningen binnen terwel die die stop gezet had. Dus dat zijn al twee klachten die door jullie zelf gedaan worden en nie door klanten. Mail is dan wel uitstekend maar telefonisch totaal nie dat is een dikke min punt. En ik ben klant bij jullie nu al bijna een jaar en loopt van het begin af aan te rommelen bij jullie. Maar de laaste tijd ook geen echte klachten behalve deze dan die ik net schreef.

Ic3man
21/08/04, 19:53
Mijn ervaringen met Digitalus:

Ik heb er 1 domein staan, deze is toen verhuist omdat de instantie waar het voor is niet veel geld heeft. Budget hosting dus.

Toen ze vroeger nog het spul in Amerika hadden staan was het simpelweg een regelrechte ramp. De helft van de tijd lag het spul eruit en was het onbereikbaar.

Tegenwoordig hosten ze in Nederland, wat een hele verbetering is.

In prenciepe word er redelijk snel op klachten en storingen gereageerd. Echter wel op een manier die niet fatsoenlijk te nomen is.

Je krijgt zeer korte e-mails terug wat opzich geen ramp is, maar dit komt niet proffesioneel en klantvriendelijk over.

Uitleggen wat er fout is en waarom een website niet bereikbaar is geweest (wat ook nu nog regelmatig voorkomt) is er ook al niet bij.

De aanduiding van het gebruikte quota klopt ook voor geen ene meter. Het schijnt dat ik nu meer als 300mb in gebruik heb, wat nog niet eens 200mb is.


Verder heeft een vriend van mij ook een aanvraag tot hosting gedaan daar inclusief een nieuwe .nl domein naam.

Nou, vergeet het maar. Na 5 maanden is er nog niets geregeld, geen domein naam geregistreerd en geen pakket aangemaakt.

Maargoed, wat wil je met budget hosting? Ik neem er voor het ene domein genoegen mee, maar ik zal nooit iemand aanraden daar een pakket te nemen.



Ach deze geruchten zullen altijd blijven bestaan, maar van mensen op dit forum had ik toch wel even wat anders verwacht.

Voor alle mensen die klachten hebben ik zou zeggen zet het in een mail en stuur deze naar info@digitalus.nl. Ik denk zeker dat we er uit moeten komen.


Geruchten? Het zijn zeker niet allemaal geruchten. Van dronken personen aan de helpdesk geloof ik ook niets, maar het meeste wat hier (en op andere pagina's) genoemd word, is toch zeker wel waar.

En waarom zou men geen klachten/nare ervaringen hier mogen posten? Het lijkt me dat iedereen "recht" heeft om te weten hoe de zaken er bij bedrijven aan toe gaan.

handy
21/08/04, 21:02
Tuurlijk mag je klachten posten! Ik ga deze dingen mee nemen in de volgende vergadering en we gaan er zeker wat mee doen! Voor klachten mag je mij ook gewoon pm-en.

Catje
22/08/04, 17:27
Origineel geplaatst door handy
Tuurlijk mag je klachten posten! Ik ga deze dingen mee nemen in de volgende vergadering en we gaan er zeker wat mee doen! Voor klachten mag je mij ook gewoon pm-en.

Je Pm staat uit :/

BiLLie
22/08/04, 20:22
Origineel geplaatst door handy
Tuurlijk mag je klachten posten! Ik ga deze dingen mee nemen in de volgende vergadering en we gaan er zeker wat mee doen! Voor klachten mag je mij ook gewoon pm-en.

Had een beter idee. Iedere dag bij jullie aan de telefoon zitten. dat heb ik 3 maanden volgehouden en nog geen fatsoenlijke oplossing.

handy
22/08/04, 20:40
Billie kan je mij namen geven?

@Catje>> Sorry, staat nu aan :)

BiLLie
22/08/04, 20:43
wat voor namen wil je hebben?? Miranda? Martijn? die weet ik zo uit mijn hoofd en de rest kan ik zo opzoeken voor je.

Blijkbaar zijn jullie aan het verbouwen maar dat wil niet zeggen dat je klanten zo kunt laten wachten.

Alleen al dit dit onderwerp nodig is over jullie zegt voldoende neem ik aan. Neem dat maar mee in de vergadering i.p.v. enkele gevalletjes alsnog op te lossen!!

handy
22/08/04, 21:05
Ik neem een paar veelkomende punten mee, niet specifieke klachten.

BiLLie
22/08/04, 21:08
veel voorkomende punten zijn zeker niet goed. Koop een flesje wijn en probeer eens een avondje te praten over klantvriendelijkheid en hoe je dat kunt verbeteren.

Hoe meer mensen slechte ervaringen hebben hoe slechter jullie naam en hoe minder klanten je binnen krijgt. Misschien toch eens verstandig om er aandacht aan te geven.

handy
22/08/04, 23:17
Snap je probleem niet Billie, wat verwacht je nou van mij? Ik zeg dat ik wat met de minpunten ga doen en jij probeert het weer negatief om te zetten. Als je alleen negatief wilt blijven, heb ik je verder niets meer te melden en zijn wij uitgepraat.

Ic3man
23/08/04, 12:43
Origineel geplaatst door handy
Snap je probleem niet Billie, wat verwacht je nou van mij? Ik zeg dat ik wat met de minpunten ga doen en jij probeert het weer negatief om te zetten. Als je alleen negatief wilt blijven, heb ik je verder niets meer te melden en zijn wij uitgepraat.

Ja, hier ben ik het wel mee eens. Altijd een goed teken natuurlijk dat er over vergaderd word.

Eerder in dit toppic werd ook gezegt dat je login gegevens zomaar opgestuurd werden (of aan de telefoon, dat weet ik neit meer).
Ik heb de proef op de som genomen door een hotmail account te maken onder de naam van mijn klasgenoot (die ook bij digitalus.nl host) en gevraagd de login gegevens te sturen.

Hierbij werd om mijn klantnummer gevraagd als verificatie, dus zomaar opsturen is er gelukkig niet bij.

Catje
26/08/04, 23:47
Heeft contact gehad met handy en heeft het papier nu wel binnen. Dankje handy :D

BiLLie
27/08/04, 02:02
Snap je probleem niet Billie, wat verwacht je nou van mij? Ik zeg dat ik wat met de minpunten ga doen en jij probeert het weer negatief om te zetten. Als je alleen negatief wilt blijven, heb ik je verder niets meer te melden en zijn wij uitgepraat.


Inderdaad zijn wij uitgepraat. Heb ruim 2 maanden jullie IEDERE dag gebeld om contact te zoeken met 0,0 resultaat. Denk je dat ik dan positief kan zijn en dat jij dat dan op kunt lossen met een vergadering. Ik schijt op jullie en dat mag iedereen weten en dat zal iedereen weten!

Als het aan mij ligt gaat er niemand meer die ik ken richting jullie.
Doe ermee dat je wilt maar van mij krijg je zeker niets positiefs over Digitalus.

jasmon
03/09/04, 21:56
Origineel geplaatst door handy
Ik neem een paar veelkomende punten mee, niet specifieke klachten.

Voorop gesteld ik ben niet geheel ontvereden over Digitalus
heb ik wel twee zaken die mij bezig houden :

je zegt hier


1) wij hebben niet ineens ons voorwaarden veranderd. Als je je gelijk wilt halen kun je ons gewoon de algemene voorwaarden opsturen die je van ons hebt gekregen (elke klant krijgt de algemen voorwaarden bij het contract). Als de "extra" paragraaf hier mist, dan is het onze fout


dat is dus niet altijd zo, Ik heb geen algemene voorwaarden gehad, in het contract is een link als verwijzing naar de algemene voorwaarden opgenomen die op jullie website staat!

2. vraag ik mij af waarom jullie TWEE maanden voor het aflopen van een periode en een nieuwe gaat beginnen al geld afschrijven zonder facturen te sturen.

nou vind ik 8 weken van te voren al onbehoorlijk, het ontbreken van een factuur maakt het niet beter
en wanneer ik niet drie maanden van tevoren opzeg is er toch niets aan de hand kan je naar behoren gewoon kort voor het ingaan van een nieuwe periode afschrijven. twee weken zou redelijk zijn, dezelfde termijn die jullie verwachten dat facturen worden betaald

je zegt eigenlijk
betaal je een factuur los binnen 14 dagen,
betaal je met een machtiging is het ineens 8 weken......

Jasmon

Ronaldo
03/09/04, 23:29
Dat digitalus hun zaken niet goed voor elkaar heeft is bekend, ik heb dit reeds gelezen op kieskeurig.nl

Ik ben ook al meer dan een half jaar weg bij digitalus en ook bij mij werd een hosting pakket afgeschreven, toen ik vertelde dat ik geen domeinnamen meer open had staan bij hun werd het allemaal te moeilijk...gelukkig kun je een automatische afschrijving door je bank terug laten halen......dit duurde 2 dagen hun voorstel was om 13 dagen te wachten want eerder kunnen hun het niet terugstorten.

Catje
04/09/04, 21:07
Wat lopen jullie te zeiken zeg.... de servers zijn gewoon online. Zijn stukke beter als in het begin. Behalve de communicatie daar mag wel het een en ander aan veranderen zo als ik al eeder zei. Of doe alles schriftelijk en zorg dat je daar bewijs van heb. Dan kunnen ze er ook nie onderuit. Van ja maar we hebben nix ontvangen.

BiLLie
05/09/04, 02:33
Of doe alles schriftelijk en zorg dat je daar bewijs van heb. Dan kunnen ze er ook nie onderuit. Van ja maar we hebben nix ontvangen.

Zijn ze heel goed in. zelfs aangetekende brieven komen volgens digitalus nooit aan.

handy
05/09/04, 14:59
Dat is het leuke van aangetekende brieven Billie, je krijgt namelijk een bewijs dat je de brief hebt opgestuurd.
Als jij een tracking nummer hebt, dan doen wij niet moeilijk over een opzegging, maar ach ja je moet wel objectief WILLEN zijn ....

diosa
05/09/04, 17:36
ik zit al twee jaar bij digitalus en heb nooit problemen gehad. ze zijn altijd erg behulpzaam aan de telefoon en via email. en hun prijzen zijn ook nog lekker goedkoop :D