PDA

Bekijk Volledige Versie : Tiscali Business Webhosting



ksd
02/03/04, 12:03
Wie heeft er ervaring met Tiscali Business Webhosting? Zoals technische ondersteuning, response-tijden, snelheid?

Alvast bedankt.

chielsen
02/03/04, 13:27
Lijkt me niks om bij zo'n grote boer te zitten. Ik denk dat er hier op het forum genoeg bedrijven zijn je die veel professioneler kunnen begeleiden...

ksd
02/03/04, 13:35
Maar zijn dat dan ook dezelfde prijzen en dezelfde bandbreedtes? Het is wel voor commerciƫle doeleinden.

Digitux
02/03/04, 13:38
Waarschijnlijk verkoopt tiscali haar bandbreedte wat zij over heeft op het bestaande netwerk zoals bv @home ook doet.

Nadeel is dat je wel op een druk netwerk zit, met al die adsl lijnen.

Ik heb geen idee wat voor prijzen tiscali bied maar bij @home was het voor de kleine gebruiker redelijk duur.

mihosnet
02/03/04, 13:39
Uiteraard, er zitten op dit forum aardig wat 'grotere jongens'.

ksd
02/03/04, 13:49
OK, ga ik nog even wat rondneuzen. Bedankt voor alle reacties.

freddy
02/03/04, 15:48
-Tiscali Business Webhosting? [Leuke prijzen]
-Technische ondersteuning [een trui breien leer je sneller]
-Response-tijden [1 dag per telefoon, per mail iets vragen min 3 weken]
-Snelheid [altijd goed, nog geen problemen mee gehad]

ksd
02/03/04, 16:17
OK, bedankt voor de info freddy

chielsen
02/03/04, 16:30
Kijk, die respons-tijd waar freddy het over heeft had ik al verwacht. Dat bedoel ik met grote jongen. Tiscali wil een slaatje uit haar klanten slaan, maar vergeet dan de support. Bij een host die hosting als core-business heeft, en liever ook niet duizenden klanten, word je vaak sneller en persoonlijker geholpen.

ksd
02/03/04, 16:50
Klopt inderdaad, maar een vriendje van me laat zijn website (bedrijf) hosten bij Tiscali en hij is er wel tevreden over, vandaar deze thread. Kijk als iemand mij gewoon levert wat ie zegt dat ie doet, wil ik daar best voor betalen. Maar in ieder geval bedant voor al jullie reacties.