PDA

Bekijk Volledige Versie : gsmvergelijker.nl



bart_crs
02/03/04, 12:00
Heb dit domein kort geleden geregged, om er een site van te maken die een goed overzicht geeft van de verschillende telefoons op de markt. Ik heb de database ook al met 87 telefoons en hun functies werkende maar heb geen zin/tijd om een site er omheen te winden..... Dus ik vroeg me af hoeveel dit domein waard is (evt icm de database)....

bart_crs
03/03/04, 19:12
hmmmz...niemand?

kixmedia
05/03/04, 20:50
met db wil er best 30 euro voor geven

bart_crs
09/03/04, 12:10
De database bevat info over 87 phones met de volgens eigenschappen:

merk serie kleur afmetingen plaatje standbytijd beltijd band trilfunctie batterij wap gewicht t9 spraakbesturing camera video eigenapplicaties eigengames email muziek radio geheugen usb extrageheugen gprs umts handsfree kleurendisplay bluetooth eigenringtones eigenlogos geluid picturemessaging memorecorder actieveflip toetsenblok mutefunctie klokfunctie alarmfunctie belgroepen infrarood datakabel nummers snelkiesnummers gekozennummers ontvangennummers gemistenummers voicedial websitefabrikant gebruiksaanwijzing

In principe is alles ingevuld behalve:

camera video eigenapplicaties eigengames email muziek radio geheugen usb extrageheugen websitefabrikant gebruiksaanwijzing

Hier had ik nog geen tijd voor.

Voorbeeld van een phone:

velden:

merk serie kleur afmetingen plaatje standbytijd beltijd band trilfunctie batterij wap gewicht t9 spraakbesturing camera video eigenapplicaties eigengames email muziek radio geheugen usb extrageheugen gprs umts handsfree kleurendisplay bluetooth eigenringtones eigenlogos geluid picturemessaging memorecorder actieveflip toetsenblok mutefunctie klokfunctie alarmfunctie belgroepen infrarood datakabel nummers snelkiesnummers gekozennummers ontvangennummers gemistenummers voicedial websitefabrikant gebruiksaanwijzing

Waardes:

Nokia
6600
grijs en roze
108.6x58,2x23,7mm
240 uur
240 minuten
900 - 1800 - 1900 MHz
ja
Lithium-ion
ja
125 gram
ja
ja
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
ja
ja
ja
ja
-
ja
ja
3 minuten
-
ja
ja
ja
ja
5 belgroepen
ja
-
-
10 nummers
10 namen en nummers
10 namen en nummers
-
10 nummers
?
?

Sorry van de brakke layout, ik heb dit ff via phpmyadmin opgezocht.

Zo staan er dus 87 telefoons in. Op de vraagtekens na allemaal compleet. Die kan iemand zo krijgen in een mysql bestandje.

Al met al lijkt me die website potentie hebben alleen door gebrek aan tijd kan ik die niet ontwikkelen. Vandaar.