PDA

Bekijk Volledige Versie : Co-location aanbieding!



BestHost
01/03/04, 11:14
*EDIT* Aanbieding nog scherper gemaakt

Grumpy-edit: Zoals in de regels staat vermeld, mogen aanbiedingen niet gewijzigd worden.

InstantXs
01/03/04, 11:32
in welke ruimte sta je?

BestHost
01/03/04, 11:33
In Redbus Interhouse in de Linkup Suite, maar daar heeft u opzich geen last van. Alles loopt via ons en niet via Linkup.

_arno_
01/03/04, 13:21
Goeie middag BestHost,

ik ben (nog) niet in bezit van een eigen server(Thuis testen met linux opstelling. zodat ik niet in een gat val) maar ben wel van plan deze te kopen tussen nu en 3/4 maanden
Daarom vraag ik mij af tot hoelang deze aanbieding blijft staan zodat ik deze later inberaad kan nemen

dan nog 1 vraag.
"- U kunt 24/7 bij uw server."
Moet u hierbij zijn ? of kan ik zelf door middel van pas of dergelijken bij mijn server komen? (misschien rare vraag maar ik heb nog nooit een colo server gehad)

Kunt U mij ook vertellen wat precies RIPE voorwaarden zijn ? of een link geven naar een faq?
Bij voorbaat dank Arno

BestHost
01/03/04, 13:25
De raarste vragen zijn de vragen die mensen niet stellen!

Deze aanbieding blijft voorlopig gelden! We hebben twee racken gereserveerd dus afhankelijk van deze aanbieding en de mensen die hierop reageren. Ik denk dat er nog genoeg ruimte over blijft!

24/7 kunt u bij uw server. U meld u aan bij één van onze medewerkers, zodat deze u kunnen aanmelden bij Redbus Interhouse. U kunt dan alleen bij uw server.

De Ripe voorwaarde vindt u op http://www.ripe.net
(even simpel: Een goede reden waarom je meer IPS nodig zou hebben)

BestHost
02/03/04, 00:34
Ik heb de aanbieding nog scherper gemaakt vanwege de concurrentie op het forum. (nieuwe posts van mede providers)

Colocaten vanaf 23 euro per maand! 0 % winst voor ons. Simpelweg omdat hosten een hobby is en niet ons brood!

luser
02/03/04, 02:46
Origineel geplaatst door BestHost
Colocaten vanaf 23 euro per maand! 0 % winst voor ons. Simpelweg omdat hosten een hobby is en niet ons brood!

Gaan we beter bij je concurent, zo zouden we jouw hobby finacieren ipv direkt de andere zijn brood. Hoe kan je nu hosten als hobby aanzien? Je moet je klanten service verlenen etc... en dat is niet gratis hoor!

BestHost
02/03/04, 07:54
Precies, Hosten/service kost tijd. Die tijd heb ik gewoon. Wat er mee verdiend wordt blijft in het bedrijf.

Er zijn een hoop mensen die het geld niet echt kunnen missen. Die mensen wil ik niet raken in de portomonee, en een eerlijke kans geven zoals iedereen om een server te hosten.

Verder is het hosten een "uit de hand gelopen hobby". Ik blijf het wel gewoon zien als een hobby.

Pantsy
02/03/04, 08:16
Volgens mij staat bij de regels dat je je post niet meer mag editten wanneer je een aanbieding doet? Kan het fout hebben.

superior-is
02/03/04, 09:44
Jemig, nja in dit geval wil ik het wel toestaan. Maar besthost, kan je dan ook niet beter je klanten van te voren op de hoogte brengen dat het hier gaat om een 'hobby' bedrijf? Misschien kunnen we deze dergelijke discussie voortzetten in een nieuwe/andere thread, maar ik vind het persoonlijk wel een rare bedrijfsvoering.

_arno_
02/03/04, 10:25
Waarom rare bedrijfsvoering?
Als jij als "hobbyist" andere mensen ook hun hobby wilt laten uitvoeren door een minimale prijs te hanteren is toch niet meer dan sociaal. :)
terwijl ik zelf niet voor 0% zou gaan........zou wel wat willen


@BestHost
Hoe lang geld het contract?
Per maand ? per jaar ? hoe lang is het opzeg termijn ?

kan ik op een apc aangesloten worden?
zoja wat is meer prijs ?

jeffrey
02/03/04, 11:15
en wij maar afvragen waarom de colocation markt naar de kl*t* gaat?

superior-is
02/03/04, 11:16
Origineel geplaatst door _arno_
Waarom rare bedrijfsvoering?
Als jij als "hobbyist" andere mensen ook hun hobby wilt laten uitvoeren door een minimale prijs te hanteren is toch niet meer dan sociaal. :)
terwijl ik zelf niet voor 0% zou gaan........zou wel wat willen


Het is inderdaad heel nobel, maar al is het 'maar' voor een hobby, dan lijkt me continuïteit toch wel een aardig iets. Met andere woorden: Besthost, vraag 'iets' voor je diensten. Anders snap ik niet waarom je je prijzen nog zou moeten verlagen voor concurrenten. Je hebt toch niets te verliezen.

BestHost
02/03/04, 11:23
Origineel geplaatst door _arno_
Waarom rare bedrijfsvoering?
Als jij als "hobbyist" andere mensen ook hun hobby wilt laten uitvoeren door een minimale prijs te hanteren is toch niet meer dan sociaal. :)
terwijl ik zelf niet voor 0% zou gaan........zou wel wat willen


@BestHost
Hoe lang geld het contract?
Per maand ? per jaar ? hoe lang is het opzeg termijn ?

kan ik op een apc aangesloten worden?
zoja wat is meer prijs ?

Contract is per maand. Van te voren betalen en één maand opzeg termijn. APC kost €10-, per maand extra.

De aanbieding is geldig zollang de voorraadstrekt. Dit zal ik zelf aangeven.

Ik zal een nieuw topic openen voor de stunt prijzen.

Vaxon Networks
03/03/04, 07:21
Origineel geplaatst door jefje
agjeeh, nog stuntprijzen ook...

anders reageer je gewoon normaal en laat je het topic beetje schoon.