PDA

Bekijk Volledige Versie : Enom reseller acocunts reclame.



Deimos
27/02/04, 18:33
Beste,

Ik wil niet lullig doen of zeikerig overkomen. Maar ook nu vind ik het net als vorige keer ongepast. Dat een Moderator zelf de regels niet opvolgt. Door een bericht in 2 forums te zetten.

Ik heb het nu over:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48050
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48049

Als je bezoekers regels oplegt volg deze dan zelf ook op!!!!

Even een quote eruit:


11. Webhostingtalk.nl accepteert ten hoogste 1 advertentie elke 7 dagen per bedrijf.
Een advertentie moet aan de volgende eisen voldoen:
* de advertentie komt in het Speciale Aanbiedingen forum
* de advertentie mag hoogstens 5 verschillende aanbiedingen bevatten
* de aanbiedingen staan in het eerste bericht
* de bedrijfsnaam moet vermeld worden
* de prijs van de aanbieding moet vermeld worden
* de locatie van de servers moet genoemd worden
* het is niet toegestaan aanbiedingen achteraf toe te voegen, te veranderen of te verwijderen
* er mag geen gebruik gemaakt worden van onbeperkte waardes aangezien wij dat zien als een vorm van misleiden (dus geen advertenties met onbeperkt aantal bandbreedte, databases, email adressen etc.)

Waar zijn de gegevens van het bedrijf? Waarom zie ik duidelijk 2 berichten ipv de genoemde maximale 1 per 7 dagen?

Dennis
27/02/04, 18:43
Het gene dat Dominico de regels opvolgt vind ik zeker niet erg. Misschien is 3 topics wel overbodig.

Maar natuurlijk heeft hij de rechten hier wel toe, maar zou 1 topic niet genoeg zijn?

Deimos
27/02/04, 18:46
Het gene dat Dominico de regels opvolgt vind ik zeker niet erg. Misschien is 3 topics wel overbodig. Is dit niet hetzelfde als: Ik vind het niet erg als ik mijn buurmanskind neerschiet maar andersom moet niet kunnen.

Dit is erg cliche, maar komt op hetzelfde neer.

Dennis
27/02/04, 18:49
Origineel geplaatst door Deimos
Is dit niet hetzelfde als: Ik vind het niet erg als ik mijn buurmanskind neerschiet maar andersom moet niet kunnen.

Dit is erg cliche, maar komt op hetzelfde neer. Uhm... dat is helemaal niet logisch.

Dit is iets van:
Ik vind het niet erg dat ik mijn eigen auto kapot maak, maar andere mensen moeten dit niet mogen.

Het is logisch dat de eigenaar van een website zich niet aan de regels hoeft te houden.

Deimos
27/02/04, 18:52
Het is logisch dat de eigenaar van een website zich niet aan de regels hoeft te houden.
In het verlengde, het is logisch dat mensen die wetten opstellen zich hieraan niet hoefen te houden....

Deze uitspraken liggen allen op dezelfde lijn. Waar het mij vooral omgaat is dat er vanuit WHT steeds meer de roep komt het geheel te profesionaliseren, maar dat de eigenaar hierzelf geen bijdrage aan levert.

Dennis
27/02/04, 19:10
Origineel geplaatst door Deimos

In het verlengde, het is logisch dat mensen die wetten opstellen zich hieraan niet hoefen te houden....

Deze uitspraken liggen allen op dezelfde lijn. Waar het mij vooral omgaat is dat er vanuit WHT steeds meer de roep komt het geheel te profesionaliseren, maar dat de eigenaar hierzelf geen bijdrage aan levert. Over dat eerste... -> Een dictator kan inderdaad beslissen dat hij onschendbaar is, maar jouw redenatie klopt niet helemaal.

Verder vind ik 1 topic hierover ook wel genoeg eigenlijk :)

Domenico
27/02/04, 19:32
Inderdaad, er is hier al genoeg over gezeurd en het zijn ook eigenlijk helemaal geen topics maar eerder een service die geboden wordt vanuit wht.

Dat de eigenaar van deze site bepaalde privileges geniet is natuurlijk meer dan logisch en ik begrijp de commotie dan ook wederom niet.

Thread closed