PDA

Bekijk Volledige Versie : Domein registratie



hostingx
27/02/04, 13:08
Hoi, Ik ben een beginnende reseller en ik wil graag weten waar ik goedkoop domeinen kan registreren voor klanten?
Ik beschik niet over een credit card dus paypall betalingen vallen af...

Wie weet een oplossing??

serverbilly
27/02/04, 13:11
Gaat het specifiek over .nl of .com/.net of allemaal?

hostingx
27/02/04, 13:39
het gaat hier over allemaal, maar als er prijs verschil zit tussen .com en .nl zeg maar is niet erg...
wij zaten zelf te denken aan €10,- per .com/.net/.org en €15,- per .nl/.be

Als dit mogelijk is heel graag

MaVeR Larry
28/02/04, 18:41
Origineel geplaatst door hostingx
het gaat hier over allemaal, maar als er prijs verschil zit tussen .com en .nl zeg maar is niet erg...
wij zaten zelf te denken aan €10,- per .com/.net/.org en €15,- per .nl/.be
Als dit mogelijk is heel graag


Geachte,

Onze prijzen voor domeinregistraties vindt u hier: http://www.secure-is.nl/4.htm

Domeinen tegen inkoops prijs bij een Domein Reseller abbonnement van € 40,- per jaar!

Dit houd de volgende prijzen:

.NL domeinen € 3,60
.COM domeinen € 6,00 (ook .net, .org, .biz, .info, .ws en .us)
.BE domeinen € 9,00

Voor meer info even mailen naar info@secure-is.nl

ThePostman
28/02/04, 22:11
Origineel geplaatst door MaVeR Larry



Geachte,

Onze prijzen voor domeinregistraties vindt u hier: http://www.secure-is.nl/4.htm

Domeinen tegen inkoops prijs bij een Domein Reseller abbonnement van € 40,- per jaar!

Dit houd de volgende prijzen:

.NL domeinen € 3,60
.COM domeinen € 6,00 (ook .net, .org, .biz, .info, .ws en .us)
.BE domeinen € 9,00

Voor meer info even mailen naar info@secure-is.nl

Interessante prijs!
3,60 + 0,50 + 19% = 4,90 he?
Zo was de prijs bij iemand anders tenminste...

Trouwens is langs komen bij u alleen op afspraak of zou ik eventueel ook gewoon langs kunnen komen?

(Ik weet niet of u een kantoor heeft, ik geloof dat in de hoeve wel meerdere bedrijven gevestigd zijn)

MaVeR Larry
29/02/04, 18:43
Origineel geplaatst door The Postman
Interessante prijs!
3,60 + 0,50 + 19% = 4,90 he?
Zo was de prijs bij iemand anders tenminste...
Trouwens is langs komen bij u alleen op afspraak of zou ik eventueel ook gewoon langs kunnen komen?
(Ik weet niet of u een kantoor heeft, ik geloof dat in de hoeve wel meerdere bedrijven gevestigd zijn)

Geachte,

De prijs klopt inderdaad zoals u zegt.
Over het langskomen: Stuur me even een mailtje dan regelen we dat even. ( info@secure-is.nl )

Vr gr,
MaVeR

ThePostman
29/02/04, 19:27
Origineel geplaatst door MaVeR Larry


Geachte,

De prijs klopt inderdaad zoals u zegt.
Over het langskomen: Stuur me even een mailtje dan regelen we dat even. ( info@secure-is.nl )

Vr gr,
MaVeR

Ik neem contact met u op mocht het zo ver zijn

®on
01/03/04, 09:19
Origineel geplaatst door MaVeR Larry

Domeinen tegen inkoops prijs bij een Domein Reseller abbonnement van € 40,- per jaar!
Dit geldt voor alle extensies in tegenstelling tot dit (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=47435)?

MaVeR Larry
04/03/04, 14:54
Origineel geplaatst door headout

Dit geldt voor alle extensies in tegenstelling tot dit (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=47435)?

Dat zijn de oude prijzen. Uw vindt de actuele prijzen op www.nl-registrar.nl

®on
04/03/04, 16:48
Origineel geplaatst door MaVeR Larry


Dat zijn de oude prijzen. Uw vindt de actuele prijzen op www.nl-registrar.nl
Blijkbaar is die €40 nu ook al een oude prijs? Op je site wordt gemeld:

PREMIUM
Dit is het programma voor de grootverbruiker. Voor € 30,00- per jaar registreert u uw domeinen tegen de uiterste inkooprijs.

Bij aanmelden is het opeens €50? :huh:

Ik was geinteresseerd, maar haak bij zoveel verschillende prijzen en wisselingen in de prijzen af.

MaVeR Larry
04/03/04, 18:44
Origineel geplaatst door headout
Blijkbaar is die €40 nu ook al een oude prijs? Op je site wordt gemeld:
Bij aanmelden is het opeens €50? :huh:
Ik was geinteresseerd, maar haak bij zoveel verschillende prijzen en wisselingen in de prijzen af.

Geachte,

Excuses het is aangepast! Er bleek veel vraag naar te zijn dus hebben we de tarieven nog verder verlaagd. Ze blijven voorlopig zo ;-)

Vaxon Networks
04/03/04, 19:00
Ik denk dat je bij openregistrar.nl beter zit. Mischien een wat hoger bedrag per jaar maar je registraties zijn wel REAL-TIME!!!

www.openregistrar.nl

euronerd
04/03/04, 19:20
Origineel geplaatst door MaVeR Larry
Excuses het is aangepast! Er bleek veel vraag naar te zijn dus hebben we de tarieven nog verder verlaagd. Ze blijven voorlopig zo ;-)
Ik ben even los, maar dat komt door de hoeveelheid informatie op de site. Dus een paar vragen:

- wat is de betalingswijze, de contractperiode, voorwaarden, etc.
- wat is de interfacing (voor .nl domeinen b.v.: fax-fax ellende enzo)?
- waar zijn de .com domeinen van € 5 uit de posting gebleven, ik zie ze op de site nergens. Graag wat vollediger prijsinfo (ook dat het ex-btw is?).
- bied je nameservers? redirects? mail(-forwarding)?