PDA

Bekijk Volledige Versie : forum index layout



Evilarlos
27/02/04, 00:42
Ben ik de enige met zo'n iritante table indeling bij de forum index? Volgensmij zit er ergens een foutje. Of bij mij of bij het forum...

serverbilly
27/02/04, 00:45
Komt door die klote nieuwsgroepen...
Van mij mogen ze weg!!

"door Stefan Koopmanschap (remove withoutspam to e-mail)"

Carl<n-media>
09/03/04, 16:27
Bij mij ziet het er gewoon uit. Heb je een screenshot ofzo? En welke browser gebruik je? Misschien even updaten? :)

Dennis
09/03/04, 16:29
Inderdaad, soms klopt de hele indeling niet meer door lange NEWSGROUPS-namen.

Is deze niet makkelijk in te korten? DMV zo'n php-functie.

RobbertC
09/03/04, 16:32
Dat zou moeten kunnen ja. De code van Vbulletin is zo ver ik weet zelf te veranderen. Maar zo vaak komt het niet voor.

Als ik het ooit tegen kom, dan verwijder ik simpelweg de reactie in de nieuwsgroep die het probleem veroorzaakt.

Dennis
09/03/04, 16:34
Origineel geplaatst door RobbertC
Dat zou moeten kunnen ja. De code van Vbulletin is zo ver ik weet zelf te veranderen. Maar zo vaak komt het niet voor.

Als ik het ooit tegen kom, dan verwijder ik simpelweg de reactie in de nieuwsgroep die het probleem veroorzaakt. Hoe bedoel je dat? Deze worden toch elke 'x-periode' weer ge-synchoniseerd?

RobbertC
09/03/04, 16:38
Ja, maar na de nieuwe synchronisatie (ik weet niet precies wanneer dat gebeurt) zijn er weer nieuwe posts bijgekomen, waardoor het "probleemgeval" zowiezo niet op de frontpage komt te staan.

Carl<n-media>
09/03/04, 16:50
Je kunt natuurlijk ook alle forums bookmarken, dan heb je er nooit meer last van. :p

Maar is het niet handiger om gewoon de titel en/of gebruiksnaam van een post te verkorten? Dus als je aaaaaaa hebt, dat dit aaa.. ofzo wordt. Lijkt me niet zo moeilijk om toe te voegen, toch?

Evilarlos
10/03/04, 00:33
lol, ook een mogenlijkheid :) Mischien niet eens zo'n slechte

TMourik
10/03/04, 00:42
<?php
substr($waarde, 0, 35) . "...",
?>

dacht ik =)