PDA

Bekijk Volledige Versie : japanse website



gert
25/02/04, 11:30
Ik heb het volgende probleem. Een klant van ons in japan zit aan zijn limiet van webhosting abo. Dit abonnement vind ik te duur en zoek dus een andere webhost. Momenteel heeft zijn website een .co.jp extentie en hiermee staat hij in de zoekmachines. Tevens heeft hij een niet gebruikte .jp extentie.
Eisen aan een host zijn vooral snelheid, min 125 mb ruimte en min 2 gb dataverkeer + site statistieken.

Wie weet een goede host die deze japanse extenties kan hosten? Ik heb een paar webhosters benaderd, maar niemand host deze extenties. Wie kan mij helpen?

4EuroHosting
25/02/04, 11:36
Waarom zou een host deze extensies niet kunnen hosten ?

Het is toch een domeinnaam-extensie zoals een andere. Als ze een .co.uk kunnen hosten moet dat toch ook met die .jp-extensie gaan.

Hans
25/02/04, 11:50
Als eerste moet je denk ik vaststellen of de nieuwe provider ook de domeinregistratie / -onderhoud moet verzorgen of dat deze slechts de website moet hosten. In het laatste geval zal namelijk het grootste gedeelte van de providers je gewoon kunnen helpen, maar als het domein ook echt "onderhouden" moet worden kan je het beste een provider zoeken die hier ervaring mee heeft.