PDA

Bekijk Volledige Versie : DNS provider



Frank12
24/02/04, 15:54
We hebben wat troubles met onze registrar van onze domeinnamen. Hij heeft ons flink in de tang, want we zijn behoorlijk afhankelijk van deze domeinen.

Ik zoek dus een bedrijf dat dit voor ons kan overnemen. Het liefst waarbij DNS volledig door ons beheerd kan worden voor onze eigen domains.

Zijn er nog problemen die ik niet kan overzien. Als wij naar een andere partij gaan, dan is de huidige registrar toch verplicht om mee te werken? Kan hij de boel traineren, of ons onbereikbaar maken? Er is geen contract, maar de relatie is inmiddels dusdanig gespannen dat we het ergste vrezen.

TMourik
24/02/04, 15:59
Beste

ik mag spijtig genoeg hier geen aanbieding doen, maar wij bieden wat u wilt.

Graag even vragen of een mod je topic wil verplaatsen.

Met vriendelijke groet,

T. Mourik

wdv
24/02/04, 16:07
Hoi Frank,

Zolang de domeinen op eigen naam staan hoef je niks te vrezen. Je kan in princiepe dan op ieder gewenst moment overstappen op een andere registrar (Met .com etc kan de oude registrar het lastig maken, maar met .nl zal het sowieso geen probleem zijn).

In dit gedeelte van het forum mogen geen aanbiedingen gedaan worden, maar wij bieden ook domeinnaamregistratie en Realtime DNS-records besturing.

AlphaXS
24/02/04, 21:39
Hoi frank,

idd, je hoeft niet te vrezen als de domeinen op je eigen naam staan.

Echter is het zo dat de domeinen op naam van je registar staan, dan wordt het een ander verhaal.

Wat betreft je vraag, ook wij bieden hier een oplossing voor.
Ook zoals je al aangaaf met de mogelijkheid zelf de dns hiervan te beheren.

Groet mark