PDA

Bekijk Volledige Versie : Mooie namen?



oiin
24/02/04, 00:16
Ik heb via het "MrWHOIS PHP script" gezocht in verschillende WHOIS-databases, en de volgende namen en domeinen kun je (o.v.b.) registreren voor je nieuwe bedrijf of/en product:

sirtu
riltua
rilgua
silgua
solqi
solcad
upcad
upcir
sibru
sibtu
urota
itriam
itrem
odgir
purir
inime
riren
riroc
rirol
nuiro
renur

En als toetje een 4 letter domein: erir! : cool:

Ik heb het maar op oiin gehouden! ;)

The MAzTER
24/02/04, 00:25
eh?

waarom denk je dat ze nog vrij zijn :p

oiin
24/02/04, 00:28
Volgens mij zijn dit unieke namen en zijn al die domeinen nog vrij! :-)

justin
24/02/04, 00:52
Jah maar dat ik zoiets nou snel zou intikken kan ik niet zeggen.
Ik zou eerder www.hosting.nl intikken :D

oiin
24/02/04, 01:02
Origineel geplaatst door justin
Jah maar dat ik zoiets nou snel zou intikken kan ik niet zeggen.
Ik zou eerder www.hosting.nl intikken :D

Absoluut, maar wil je een verse naam, dus zodat je veel domeinen (sowieso com net org nl) en het handelsmerk kan registreren, moet je toch met iets orginelers komen! :rolleyes:

mihosnet
24/02/04, 01:28
purir > website over aardappel puree ;)

Rik
24/02/04, 01:50
Origineel geplaatst door oiin


Absoluut, maar wil je een verse naam, dus zodat je veel domeinen (sowieso com net org nl) en het handelsmerk kan registreren, moet je toch met iets orginelers komen! :rolleyes:

Als je een bedrijf begint, of je zoekt een productnaam om (zoals je aangeeft: wereldwijd) er iets ermee te gaan doen, dan lijkt het me sowieso niet slim (en dat doet volgens mij niemand) om zo uit "een" lijstje een naam te kiezen....

oiin
25/02/04, 01:53
Origineel geplaatst door Rik


Als je een bedrijf begint, of je zoekt een productnaam om (zoals je aangeeft: wereldwijd) er iets ermee te gaan doen, dan lijkt het me sowieso niet slim (en dat doet volgens mij niemand) om zo uit "een" lijstje een naam te kiezen....

Heldere opmerking inderdaad, het lijstje was meer om aan te geven dat er nog genoeg unieke namen te registeren zijn...

oiin
24/03/04, 21:32
Ik heb nog een lijst van 100 mooie domeinnamen, zoals me.by na een uurtje WHOIS'en, maar ik weet niet of ik doe posten mag.

Ik heb erzelf weinig aan aangezien ik die namen toch niet registreren ga.

ELTino
24/03/04, 22:56
Post maar dan :)

oiin
25/03/04, 00:08
Origineel geplaatst door ELTino
Post maar dan :)

Is dat wel eerlijk? Dan worden er gauw hele mooie domeinen zoals you.by (wel met 'rare' TLD's) geregistreerd.

Wat vinden de WHT-beheerders ervan? Of ben ik gewoon te * om punten te krijgen?