PDA

Bekijk Volledige Versie : De bedrijfsnaam in een advertentie



Evilarlos
22/02/04, 22:23
Ik heb gisteren eenadvertentie geplaatst op het advertentie forum. Deze is vandaag dicht gegaan omdat ik geen bedrijfs naam had vermeld.
Nu is het probleem dat ik dit in zekere zin wel had gedaan... ik zal het uitleggen.

Ik heb een server, bedrijfsnaam, maar nog geen kvk nummer. En dus nog geen officieele bedrijfs naam. Ik ben namelijk afgelopen week langs de kvk geweest en heb de benodigde informatie verzamelt om komende week een eenmanszaak op te zetten.

Ik heb in mijn post mijn "toekomstige" bedrijfs naam vermeld. Maar omdat ik nog geen kvk nummer heb is dit nog niet mijn offcieele bedrijfs naam.

Ik heb de regels en voorwaarden grondig gelezen zodat ik alles in mijn post had wat nodig was (ik had al een keer eerder het netwerk vergeten). Maar heb hieruit niet kunnen opmaken dat er met de bedrijfsnaam bedoelt werd een bij de kvk geregistreerde bedrijfs naam. Michen dat ik dit wel had moeten weten, maar dat deed ik niet.

Ik wil dus niet vragen om "een schone lei", of zo. maarom de voorwaarden wat te verduidelijken op dit punt. Zodat anderen niet de fout zullen maken die ik maakte.

Rik
22/02/04, 22:54
Zoals in PM ook al aangegegevn, geen enkel probleem verder ;)
Als alles in orde is gooi ik hem meteen weer open, ben hele dag online dus ;)

En je hebt nog steeds een "schone lei" hoor, heb je geen extra punten gegeven ervoor... dus maak je niet druk.
We willen alleen proberen het forum te "verschonen" van aanbieders die illegaal als bedrijfje opereren ;)

Evilarlos
23/02/04, 18:05
Hmm vandaag mislukt :) Mischien had ik me moeten bedenken dat de kvk dicht was ivm carnaval :)

RobbertC
23/02/04, 18:11
Als je pas volgende week alles in orde hebt, waarom begon je dan gisteren al met het plaatsen van een advertentie?

Webhostingtalk loopt niet weg hoor...

Evilarlos
23/02/04, 20:09
LOL, je kan nooit vroeg genoeg zijn toch? En net zoals de meetse nieuwe hosters wil ik graag weten of mijn service wel aan de man gebracht kan worden. Vandaar dat ik steeds aanbied dat mensen al een pakket kunnen reserveren. Dan weet ik alvast zeker dat het looptipv dat ik strax na een maand er al uit lig. (Heelaas kan ik nog teveel op mijn financieen bakken dus dat zal niet gebeuren maar ok :P)

EDIT: Wat doen die pootjes er dan bij :?