PDA

Bekijk Volledige Versie : Niet mogelijk



Aap EDH
22/02/04, 21:11
Jezus he ander doe je ff moeilijk Postman....NIEMAND kan je helpen als je blijft roepen....privéredenen....en zoals iemand anders voorstelde zelfs de KvK NIET....
Als je daar heen gaat en roept ik wil onder andere naam...dan vragen zij waarom? en dan zeg jij dus: Om privé redenen! Schiet niet op.

Wat Johan-nl voorstelt vind ik buitengewoon eigenaardig.....
Mensen die 100x failliet gaan.....dat is Postman niet van plan....of wel soms..?
Verder....juristen kunnen helpen idd...maar waarom hjc.nl???
Nog iets....die (illegale) praktijken die Johan-nl suggereert zijn voortaan veel moeilijker te bewerkstelligen. Er was laatst nog een uitgebreide uitzending op de Publieke Omroep over dat bij 33,33% van alle (Stichtingen weliswaar) Fraude komt kijken.....zo ook met die BVs die J-nl voorstelt....daar zijn nu 2x zoveel opsporingsambtenaren op gezet.

Om lang verhaal kort te maken: Als je blijft bij ''priveredenen'' dan kan het NIET. Mocht je het wel willen uitleggen maar niet op forum dan moet je ff belluh met KvK....

bjorn
22/02/04, 21:17
En wat moet dit topic voorstellen?

ThePostman
22/02/04, 21:19
Aap EDH waar zit jij mee? Ik had al naast me neergelegd dat het op dit moment niet voor mij mogelijk is. Ik hoef jou thuis situatie toch ook niet te weten als je iets post met betrekking tot die situatie. Ik probeerde zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat het probleem was. Oke, het kan helaas niet op een andere manier. Pech voor mij, dan hoef jij niet met zo'n topic te komen lijkt mij.

bjorn
22/02/04, 21:21
Denk ik ook, dit zijn aanvallen op de persoon zelf, dit zou u ook niet echt prettig vinden... Ik denk dat hier bij het topic gesloten mag worden!

Johan-nl
23/02/04, 00:38
He vriend.. (aap) :rolleyes:

Als je een reactie wil posten klik dan op "antwoord"
en niet op "nieuw bericht"

serverbilly
23/02/04, 00:51
Aapies kijken :)

Grumpy
23/02/04, 01:05
Dit gaat nergens over.