PDA

Bekijk Volledige Versie : Host kapot maken?



gothax
22/02/04, 12:57
hey er is dus een webhost die 750 MB webspace aanbiedt, ECHT unlimited data, unlimited email, mySQL enz dus.
voor 2 euro per maand. Heeft geen domeinen pagina, geen voorwaarden pagina, geen fair use policy onder bij de trafficpagina.
en een domein .com is 11 euro.

Ik wil dus met wat mensen zodanig veel GIG aan traffic opmaken dat die host gewoon een voorwaarden pagina maakt. Ik heb hem al gemaild maar hij luistert gewoon niet. Dus wie wil er meedoen om gewoon films en illegale dingen te uploaden? want ja, hij heeft geen VOORWAARDEN pagina!! :D:D:D
btw dit is niet om een goedkope host te krijgen maar gewoon om die host onder stress te zetten. jullie webhosters weten dat jullie je gewoon blauw betalen aan data als er opeens 5 terabyte aan data wordt opgemaakt.

Laat je horen! site post ik later als er genoeg aanbod is.

Dennis
22/02/04, 12:59
Ik heb er geen moeite mee :)
Maar de moderators/beheerders op dit board zullen er niet blij mee zijn.

Rubenvdkamp
22/02/04, 13:00
Dit is verschrikkelijk zielig..

cyberpoint
22/02/04, 13:00
Om welke host gaat het eigenlijk? Misschien wel handig om te weten als je hier een reactie op wilt hebben. Verder vind ik het moedwillig uploaden van illegale files nou niet zo verstandig.

gothax
22/02/04, 13:01
ik weet het niet... ik heb hem gemaild maar er komt niet zoveel reactie van. www.e-dentify.nl

ThePostman
22/02/04, 13:01
Dat noemen ze leedvermaak

gothax
22/02/04, 13:02
Origineel geplaatst door The Postman
Dat noemen ze leedvermaak

precies (rofl)
nee maar ff serieus, dat houden ze gewoon niet lang vol en ze zullen toch een voorwaarden pagina moeten maken

rq
22/02/04, 13:02
Hij sluit je toch wel af, why bother..

cyberpoint
22/02/04, 13:03
Het is inderdaad wel heeeeeel erg goedkoop, dat kan niet lang goed gaan zou je zeggen.

-350MB webspace
-Onbeperkt datalimiet
-Onbeperkt MySQL databases
-Onbeperkt E-Mail accounts (POP3 en alias)
-Ondersteuning voor PHP, CGI, Perl, SSI, MySQL
-En nog veel meer, zie de webhosting pagina
Voor slechts €1,- per maand!

gothax
22/02/04, 13:03
Origineel geplaatst door rq
Hij sluit je toch wel af, why bother..

magtie eigenlijk niet want hij heeft geen voorwaarden pagina, geen fair use policy en ga zo maar door

Rubenvdkamp
22/02/04, 13:03
Ik snap niet dat dit toegelaten word op WHT.. slotje?

Dennis
22/02/04, 13:04
Mwuah... je kunt het altijd proberen voor een maandje :)

Maar nee, laat deze webhosts. Ze zullen nooit groot worden. Niet groot genoeg om OOIT de overstap naar NL te maken met deze prijzen :)

Zoek eens uit of de contracten waarmee ze werken rechtsgeldig zijn :)

Deze topic gaat trouwens gesloten worden :)

gothax
22/02/04, 13:06
ow komt net iets in me op,
ze hebben ook geen prijzen als je teveel data gebruikt. Wat kunnen ze je maken? overstap naar NL.. ik betwijfel het ja

cyberpoint
22/02/04, 13:08
Origineel geplaatst door gothax
ow komt net iets in me op,
ze hebben ook geen prijzen als je teveel data gebruikt. Wat kunnen ze je maken? overstap naar NL.. ik betwijfel het ja

Het is onbeperkt dus je kan niet teveel data gebruiken ;)

rq
22/02/04, 13:10
Origineel geplaatst door gothax


magtie eigenlijk niet want hij heeft geen voorwaarden pagina, geen fair use policy en ga zo maar door
Nou en? Denk je werkelijk dat dat m uit maakt? Als dat wel zo was had ie t in de eerste plaats wel goed geregeld.

Of wou je een rechtszaak beginnen over 2 euro tegen een bedrijf waarbij je uberhaupt niks ondertekend hebt?

Dennis
22/02/04, 13:12
Origineel geplaatst door rq

Nou en? Denk je werkelijk dat dat m uit maakt? Als dat wel zo was had ie t in de eerste plaats wel goed geregeld.

Of wou je een rechtszaak beginnen over 2 euro? Dat laatste is geen reden. Veel webhosts sturen voor elk willekeurig bedrag wel een incassobureau indien zij het gevoel hebben dat ze in hun gelijk staan.

Maar je moet per jaar betalen neem ik aan? Anders kun je het weleens proberen :)

Grumpy
22/02/04, 13:14
Dit kinderachtig gedrag willen wij hier niet hebben! 6 waarschuwingspunten voor gothax en er komt geen volgende waarschuwing.