PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotmailstaff.com



NeoCity
20/02/04, 23:07
Hoeveel is ie waard is mijn vraag..........

ThePostman
20/02/04, 23:25
Ik kan zo een aantal zaken bedenken wat je er mee kan doen. Mochten diegene die hem zou willen kopen dezelfde plannen hebben dan heeft hij er veel geld voor over! Aan de ene kant is het dus een bagger domeinnaam, mits je er bepaalde activiteiten mee uitvoerd. Zo gezegd.

rq
21/02/04, 00:08
Oeh, erg mysterieus hoor Postman... Je doelt dus gewoon op paswoord-steel-praktijken of andere lame bezigheden. Denk je werkelijk dat iemand daar 'veel geld' voor gaat uitgeven.

Tevens is de domeinnaam in elk ander opzicht waardeloos. Ja een rechtszaak kun je er voor krijgen, als je er ook maar iets mee doet.

ThePostman
21/02/04, 00:14
Origineel geplaatst door rq
Oeh, erg mysterieus hoor Postman...
Zo bedoelde ik het niet, ik wil mensen niet op verkeerde ideeën brengen...


Origineel geplaatst door rq
Je doelt dus gewoon op paswoord-steel-praktijken of andere lame bezigheden.
Mjah, ik weet gewoon dat genoeg mensen er wel in trappen


Origineel geplaatst door rq
Denk je werkelijk dat iemand daar 'veel geld' voor gaat uitgeven.
Er zijn echt wel van die billy's die er flink wat geld voor geven


Origineel geplaatst door rq Tevens is de domeinnaam in elk ander opzicht waardeloos. Ja een rechtszaak kun je er voor krijgen, als je er ook maar iets mee doet.

Dat wist ik niet

Yoram
21/02/04, 00:21
Ik denk als jij er een enkele dingentje mee doet dat jeeen advocaat op je dak kan verwachten :D

Er zullen wel mensen zijn die er wat voor over hebben, maar dat word wel even zoeken denk ik.

Groeten Yoram

1337
21/02/04, 18:22
Verkopen asap. Enige wat hij je buiten snelle verkoop kan bezorgen is een rechtzaak die je geheid verliest.

Dreas
21/02/04, 18:36
Hierbij wil ik hotmailplus.com ook aanbieden :P Biedingen vanaf 5 euro. Hoogste bod eind deze maand krijgt de naam. Ik heb nog geen bod binnen.

Edit: Sorry je biedt hem niet aan :) Even overheen gelezen. Ik vind persoonlijk hotmailstaff.com minder mooi dan hotmailplus.com en hotmailplus.com krijg ik al niet aan de straatstenen kwijt dus denk niet dat je er veel voor moet verwachten ;)

rq
21/02/04, 21:17
Kon je verwachten na die Microsoft actie van een tijdje terug.

Dennis
21/02/04, 22:56
Hij zal je echt (vrijwel) niets opleveren.

cedric
22/02/04, 22:44
Microsoft wil die wel overkopen voor $10 hoor.

oiin
23/02/04, 23:02
Weet Microsoft hiervan? Is Hotmail geen handelsmerk?