PDA

Bekijk Volledige Versie : boekhouding



DaVaRiOuS
20/02/04, 21:25
Ik wil graag even weten hoe jullie de boekhouding doen (qua kosten).
betalen jullie ieder kwartaal gewoon een bedrag en wordt de boekhouding geregeld of betalen jullie dit per opdracht (bijvoorbeeld per uur)? en hoeveel zijn jullie hier dan voor kwijt?

plz geen reacties als je de boekhouding zelf doet, want ik laat ik zelf door een boekhouder doen. Dus wil ik graag alleen daar even wat info over.

Ik ben al naar een aantal boekhouders geweest, maar weinig die doen het per opdracht.
een aantal die nemen geen nieuwe clienten meer (zitten vol) en een aantal die doen per kwartaal.

het gemiddelde waar ik op uit kwam voor een betaling per kwartaal was € 2000,- !
dit vindt ik echt een hoop geld voor een startend bedrijf.

(graag alleen serieuze reacties!)

Anestheologist
20/02/04, 22:20
Ik betaal per uur, en zeker als startend bedrijf is dit heel goekoop !!!
Wees beetje selectief als je een boekhouder kiest, hij verdiend tenslotte voor jou.

DaVaRiOuS
21/02/04, 15:56
Origineel geplaatst door Anestheologist
Ik betaal per uur, en zeker als startend bedrijf is dit heel goekoop !!!
Wees beetje selectief als je een boekhouder kiest, hij verdiend tenslotte voor jou.

mag ik vragen wat je hiervoor betaald?
dan heb ik een prijsindicatie wat het ongeveer kost.
(stuur anders even een PM)

RayManZ
21/02/04, 16:45
volgens mij had ik laatst ergens gelezen van 40 tot 100 euro per uur. Die prijzen liggen niet vast dus kunnen ze zelf bepalen.

cyberpoint
22/02/04, 12:38
Wij betalen zo'n € 75- per uur en komen uit op zo'n € 1000,- per kwartaal. Hou er wel rekening mee dat het opmaken van de jaarstukken meestal apart worden berekend.

RayManZ
22/02/04, 13:16
Het ligt natuurlijk wel aan hoe groot je bedrijf is :D

DaVaRiOuS
23/02/04, 17:37
Origineel geplaatst door RayManZ
Het ligt natuurlijk wel aan hoe groot je bedrijf is :D

ja dat dacht ik ook...