PDA

Bekijk Volledige Versie : Een Flashy website?



jurilys
20/02/04, 16:06
Hallo iedereen,

ik heb reeds concrete plannen om mij te vestigen met een web-hosting bedrijf.
In mijn vele surfsessies op zoek naar info en voorbeelden, heb ik al veel gezien hoe het NIET moet, en daarop gebaseerd ben ik op mijn website lay-out aan het broeden.
Ik weet dat je website je uitgangbord op het WWW is om je bedrijf kenbaar te maken.
Nu is het zo, ik heb het niet echt begrepen op zo van die flashy sites met geluid en beweging , het enige wat ik wil is dat mijn site duidelijk is en al de nodige informatie bevat voor potentiele klanten.
Daarom broed ik op het idee om een msgboard te gebruiken , met al de nodige fora , zoals : pre-sales, support, info, tutorials, enz.

uiteraard zal ik ook een betalingssysteem willen toevoegen, een klantenbeheersysteem ( zoals perlbill of modernbill ) en een support ticket systeem ( zie perldesk ).

graag had ik van mensen die al wat ervaring hebben of webdesigners wat advies gekregen hieromtrend.

ben je een prof. webdesigner , dan wil ik gerust een praten over het maken van een site en de eventuele prijs.

Alvast bedankt iedereen

Jurilys

Rubenvdkamp
20/02/04, 16:24
Beste,

Ik zet me graag in voor de grafische kant van uw website. Voor meer informatie kunt u mij mailen. Evt. kan er ook gebruik worden gemaakt van MSN messenger. Ik hoop van u te vernemen,

Ruben van de Kamp

svbeek
20/02/04, 18:14
Ook wij hebben interesse in het maken van een grafisch ontwerp voor uw site, en eventueel wat development (php + mysql).
Tevens kunnen wij u aan een domeinnaam/domeinnamen en hosting helpen.
Op verzoek kan ik u een portfolio mailen.
Wij zijn een legaal bedrijf in het bezit van kvk en btw nummer dus u ontvangt gewoon een factuur voor het gedane werk.
U kunt mij bereiken via het volgende email adres: svbeek@xs4all.nl.

---------------------------
Sander van Beek
Elexis

Shr3d
20/02/04, 18:44
Beste Jurilys,

Wij kunnen u voorzien van alle benodigde diensten en met het maken van webhostingsite's hebben wij al ervaring, bekijk daarvoor onze portfolio.

U kunt vrijblijvend een offerte via e-mail bij ons aanvragen.

(contactinformatie: zie mijn profiel)

Tot ziens!