PDA

Bekijk Volledige Versie : MySQL van wd01.plexdns.com down



xserve
20/02/04, 15:21
Al de gehele dag is de MySQL van de WD01 server van PlexHost down. "Too many connections".

Ze reageren niet op email en ik heb geen telefoonnummer van ze. Bij de vorige storing bleken er hier veel plex klanten te zitten. Weet iemand hoe we Plex kunnen bereiken?

Misschien reageren ze hier op deze tread... Je weet het niet.

Maar ik begin nou wel een beetje boos te worden! Het is al de zoveelste storing de laatste maanden.

McRox
20/02/04, 16:09
Origineel geplaatst door xserve
Al de gehele dag is de MySQL van de WD01 server van PlexHost down. "Too many connections".

Ik weet niet hoe het komt dat u "Too many connections" ziet, maar CPanel verwijdert om de paar dagen een symlink (van mySQL) die dan automatisch opnieuw aangemaakt wordt.

Hoe het komt dat de symlink niet opnieuw is aangemaakt is nog niet bekend. Dit zal gelijk onderzocht worden.

Het probleem hiervan is dat mySQL hierdoor "gedeeltelijk" offline is.

Onze excuses voor het ongemak.

xserve
20/02/04, 16:30
Oke probleem is opgelost. Waarvoor mijn dank.

Cybafish
20/02/04, 18:48
Origineel geplaatst door McRox


Ik weet niet hoe het komt dat u "Too many connections" ziet, maar CPanel verwijdert om de paar dagen een symlink (van mySQL) die dan automatisch opnieuw aangemaakt wordt.

Hoe het komt dat de symlink niet opnieuw is aangemaakt is nog niet bekend. Dit zal gelijk onderzocht worden.

Het probleem hiervan is dat mySQL hierdoor "gedeeltelijk" offline is.

Onze excuses voor het ongemak.

..nu ben ik benieuwd hoe jij erbij komt dat de melding "Too many connections" ook maar iets te maken heeft met het bestaan van /tmp/mysql.sock ...?

McRox
20/02/04, 19:39
Origineel geplaatst door Cybafish


..nu ben ik benieuwd hoe jij erbij komt dat de melding "Too many connections" ook maar iets te maken heeft met het bestaan van /tmp/mysql.sock ...?

Ik denk dat je me verkeerd begreep:


Origineel geplaatst door McRox


Ik weet niet hoe het komt dat u "Too many connections" ziet, maar

Ik bedoelde dat het probleem niet too many connections is, maar een cpanel fout.

Toch heeft u wel gelijk, misschien kon ik het beter anders dicteren :)