PDA

Bekijk Volledige Versie : Terra Digi Hosting



Evilarlos
19/02/04, 14:22
hee peeps,

De site is in de afgelopen week erg veel verandert qua design en layout. Ik ben nu wel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik verwacht deze layout aan te houden. EN waarschijnlijk ga ik het multimedia/design gedeelte er ook bij zetten ipv er een aparte site van te maken.

ok brand maar los mensen. Ik ben benieuwd

Ow ja voordat ik het vergeet :P de link
http://www.evilarlos.com

(Ik verwacht eind volgende week de server binnen te hebben, en dat betekend dat ik dan ook de domein naam op mijn naamserver kan komen te staan...)

Anestheologist
19/02/04, 15:24
Kan naar mijn mening iets zakelijker.
Maak gebruik van kleuren (minder blauwtinten, beetje wit enzo erbij).
En het oogt een beetje rommelig.

Maar met wat aanpassingen moet er een leuke site van te maken zijn.

skoop
19/02/04, 16:11
De basis is goed, ik heb nog wel wat kanttekeningen (maar ik ben soms best kritisch ;) )

Allereerst zijn (op de homepage) de 'hosting, info support' links wat lastig leesbaar omdat het blauwe links op een blauwe achtergrond zijn. maar die links, net zoals het woord 'home' ook wit. maakt het veel duidelijker.

het blauwe heb ik totaal geen problemen mee. de grijze zijkanten breken het genoeg vind ik. wel vind ik dat het fel rode van de prijzen per maand een beetje bij doen aan de ogen, zeker als je kijkt naar die kleur en dan de kleuren er om heen. ik snap best dat die prijzen moeten opvallen, maar met een lichte grijs ofzo of misschien wel wit valt het ook op, maar past het beter binnen de rest van de site.

en de 'Buy' knop vind ik een beetje ... simpel.

maar verder een erg mooie site.

cridea
19/02/04, 17:02
Ik zou ook even iemand met verstand van engelse grammatica ernaar laten kijken, anders kom je niet geloofwaardig over ben ik bang.

Evilarlos
19/02/04, 19:44
Dankjullie wel, ik zal morgen even rustig de tijd nemen om dit eens te gaan veranderen.

Johant
20/02/04, 12:38
Lettertype veranderen. Is namelijk geen mooie die je nu hebt gebruikt.
Rood op blauw past niet.
En ik zou er een CMS achter zetten. Is ook altijd wel verstandig

1337
21/02/04, 19:53
Kleuren combinaties zijn afschuwelijk, site ziet er erg onproffessioneel uit en hij wekt niet echt direct vertrouwen en rust.

Maak hem wat kalmer en zet die pakketen er op een andere manier op, dit zou mij als consument alleen maar afschrikken.

Evilarlos
21/02/04, 21:58
:) Valt wel mee hoor. De kleuren zijn zorgvuldig gekozen.En passen wel bij elkaar. Aleen omdat ik heb gekozen om niet de standaart hosting kleuren te gebruiken lijken ze mischien een beetje vreemd. Maar wat dat betreft zijn er legio sites waarvan ik vind dat ze er vreeslijk uit zien en waarvan jijmischien zult zeggen dat ze profesioneel overkomen. Dat is juist het mooie van het fenomeen smaak.

Waar ik wel beniewd naar ben is welke aanpassingen jullie in het hoofd hebben. Ik kan uit sommige berichten niet goed opmaken welke "kleine veranderingen" jullie graag zouden zien? (schaduw randjes, stippeltjes, achtergrondje, spetterende kleuren, ...) kunnen jullie daar iets duidelijker in zijn?

YSAE
21/02/04, 22:20
de site werkt momenteel niet ?

Evilarlos
21/02/04, 22:42
Sorrie :) Ik heb hem terug gezet naar het domein ipv de reseller account, nu doet hij het weer :)

1337
22/02/04, 00:44
Dingen die je in mijn ogen zou moeten/kunnen veranderen (niet als afbrand kritiek bedoeld, vat het dus ook niet zo op):

1. Rood op blauw komt gewoon niet uit. Maak de prijzen een andere kleur.

2. Al de packs aan de linker kant weg halen. Dit ziet er nogal reclame achtig uit, niet echt proffessioneel.

3. Quote: Home | Hosting | Info | Support | End Quote. Waarom achteraan dat |'tje?

4. Achtergrond, laat die overlopen tussen 2 kleuren, mooie combi vind ik altijd blauw naar wit.

5. Gebruik wat minder CAPS LOCK. Dit staat erg onproffessioneel. Welleens een rapport of officieel document gezien waarbij dergelijke CAPS LOCK situaties voorkomen? Ik raad je aan de underline tags ervoor te gebruiken.

6. Gebruik niet voor elke aanbieding hetzelfde achtergrond plaatje, mocht je aan houden alles links neer te zetten.

ThePostman
22/02/04, 00:56
Erg lelijke site, de kleuren zijn niet mooi en er zit totaal geen rust in de layout. Je zegt zelf dat je wel eens sites hebt gezien die er slechter aan toe waren maar ik vind er 1 van. Je wou een ander soort layout nemen als de gewone webhosting bedrijven. Misschien wel allemaal leuk en aardig maar die verkopen ook en deze layout zet de bezoeker niet aan tot kopen.

Oja je engels klopt voor geen meter!

Evilarlos
22/02/04, 16:46
Dankjullie wel. Zoals jullie ondertussen wel zien houd ik de kleuren. Ik heb aleen besloten om de plaatsjes aan de linker kant te vervangen door een menu. Dit is wat overzichtelijker.

Ook heb ik de hele site overgezet naar nederlands om de meeste taal problemen te vermijden. En ik verwacht dat ik voorlopig toch nog vreij weinig buitenlandse klanten hoef te verwachten. Ik wil er in de toekomst weer wel een engelse versie bijzetten.

Wat het lettertype betreft. ik ben er tevreden mee. Ik denk niet dat ik het ga veranderen. Arial is een rustig en goedleesbaar lettertype.

1337, dankjewel. Ik vond je eerste post niet echt leuk maar aan je tweede post heb ik echt wat gehad. Dankjewel.

The postman. Erg fijn dat je de site niet mooi vind. Maar probeer alsjeblieft op een ander manier het te brengen. 1337 maakte ook duidelijk dat hij de site niet mooi vond. maar gaf wat tips ipv het af te kraken. Dit komt een stuk positiever over.
Wat de kleuren en layout betreft, ik heb jouw site samen met nog 3 ander sites als voorbeelden gebruikt bij het maken van mijn site kleuren en layout. :)

Johan-nl
23/02/04, 01:59
mmm je domeinnamen zijn ook niet duur..!
Als ik een host nodig had dan wist ik het wel :D

Evilarlos
23/02/04, 14:51
LOL, tja hoe zou dat toch komen ;)

Evilarlos
23/02/04, 19:11
Ok mensen, nog niet publiek... maar kijk eens naar versie v2 ;)

http://207.44.198.102/~admin119/terradigi_v2/

Anestheologist
23/02/04, 21:27
Naar mijn mening nog iets te blauw, gebruik echt kleuren ;)
Al stukken beter dan voorheen dat wel, maar ik vind de site nog altijd niet WoW.
Ik vind de meeste onderdelen rommelig qua tekst.

Santario
24/02/04, 15:17
2. Terra Digi is gewoonweg de goedkoopste online!

Kijk uit met dit soort uitspraken, je hebt zo een proces aan je broek hangen...

FSCJasper
24/02/04, 15:24
Is het veilig?
Nu denkt u natuulijk: "Is dit wel veilig, en betrouwbaar?". Het andwoord hierop is ja. Terra Digi is een oficieel geregistreerd bedrijf bij de Nederlandse kamer van koophandel.
---------------------
Kijk dit stukje tekst eens na..zie al meteen 3 grote schrijffouten staan..

Edit : Kijk het hele stuk maar eens na, want er klopt niet veel van kwa nederlandse spelling.

rq
24/02/04, 16:06
Sinds wanneer garandeert een Kamer van Koophandel inschrijving de betrouwbaarheid van een bedrijf?

Evilarlos
24/02/04, 19:04
Goede vraag...

Evilarlos
24/02/04, 19:19
Ik heb het voor de zekerheid verandert en de de site nagelopen op fouten (ik ben wel consequent met heerD ipv heefT)