PDA

Bekijk Volledige Versie : Kwaliteit design



Plunky
18/02/04, 20:43
Mijn website (www.entry-design.nl) is sinds kort "in de lucht", en ik zag dat hier (door bedrijven etc.) veel vraag is naar een goede webdesigner die verstand heeft van Flash en van Vormgeving.

Voor verschillende instanties heb ik websites gemaakt, en al mijn klanten zijn tevreden over het werk wat ik lever met entry-design. Ook op www.sitechecks.nl heb ik www.entry-design.nl laten controleren door collega-designers, en mijn site is gekozen als beste site in de categorie "vormgeving", dit geeft aan dat u niet met de eerste-de-beste te maken heeft.

Mocht u geinteresseerd zijn in entry-design, dan kunt u (natuurlijk) altijd even een email sturen voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Berend van der Kolk
entry-design

ELTino
18/02/04, 22:02
Ik kan het gewoon niet laten om even een kleine kant-tekening bij je post te zetten.

Zelf loop ik ook af en toe rond op Sitechecks.nl maar het niveau is daar drastisch. Als ik even een reactie uit jouw sitecheck mag citeren:

"Hij designt voor het web, en doet dat met FLASH. Take it or leave it: kun je niet op zijn site komen? Dan wil je ook niet dat-ie er één voor je bouwt. Ziet er retestrak uit, navigatie is top, en qua techniek heb je flash mooi gebruikt, dat ouderwetse html-gezeur is voor nerds."

Deze quote geeft denk ik het niveau aan van sitechecks.nl, dus loop er voor je eigen bestwil niet mee te koop. Iedereen die frontpage kan gebruiken loopt daar rond en geeft hoge cijfers. Weinig eer te behalen dus.

Verder veel succes nog!

Plunky
18/02/04, 22:12
Origineel geplaatst door ELTino
Ik kan het gewoon niet laten om even een kleine kant-tekening bij je post te zetten.

Zelf loop ik ook af en toe rond op Sitechecks.nl maar het niveau is daar drastisch. Als ik even een reactie uit jouw sitecheck mag citeren:

"Hij designt voor het web, en doet dat met FLASH. Take it or leave it: kun je niet op zijn site komen? Dan wil je ook niet dat-ie er één voor je bouwt. Ziet er retestrak uit, navigatie is top, en qua techniek heb je flash mooi gebruikt, dat ouderwetse html-gezeur is voor nerds."

Deze quote geeft denk ik het niveau aan van sitechecks.nl, dus loop er voor je eigen bestwil niet mee te koop. Iedereen die frontpage kan gebruiken loopt daar rond en geeft hoge cijfers. Weinig eer te behalen dus.

Verder veel succes nog!

Oke, u pikt nu wel de ergste reactie eruit. Ook u weet dat er veel professionele designers rondwandelen op www.sitechecks.nl (waaronder u--> mooie site hoor) en dat de mensen daar eigenlijk het liefst een site zo weinig mogelijk punten geven.

U weet ook dat iedereen die Frontpage een beetje kan gebruiken (in uw woorden) echt geen 81 punten krijgt voor vormgeving op www.sitechecks.nl...

Ik loop er niet teveel mee te koop, maar het geeft wel aan dat
entry-design.nl absoluut geen onprofessionele site is

ELTino
18/02/04, 22:21
Zonder dollen, VV Leidsche Boys (http://test.vvleidscheboys.nl/lb/) krijgt een 7.7 voor vormgeving. Renee Engels Decoratie Schilders (http://renee-engels.nl/) krijgt ook een 7.7 voor de vormgeving, compleet onterecht overigens.

Hiermee geef ik alleen de kwaliteit aan van de beoordelingen die daar plaats vinden.

Overigens vind ik Entry Design wel de beste site uit je portfolio. Kerk en Recreatie Bennenkom vind ik niet het toonbeeld van uitstraling en professionaliteit.

rq
18/02/04, 22:43
Ik moet ELTino hier gelijk geven. Het niveau op Sitechecks is inderdaad bedroevend laag. Het heeft wel wat van CU2; geef je een goede cijfer, dan krijg je zelf goede cijfers terug, en andersom. (In het geval van CU2 gaat het dan om berichtjes, maargoed t idee lijkt me duidelijk ;))

Heb er een paar jaar terug een check geplaatst die wel héél toevallig door de personen, op wiens site is eerder commentaar had geleverd, naar beneden werd gevote. Dat heeft dan natuurlijk nog weinig met een zuivere beoordeling te maken.

En de hierboven aangehaald voorbeelden spreken voor zich, maar er zijn ook nog tal van voorbeelden van juist grafisch erg hoogstaande sites die naar mijn mening schandalig laag uitkwamen.

Overigens vind ik je site wel aardig, maar niet bijster hoogstaand, zoals je dat van een portfolio site mag verwachten. In je portfolio staan sites waarbij ik een beetje een 'Swish vliegende letters' gevoel krijg. Maargoed dit was geen sitecheck dus ik zal er verder niet over uitweiden.

Plunky
18/02/04, 23:38
Origineel geplaatst door rq
Overigens vind ik je site wel aardig, maar niet bijster hoogstaand, zoals je dat van een portfolio site mag verwachten. In je portfolio staan sites waarbij ik een beetje een 'Swish vliegende letters' gevoel krijg. Maargoed dit was geen sitecheck dus ik zal er verder niet over uitweiden. [/B]

Die site van K&R was niet professioneel bedoeld, misschien kan ik hem beter van portfolio afhalen.

Jullie hebben gelijk als je zegt dat entry-design de mooiste site is uit de portfolio. Het is gewoon zo dat de klant koning is, en als een klant een website zus-of-zo wil hebben, dan kan dat. Als je je eigen site maakt, weet je wat mooi is en wat niet, dat verwerk je daar ook in. Ik geef de klanten ook echt wel tips trouwens als iets echt niet mooi is, maar nogmaals, als een klant iets wel mooi vindt, kan ik slecht het niet verwerken op de site...toch?

Wel bedankt voor jullie reacties trouwens, de volgende keer zet ik er wel niets meer van sitechecks.nl bij...:)