PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht domein reseller account



The MAzTER
17/02/04, 21:49
Waarom?
Omdat ik het nu eigenlijk wel gehad heb met computools ben ik opzoek naar een andere domein reseller

EISEN:
- domeinen die minimaal geregt moeten kunnen worden:
.nl
.be
.com
.org
.net
.co.uk
- goede support (dus snelle reg van domeinen als het met de hand gedaan moet worden)
- liefst een control panel of een contract waarin staat dat de domeinen binnen x aantal uur geregt worden. Waar x staat voor max 12 uur
- betaling achteraf via bank per maand. Waarna de factuur in 4 weken na ontvangst betaalt hoeft te worden.
- goede prijs

PRE:
- mogelijkheid om domeinnamen vooraf te reggen en dat het contract dan binnen x aantal uur volgt
- .org.uk
- .me.uk

Laat niets horen als:
- de prijs per domein >= €15
- als je geen nl/be/com/org/net/co.uk kan reggen
- bedrijf niet ouder is dan 4 maanden
- je support om te :r is

Wat moet ik weten:
- Naam bedrijf
- Naam van registar die in de whois komt te staan
- Prijzen
- hoe jullie support e.d. en hoe de registratie in zijn werk gaat
- extra domein ext. die jullie aanbieden
- betaal opties

Overige:
Als iemand alleen .nl domeinen tegen goede voorwaarden kan leveren laat het me dan ook weten. Dan doe ik de NL via die partij, .be dan maar bij computools en .coms etc via een enom account.

Tot slot
GEEN offtopic replys!!

Mikey
17/02/04, 23:55
Ik meld me bij TS aan, zoek een idem bedrijf.

The MAzTER
18/02/04, 11:36
stel ik nu zulke harde eisen?

heb ieder geval ASAP iemand nodig voor .nl domeinen.

omdat computools gewoonweg GEEN partij is om mee te samenwerken

Pantsy
18/02/04, 11:38
www.opticnames.com doen alleen geen .be en .nl.

The MAzTER
18/02/04, 11:47
en geen .co.uk's en die verkopen wij vrij veel

Pantsy
18/02/04, 11:48
ze kunnen best veel extensies leveren, moet je ze even contacteren.

Yoram
18/02/04, 20:40
Origineel geplaatst door TrancePitt
www.opticnames.com doen alleen geen .be en .nl.

Misschien ben ik een beetje blind maar ik kan de prijzen niet vinden voor een domein reseller, en weet er iemand hier of er nog extra kosten bij komen dus dat je moet inleggen van te voren of setup voor domein enz?


Groeten Yoram

Jozke
18/02/04, 22:21
Voor .be en .nl domeinen kunnen wij je misschien wel verder helpen (lid van DNS.be en SIDN => naam: Jozke Webdesign).
Echter voor de andere TLD's kan je beter bij iets zoals Enom of dergelijke gaan.

Prijs:
.be: € 10,- per jaar
.nl: € 15,- per jaar

Als het om grote aantallen gaat kan er steeds bekeken worden of de prijs lager kan, prijzen excl 21% BTW
Facturatie maandelijks (domeinen die verlengd/geregistreerd werden in die maand worden per maand gefactureerd), 2 weken betaaltijd na facturatie datum.

.nl domeinen worden pas geregistreerd na ontvangst van de documenten.

Momenteel nog geen control panel, maar we proberen dit nog voor eind 2004 te verwezelijken.

Registratie is maximaal binnen 24 uur, maar in praktijk meestal binnen een uur of 3. U krijgt tevens verschillende mogelijkheden om ten alle tijden met iemand contact op te nemen (telefoon en e-mail). Zo kan u bij vragen of problemen steeds direct geholpen worden.

Eigen nameservers e.d. gebruiken kan natuurlijk.
Als u interesse heeft kan u steeds een PM of mail sturen om het een en ander te bespreken.

WebBizz
18/02/04, 23:10
Bedrijf: WebBizz Internet
Deelnemer SIDN, Agent DNS België

.nl: 10 euro per domein
.be: 10 euro per domein
Prijzen exclusief btw.

Registratie binnen 24 uur, realtime webinterface beschikbaar. Eigen nameservers en technical contact mogelijk, tevens forwarding door ons mogelijk. Belgische klanten kunnen facturen betalen d.m.v. overboeking naar onze belgische bankrekening. Prijzen exclusief BTW.

Phantium
19/02/04, 22:35
Openregistrar is goedkoper! :)

The MAzTER
19/02/04, 23:37
ja, en die laat soms ook niets van zich horen ;)

Iedergeval heb ik besloten om de .nl domeinen bij WebBizz te bestellen.

Voor com/net/orgs etc zal ik wel een enom accountje gebruiken. (zal eerst wel naar de bank gaan voor een credit card).

bedankt voor jullie reacties.

mihosnet
20/02/04, 00:07
kijk eens op www.openprovider.nl.

Pantsy
20/02/04, 00:52
Origineel geplaatst door Yoram


Misschien ben ik een beetje blind maar ik kan de prijzen niet vinden voor een domein reseller, en weet er iemand hier of er nog extra kosten bij komen dus dat je moet inleggen van te voren of setup voor domein enz?


Groeten Yoram

geen setupkosten geen verhuizingkosten en als je veel domeinen doet kan je altijd praten over goedkopere prijzen. 10 domeinen dan moet je geen lage prijs verwachten.

Van te voren geld inleggen is wel een vereiste, maar dat lijkt mij opzich logisch voor domeinen. Natuurlijk werken sommige bedrijven anders :)

The MAzTER
20/02/04, 01:30
Origineel geplaatst door TrancePitt


geen setupkosten geen verhuizingkosten en als je veel domeinen doet kan je altijd praten over goedkopere prijzen. 10 domeinen dan moet je geen lage prijs verwachten.

Van te voren geld inleggen is wel een vereiste, maar dat lijkt mij opzich logisch voor domeinen. Natuurlijk werken sommige bedrijven anders :)

stuurde ze 2 dagen terug een maitje. Nog steeds geen antwoord.