PDA

Bekijk Volledige Versie : Grap



babak
17/02/04, 17:54
Mop van de dag!

Dit zag ik op http://www.interconnect.nl


Onbeperkte websiteruimte
De hoeveelheid diskruimte is in tegenstelling tot de meeste collega's onbeperkt. Wij kunnen u dit op deze manier aanbieden, omdat wij slechts een beperkt aantal websites met een eigen uniek IP-adres per server toelaten.

Klinkt wel technisch ;)


Overschrijding van de toegestane hoeveelheid dataverkeer
Na afloop van ieder kwartaal controleert InterConnect van iedere website de hoeveelheid dataverkeer. Mocht blijken dat uw website meer dan de voor uw pakket toegestane hoeveelheid dataverkeer genereert, dan zal de overschrijding op basis van nacalculatie a 8 euro per GB gefactureerd worden.


Goedkoop ;) Zeker als je 100Gb gebruikt voor je "diskruimte".


Uiteindelijk betekent een groter pakket natuurlijk meer bezoekers voor uw website en waarschijnlijk ook een groter rendement voor uw bedrijf!

Gelijk besteld! Want Ik wil ook meer bezoekers en rendement :D

copyfile
17/02/04, 18:17
Da's lekker 8€ per GB achteraf als je teveel hebt gebruikt ! Vinden ze ineens dat je bij 15 gb er al 5 overheen zit kan je zo effe 40€ bijbetalen !

Anestheologist
17/02/04, 22:51
Origineel geplaatst door babak
Mop van de dag!

Dit zag ik op http://www.interconnect.nl
Mocht blijken dat uw website meer dan de voor uw pakket toegestane hoeveelheid dataverkeer genereert, dan zal de overschrijding op basis van nacalculatie a 8 euro per GB gefactureerd worden.
Goedkoop ;) Zeker als je 100Gb gebruikt voor je "diskruimte".
Uiteindelijk betekent een groter pakket natuurlijk meer bezoekers voor uw website en waarschijnlijk ook een groter rendement voor uw bedrijf!

Gelijk besteld! Want Ik wil ook meer bezoekers en rendement :D

Ik hoop voor jou dat we hier binnen paar maanden geen topic over "ik ben gedupeerd" moeten lezen

babak
17/02/04, 22:55
Origineel geplaatst door Anestheologist


Ik hoop voor jou dat we hier binnen paar maanden geen topic over "ik ben gedupeerd" moeten lezen

Hoezo gedupeerd? Ik Heb nu door mijn grote pakket meer bezoekers en rendement! :p

RobTD
17/02/04, 23:10
lol :-P

Wiljon
18/02/04, 10:03
Origineel geplaatst door copyfile
Da's lekker 8€ per GB achteraf als je teveel hebt gebruikt ! Vinden ze ineens dat je bij 15 gb er al 5 overheen zit kan je zo effe 40€ bijbetalen !

Dat niet alleen, maar ook:


* Fair Use Policy: voor onbeperkte diskruimte geldt dat de gebruikte ruimte een wezenlijk onderdeel van de website dient te zijn (ter beoordeling van InterConnect)


Houdt in dat als je een beetje teveel schijfruimte gebruikt naar de zin van InterConnect, zij altijd wel een file kunnen vinden die NIET een wezenlijk onderdeel van de website is. Daaaaaag 40 euro setup! :P

wmjordy
18/02/04, 18:30
kee

Savvas
18/02/04, 18:38
typisch voorbeeld van trieste werkwijze weer hoor :o

babak
18/02/04, 18:41
en er zijn genoeg mensen die het geloven! :r

Savvas
18/02/04, 18:51
Origineel geplaatst door babak
en er zijn genoeg mensen die het geloven! :r

helaas wel ja, bedrijven zoals hun scheppen het wanvertrouwen bij de consument..