PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesign bij Webhosting..



Rubenvdkamp
17/02/04, 17:33
Hello bezoekers van WHT,

Laat ik mij eerst even voorstellen. Ik ben Ruben van de Kamp en kom uit Aalten (gelderland). Ik heb me al een tijd lang toegelegd in de webdesign wereld en ben een redelijke gevorderde op het grafische gebied.

Ik heb dit topic geopent omdat ik webhosters wil helpen door naast webhosting ook webdesign aan te bieden. Ik zie namelijk veel webhosters die enkel webhosting aanbieden. Mensen die een website willen (laten) bouwen willen misschien meer dan alleen hosting.

Een nieuwe doelgroep zal bereikt worden en Uw website krijgt automatisch meer publiciteit. Uiteraard kunnen er ook nieuwe paketten aangeboden worden (webdesign + webhosting), een vernieuwing voor Uw website.

Indien u mijn portfolio wilt weten kunt u contact opnemen of mijn emailadres toevoegen op MSN messenger. Ook als U een samenwerking ziet zitten hoop ik van u te vernemen.

Met vriendelijke groeten,

Hjalmar
17/02/04, 20:00
Je wilt hier mee mededelen dat jij je aanbied voor webhosters om te gaan designen, die bezoekers van webhosting sites kunnen bestellen.

Misschien handig voor de medemens als je je portfolio online zet of enkele adressen in dit forum plaatst met sites die je hebt gemaakt.

En misschien is iemand ook wel benieuwd wat voor prijzen je vraagt voor een webdesign.

Hjalmar

Rubenvdkamp
17/02/04, 20:05
Als je meer informatie wil ontvangen kan dat per email/msn. Er zijn al reacties binnengekomen. Ook interesse? aarzel niet en mail.

dirk staes
18/02/04, 17:32
Origineel geplaatst door Rubenvdkamp
Als je meer informatie wil ontvangen kan dat per email/msn. Er zijn al reacties binnengekomen. Ook interesse? aarzel niet en mail.

Kan je geen url geven van een portfolio of is je werk toch niet zo goed dan?

ELTino
18/02/04, 17:46
Origineel geplaatst door dirk staes


Kan je geen url geven van een portfolio of is je werk toch niet zo goed dan?

beetje voorbarige conclusie lijkt mij...

Rubenvdkamp
18/02/04, 18:04
Dat is informatie die niet voor iedereen op dit forum bestemd is. Ik hoop dat dit discussiepunt gesloten is.

Er zijn een aantal reacties gekomen en heb een paar opdrachten aangenomen, er mogen altijd nog meer mensen reageren.

Rubenvdkamp
15/03/04, 11:03
Ondertussen is het een maandje later. Ik heb een paar opdrachten afgerond en ben weer opzoek naar nieuwe opdrachtgevers. Voor meer informatie, contact me.

Rik
18/03/04, 06:19
Origineel geplaatst door Rubenvdkamp
Ondertussen is het een maandje later. Ik heb een paar opdrachten afgerond en ben weer opzoek naar nieuwe opdrachtgevers. Voor meer informatie, contact me.

Dan zou ik maar eens beginnen met meer info te geven....

Een portfolio zou fijn zijn...
Ben je een "onderneming" ?
Maak je Freelance overeenkomsten ?.....

Het is btw NIET de bedoeling dat je in elke post zet;
"contact me voor meer...." (staat in de regels ;))

styl-x
01/04/04, 21:53
Rik-edit: Off-topic geouwehoer, One point :mad:

motrox
01/04/04, 23:01
Rik-edit: Off-topic geouwehoer, One point :mad:

styl-x
01/04/04, 23:35
Rik-edit: Off-topic geouwehoer.........

styl-x
01/04/04, 23:41
en zoals ik zeg, alleen een paar tips, niet offensief bedoeld.

V. Kleijnendorst
01/04/04, 23:47
Origineel geplaatst door motrox
Zelf je diensten aanbieden als designer op dit forum, en dan gelijktijdig een andere designer een paar "tips" geven? Das pas humor.

Misschien mis je het hele principe van een forum.