PDA

Bekijk Volledige Versie : game-nu.nl



HostServe
17/02/04, 02:11
Ik heb sinds 16 februari game-nu.nl op mijn naam geregistreerd.
Momenteel is hij nog niet online, maar dit (http://turk.mine.nu/~sinan/index.html) gaat er op draaien.

Heeft het nog een waarde ? Of gewoon 10eur ?

The MAzTER
17/02/04, 02:45
0 zelfs ;)

HostServe
17/02/04, 09:17
Origineel geplaatst door The MAzTER
0 zelfs ;)

Als jij beweert dat een domein niks oplevert, dus 0eur oplevert dan ben jij goed bezig.

WelleKe
17/02/04, 10:53
Waarom zou hij niet goed bezig zijn dan?
De domeinnaam is echt niet zo generiek dat het uit zichzelf veel traffic genereert. Daarnaast vraag ik me af of het inmiddels zoveel traffic genereert door de naamsbekendheid die de website heeft opgebouwd.

Als iemand een Game concept heeft kan hij zelf ook nog wel een domeinnaam verzinnen die bij dat concept past. Een domeinnaam kopen hoeft dan helemaal niet.

Wat mij betreft heeft game-nu.nl niet veel waarde.

ThePostman
31/08/04, 20:17
Origineel geplaatst door Sinan


Als jij beweert dat een domein niks oplevert, dus 0eur oplevert dan ben jij goed bezig.

Onze grootte vriend Mazter is iets beter bezig dan jij en heeft weet ik zeker veel meer ervaring. Je vraagt om onze mening wat betreft dit domeinnaam, ik vind hem ook niks waard.

EDIT: Oops erg oud topic...nieteens gemerkt. Sorry!

Koster
31/08/04, 20:20
Origineel geplaatst door The Postman


Onze grootte vriend Mazter is iets beter bezig dan jij en heeft weet ik zeker veel meer ervaring. Je vraagt om onze mening wat betreft dit domeinnaam, ik vind hem ook niks waard.

EDIT: Oops erg oud topic...nieteens gemerkt. Sorry! OMG Tim, hoe vind je deze topics ;)