PDA

Bekijk Volledige Versie : lomp.net



F-boy
16/02/04, 22:33
hallo,
tis gewoon om te vragen wat jullie van mijn nieuwe lay-out vinden. ik weet dat er niets werkt op die site dus u hoeft zelfs niet proberen.
hier is de link: www.lomp.net

belookgratis
16/02/04, 22:40
- link kleur van home is heel erg slecht gekozen
de tekst: Lomp.net Dromen die uitkommen maak daar een mooi plaatje van. Zo ziet het er niet uit.

Voor de rest wel totaal niet mijn smaak maar ik val op quality design.

iFast
16/02/04, 22:57
Hallo F-Boy,

Wat ik van Lomp.net vind ik vind de site nogal lomp dit past natuurlijk wel mooi bij de naam, maar ik zou dit niet positief opvatten....

Zou zeggen terug naar de tekentafel met die layout en laat ons iets professioneels zien...

F-boy
17/02/04, 07:52
lomp.net is gewoon mij hosting. ik wil met dit domeinnaam geen bedrijf oprichten. maar mij vraag is wat jullie van de lay-out zelf vinden.

Anestheologist
17/02/04, 08:38
Vanaf het openen van de site heb ik geen zakelijk overzicht.
Het logo bovenaan <header> is te pixelachtig.
Te veel blauw, je maakt geen gebruik van kleuren.
Dat lijnpatroon is maar niks in de <body>.
Enz...

Ik weet niet wat je doel is met het maken van deze site, maar voor verkoop is hij zeker en vast nog niet rijp.

skoop
17/02/04, 10:41
ik moet me toch echt aansluiten bij het commentaar hierboven. de site is te blauw, de achtergrond in de navigatie is te donker, daar vallen de zwarte letters niet in op, de link (Home) heeft de standaard kleur blauw wat nou niet bepaald mooi is binnen dit ontwerp. De lijntjes in de achtergrond van de "body" maken het erg vervelend om naar de site te kijken en dus als daar meer tekst staat zal het niet prettig te lezen zijn.

iFast
17/02/04, 12:09
lomp.net is gewoon mij hosting. ik wil met dit domeinnaam geen bedrijf oprichten. maar mij vraag is wat jullie van de lay-out zelf vinden.



Dit begrijp ik niet helemaal ik heb gezegd wat ik van de layout vind.... Ik vind de layout dus lomp en onprofessioneel :S. Of valt dit niet onder "wat vinden jullie van deze layout" ?

F-boy
17/02/04, 21:43
als ik die nu zo te koop zet, hoe veel zou ik er max. voor krijgen

[QWS]
17/02/04, 21:47
eurotje of 2 misschien 3.

ThePostman
17/02/04, 22:02
Nee je kan hem nooit verkopen. Iedereen kan wat jij gemaakt hebt.

oiin
17/02/04, 23:10
Is dit een grap?

Minimale opmerkingen: de target van de "Home" knop is niet juist en uitkommen is met 1 m.

ToTalTim
18/02/04, 13:19
Leuke lay-out opzich, helaas maak je gebruik van een mono-palet en komt het geheel dus vrij saai over.

Tim

F-boy
18/02/04, 15:54
wat zou ik er moeten veranderen.

dirk staes
18/02/04, 16:59
Origineel geplaatst door F-boy
wat zou ik er moeten veranderen.

Probeer gewoon even een ander design te maken.
dit oogt niet echt mooi.

Succes.

ELTino
18/02/04, 17:02
Meer kleuren en een boek over photoshop kopen?

Ook een boek over HTML en eentje over CSS zou totaal geen kwaad kunnen....

Luuc
21/02/04, 18:19
Let ook op je taalgebruik. Het is geen 'partikuliers' maar 'particulieren'

1337
21/02/04, 19:55
Het design kan écht niet voor een bedrijf dat je wilt zijn. Mijn advies luidt dan ook: Richt je op iets anders, ik zie hier geen toekomst voor je in.

roland
21/02/04, 20:26
De site heeft totaal geen uitstraling. Hij is veel ste blauw, geen ondersteuende factoren -> afbeeldingen worden wegevaagd door het gebruik van zoveel blauw. De knoppen zijn wel erg groot in verhouding met de rest. De eader is belangrijk voor een site, waarom is die hier zo ontzettend klein? etc, etc.

Thiaz
25/02/04, 14:50
De html code loopt niet echt lekker


http://www.lomp.net/prijzen.html

s/spacer.gif" WIDTH=553 HEIGHT=4 ALT="">

onderaan, de kleur van de pagina gaat wel, maar na een tijd gata het irriteren, en waarom is je header in het engels en de website in het engels?

Op je FAQ pagina lopen de verschillende lettertypes door elkaar (althans de grote van de letters).

Daarbij is de tekst rechstreeks overgenomen van uwhost.net (niet dat mij dat wat uitmaakt, maar het gaat om het idee).

Ook zitten er veel te veel spelfouten in, kortom nog veel werk te doen .. :]