PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht webdesigner



scootxtreme.nl
16/02/04, 15:16
hallo,

ik zoek iemand die een mooi, hitech, aantrekklijk, en overzichtelijk design kan maken voor mijn website.. www.scootxtreme.nl

(waarschijnlijk alleen te bekijken vanaf www.scooters.nl.nu)

ik kan geen geld aanbieden (tenzij het echt een mega fantastisch design wordt, maar hoge bedragen hoef je niet te verwachten)

ik kan wel aanbieden, relcame in de vorm van banners op mijn website.
(als u niet op geld gericht bent dan komen we wel uit over afspraken over de duur en de hoeveelheid banners.. ik ben bereid om genoeg banners te plaatsen. ook kunt u uiteraard gewoon uw copyrighht houden over het design.
statistieken van de site: 1000-1200 bezoeken op de index pagina per dag. 600-700 unieke bezoekers, 3000 bezoeken op iedere pagina van de site..(exl forum)
zeer binnenkort wordt de site een stuk uitgebreid met profielen systeem (groot succes op andere scooter sites) , foto gallery (uitgebreid met ledensyssteem en mogelijkheid tot reacties plaatsen en andere dingen), het forum wordt geintegreerd op de site (forum is wegens backup net online dus zal naar verwachtingen stuk drukker worden dan nu), en nog een aantal ander veranderinge mbt tot technnische informatie over scooters (tuning)... deze veranderinge zorgen ervoor dat de site een stuk meer bezoekers krijgt, naar onze verwachtingen binnen 3 maanden, het dubbele. zo;n 2500 bezoeken op de index pagina.

als u vragen heeft kunt u ze uiteraard hier stellen.. (pm of email ook mogelijk) levinkthomas@hotmail.com

Rubenvdkamp
16/02/04, 15:21
Als je er een leuk hostingpakketje tegenover zet wil ik misschien wel overwegen om je verder te helpen, maar voor een bannertje en copyright ben ik niet van de partij.

Ruben van de Kamp

vizualgenius
25/02/04, 14:51
Heb je nu een layout anders wil ik het wel proberen voor hosting.

Thiaz
25/02/04, 15:04
ik denk dat je meer reacties krijgt in het gedeelte personeel aangeboden/gezocht ... succes