PDA

Bekijk Volledige Versie : Domein resellers wanted!



MaVeR Larry
16/02/04, 12:43
Geachte lezer,

Voor de domain resellers onder ons hebben wij het volgende te bieden:

PREMIUM Pakket (€ 25,- per jaar per extensie)

.nl - 3.60 per domein per jaar.
Registratie-, verhuis- en overdrachtkosten bedragen 0.50 eenmalig.

.be - 6 euro per domein per jaar.
Geen registratie-, verhuis- en overdrachtkosten.

.nu*** - rond de 22 euro per domein per jaar**.
Geen registratie-, verhuis- en overdrachtkosten.

.com* - rond de 6 euro per domein per jaar**.
Geen registratie-, verhuis- en overdrachtkosten.


SMALL Pakket (€ 5,- per jaar)

.nl - 7.50 per domein per jaar.
Registratie-, verhuis- en overdrachtkosten bedragen 0.50 eenmalig.

.be - 10 euro per domein per jaar.
Geen registratie-, verhuis- en overdrachtkosten.

.nu*** - rond de 24 euro per domein per jaar**.
Geen registratie-, verhuis- en overdrachtkosten.

.com* - rond de 10 euro per domein per jaar**.
Geen registratie-, verhuis- en overdrachtkosten.


* Onder .com vallen ook .net .org .ws, .us .biz, .info.
** Prijs is onder invloed van dollarkoers. Prijs op basis van koers.
*** Minimale registratieperiode is twee jaar.

Secure Internet Services
I: www.secure-is.nl
E: info@secure-is.nl

The MAzTER
16/02/04, 12:58
1. hebben jullie een control paneel
2. prepay of op rekening (dus na elke maand een factuur)
3. op welke naam komen de domeinen

Johan-nl
16/02/04, 13:12
Jullie zijn helemaal geen SIDN lid..... :huh:
Of reg jij weer bij openregistar?

MaVeR Larry
16/02/04, 13:15
Origineel geplaatst door The MAzTER
1. hebben jullie een control paneel
2. prepay of op rekening (dus na elke maand een factuur)
3. op welke naam komen de domeinen

Hier volgen de antwoorden:

1. Voor de .NL domeinen hebben we een control panel. Voor de overige domeinen nog niet. Dit moet echter via email gebeuren. Maar de domeinen worden altijd binnen 12 uur na de geplaatste bestelling aangevraagd.

2. U krijgt inderdaad elke maand een factuur voor de door u bestelde domeinen.

3. Behalve de registrar gegevens komen ze volledig op uw naam.

WebBizz
16/02/04, 13:16
Hahaha :) Dan zijn je klanten reseller van een reseller van een provider. :(

The MAzTER
16/02/04, 13:17
bedoelde de registar gegevens, welke naam is dat etc.

MaVeR Larry
16/02/04, 13:21
Origineel geplaatst door The MAzTER
bedoelde de registar gegevens, welke naam is dat etc.

Openregistrar ;-)

MaVeR Larry
16/02/04, 13:23
Origineel geplaatst door WebBizz
Hahaha :) Dan zijn je klanten reseller van een reseller van een provider. :(

Ja dus? Alsof de klant daar iets van merkt. Zoals ik al zij registreer je bijvoorbeeld het .NL domein via een control panel. Dus een klant merkt bij het registreren niets van de tussenkomst van mijn registrar behalve bij een whois check.

The MAzTER
16/02/04, 13:30
kan dan net zo goed de domeinen bij openregistar bestellen ;)

MaVeR Larry
16/02/04, 13:33
Origineel geplaatst door The MAzTER
kan dan net zo goed de domeinen bij openregistar bestellen ;)

Ja wel als jij voor het zelfde pakket 100 euro voor een jaar wilt betalen. Moet je zelf weten. Ik zou dat doen als ik jou was! ;-)

®on
17/02/04, 10:59
Origineel geplaatst door MaVeR Larry


Ja wel als jij voor het zelfde pakket 100 euro voor een jaar wilt betalen.
Verschil is wel dat je dan rechtstreeks zaken doet met openregistrar, nu zit daar een stap tussen (MaVeR Larry) wat vertraging kan opleveren.

Hoe ga je zoiets oplossen, want persoonlijk waardeer ik de snelheid van openregistrar erg. In jou situatie zou ik afhankelijk zijn van én jou én openregistrar qua snelheid.

WelleKe
17/02/04, 11:09
Het is toch gewoon een keuze, jeetje zit hem niet zo op zijn nek joh ;-)

Als je niet zoveel domeinen registreert kan het wel eens fijn zijn om gebruik te maken van de capaciteit van een reseller.

Ik begrijp alleen niet dat je dit zo kunt aanbieden, per domein houd je 0.20 euro per jaar over en 0.50 euro eenmalig. Dat vergoed de tijd die je erin steekt toch totaal niet?

®on
17/02/04, 11:13
Origineel geplaatst door WelleKe
Het is toch gewoon een keuze, jeetje zit hem niet zo op zijn nek joh ;-)

Als je niet zoveel domeinen registreert kan het wel eens fijn zijn om gebruik te maken van de capaciteit van een reseller.
Eens, ik heb alleen een vraag over de snelheid van het registreren. Daar staat openregistrar wat mij betreft erg om bekend (alhoewel ze het nu wel ff laten afweten, sinds zaterdag om precies te zijn), vandaar mijn opmerking.

MaVeR Larry
18/02/04, 15:21
Origineel geplaatst door headout

Verschil is wel dat je dan rechtstreeks zaken doet met openregistrar, nu zit daar een stap tussen (MaVeR Larry) wat vertraging kan opleveren.

Hoe ga je zoiets oplossen, want persoonlijk waardeer ik de snelheid van openregistrar erg. In jou situatie zou ik afhankelijk zijn van én jou én openregistrar qua snelheid.

Tuurlijk kan dat vertraging opleveren. Alleen als je praat over de .NL domeinen, dan zitten wij daar verder niet tussen. Onze control panel hangt rechtsstreeks aan die van onze registrar. Dus alle bestellingen worden meteen doorgepompt naar onze registrar.

Vr gr,
MaVeR

MaVeR Larry
18/02/04, 15:26
Origineel geplaatst door WelleKe

Ik begrijp alleen niet dat je dit zo kunt aanbieden, per domein houd je 0.20 euro per jaar over en 0.50 euro eenmalig. Dat vergoed de tijd die je erin steekt toch totaal niet?

Waar haal jij die getallen vandaan? Denk dat jij een andere cijfers hanteerd dan ik. Kun je je opmerking even wat meer onderbouwen?

Groeten,
MaVeR

WelleKe
18/02/04, 15:33
jouw eigen post
.nl - 3.60 per domein per jaar.
Registratie-, verhuis- en overdrachtkosten bedragen 0.50 eenmalig.


Inkoopprijs SIDN is 3.40 per domein per jaar, dat zijn de 0.20 per domein per jaar brutowinst. Eenmalige kosten van 0.50 zijn volledig voor jou want daar zijn geen kosten aan verbonden.

Goed je hebt er dan natuurlijk nog de 25 Euro aan lidmaatschap bij, die had ik niet direct meegerekend. Maar al met al is dat niet veel.

Dennis
18/02/04, 15:35
Abbonement is per kwartaal: 0.90
Eenmalig: 0.50

Hij verkoopt tegen inkoopsprijs dus :)

WelleKe
18/02/04, 15:41
Ach ja ik kan EN niet rekenen (4*90=3.40 bij mij) EN niet lezen (0.50 eenmalig had ik overeen gelezen) en dan te bedenken dat ik zelf lid ben van de SIDN :S

Maar dat wetende, houdt ie dus 25 Euro per jaar over voor het maken van het systeem. Nu gaat alles zeker automatisch, maar als ie er ook maar 1 uur werk in stopt is het geld al weer op zogezegd. Dus een bijdrage aan zijn eigen kosten (want ik denk dat het daarom gaat) is het ook niet echt dan.

Mag ik vragen wat je motivatie is MaVeR Larry?

®on
18/02/04, 15:53
Origineel geplaatst door WelleKe
Mag ik vragen wat je motivatie is MaVeR Larry?
Wat ik niet begrijp: waarom moet hier zijn bedrijfsvoering doorgenomen worden? Dat is toch zijn pakkie aan, niet de jouwe/mijne?

Een tweetal mooie quotes:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=313052#post313052

Ontopic maar weer?

Aan de TS: incl. of excl. BTW?

WelleKe
18/02/04, 16:01
je hebt helemaal gelijk, daar is dit niet de juiste post voor. Overigens wel grappig dat ik nu de wind van voren krijg terwijl ik degene was die in eerste instantie het voor hem opnam, maar goed.

MaVeR Larry
18/02/04, 16:05
Origineel geplaatst door WelleKe
jouw eigen post

Goed je hebt er dan natuurlijk nog de 25 Euro aan lidmaatschap bij, die had ik niet direct meegerekend. Maar al met al is dat niet veel.

Ik heb inmiddels al diverse domein resellers in mijn bestand. Ik ontvang dus per reseller 25 euro per jaar! De tijd dat ik tot nu toe bezig ben met al mijn resellers bij elkaar is al met al nog altijd erg weinig.

Met vriendelijke groet,
MaVeR

MaVeR Larry
18/02/04, 16:07
Origineel geplaatst door headout

Aan de TS: incl. of excl. BTW?

Prijzen zijn EX BTW.

Domenico
25/02/04, 16:04
Deze thread word op verzoek gesloten.

nb. Jullie weten ook dat Microsoft de xbox al jaren onder de kostprijs verkoopt? Denken jullie niet dat er verschillende redenen kunnen zijn dat een bedrijf kiest voor een marginaal winstpercentage of zelfs verlies op de koop toe neemt? En is het terecht dat een bedrijf in dit geval al hun geheimen op tafel moet leggen?

Willen sommige van jullie aub ophouden met het (proberen)doorzagen van andermans stoelpoten?

Bedankt!