PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe Sitro te bereiken????



Paul Z.
15/02/04, 21:47
Hallo allemaal...

Ik ben klant van Sitro, maar door verschillende negatieve ervaringen heb ik besloten om hier weg te gaan..
Echter, ik probeer al sinds begin november contact met Sitro te krijgen, maar tot nu toe geen reactie op emails naar verschillende email adressen, faxen, voicemails en aangetekende brief.
Nu heb ik ook al aangegeven dat ik niet meer betaal voor de dienst verlening van Sitro, en nog krijg ik geen reactie!
Het grootste probleem is dat ik een server heb hangen daar, en dat ik die echt wel terug wil.. Echter TeleCity laat mij niet toe ( wat ik echt wel begrijp ), Leaseweb wil niet meewerken aangezien ik geen klant van ze ben, en Sitro is dus echt niet te bereiken...

Wie o wie heeft contact met Sitro (R.J. Sperna-Weiland), of heeft een manier om mijn zpul terug te krijgen...

Bij voorbaat dank voor de hulp..

Paul

cyberpoint
15/02/04, 21:49
Ik neem aan dat Leaseweb ze wel kunnen bereiken, ze moeten toch ook de rekening betalen aan Leaseweb. Anders misschien even een briefje van de advocaat naar Leaseweb en ze vriendelijk verzoeken om medewerking te verlenen?

Paul Z.
15/02/04, 21:54
Ja inderdaad Leaseweb kan ze wel bereiken, alleen wil niet meewerken om mij in contact met Sitro te brengen....... :(
En dat van die advocaat, ik ben maar een privepersoon en moet dus dat uit eigen zak betalen... Maar ik ben bang dat het de enige oplossing is..

Paul

cyberpoint
15/02/04, 22:01
Probeer anders eerst even een aangetekende brief te sturen naar het bedrijf waarin je aangeeft genoodzaakt bent maatregen te nemen omdat het zo niet langer kan.

Er staan trouwens genoeg nummers op de website, probeer ze eens te bellen ZONDER nummerherkenning. Misschien nemen ze niet op als ze jou nummer zien ;)

De telefoonnummers bij de SIDN zijn trouwens anders. Ook even proberen zou ik zeggen.

http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=sitro.nl&zoek.x=23&zoek.y=11

Paul Z.
15/02/04, 22:13
Ik heb ze dus al een aangetekende brief gestuurd... Alle nummers op de site ook al geprobeerd ( zonder nummerherkenning ), maar die van de whois query heb ik nog niet geprobeerd.. Zal ik morgen eens doen. ( Bedankt voor de tip... )
Trouwens ik heb nooit telefonisch contact met hem (ze?) kunnen krijgen.. Dus mijn nummer zal hem (ze?) wel niets zeggen...

Paul

Savvas
15/02/04, 22:26
ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat hun zakenrelatie Leaseweb niet bereid is je te helpen in contact met hun te komen, direct of indirect als klant hebben het doet er niet toe. Je helpt een gedupeerde uit de brand, en dit weigeren ze?!

Kan zijn dat ik hier iets over het hoofd zie, maar het zal nu erg moeilijk worden om je server terug te krijgen (rechtsmatige middelen zal het denk ik op uitdraaien...).

Succes!

Pantsy
15/02/04, 22:29
Hoe zou jij het vinden als je buurman de sleutel van je huis aan een gedupeerde klant van je geeft om vervolgens zijn spullen mee te nemen?

Kan de reactie van leaseweb zeker begrijpen, je kan je niet zomaar mengen in zo'n situatie zeker als je er niks vanaf weet.

cyberpoint
15/02/04, 22:33
Er wordt toch ook niet om de sleutel gevraagd, een poging om het contact te herstellen zou ik toch wel netjes vinden van Leaseweb. Wat nu gebeurt is ook niet in het belang van de partijen.

Savvas
15/02/04, 22:39
Origineel geplaatst door cyberpoint
Er wordt toch ook niet om de sleutel gevraagd, een poging om het contact te herstellen zou ik toch wel netjes vinden van Leaseweb. Wat nu gebeurt is ook niet in het belang van de partijen.

daar doelde ik dus ook op..

ThePostman
15/02/04, 23:08
Origineel geplaatst door cyberpoint
Er wordt toch ook niet om de sleutel gevraagd, een poging om het contact te herstellen zou ik toch wel netjes vinden van Leaseweb. Wat nu gebeurt is ook niet in het belang van de partijen.

Inderdaad, ik ben het geheel met je eens. Leaseweb kan op zijn minst een telefoontje plegen...

Paul Z.
15/02/04, 23:21
Op mijn vraag aan leaseweb om mij te helpen in contact te komen met Sitro, was hun reactie:



Sitro heeft aan haar betalingsverplichtingen voldaan en is weer online.
Neem aub contact op met hen.

Groet,
************
LeaseWeb BV


Ik was hier erg teleurgesteld over...
In ieder geval blijft de vraag hoe dan wel contact te krijgen met ze.. ( Ik ga zowiezo als Sitro niet opneemt weer eens bellen met Leaseweb.. )

Paul

Anestheologist
15/02/04, 23:40
Nuja persoonlijk kan ik de reactie van leaseweb wel begrijpen hoor, volgens mij ben jij maar klant van een klant.

Als leaseweb elke keer tussenkomst bij "een klant van een klant" gaat moeten doen word het daar wel een zooitje.

Paul Z.
16/02/04, 00:08
Op zich kan ik het ook wel begrijpen.. Echter als er duidelijk wordt aangegeven dat de klant van een klant niet goed wordt geholpen ( waar je hier toch wel over mag spreken ) dan kan je als bedrijf natuurlijk wel iets meer proberen te doen.. Want wie weet komt die klant dan wel bij jouw terecht.... ( Want op zich was ik niet ontevreden over snelheid etc... )
Je kan er dus van meerdere kanten tegenaan kijken...

Paul

Anestheologist
16/02/04, 00:13
Ja natuurlijk Paul heb je volledig gelijk in, maar als je met een beperkt klantenbestand zit kan je dit zeker doen, maar als dit een massaal klantenbestand is denk dat die mensen hun handen al vol hebben met eigen klanten die ze moeten verzorgen, laat staan als daar nog eens klanten van klanten bijkomen.

wdv
16/02/04, 00:15
Paul,

Het punt is dat het over het algemeen niet netjes is als een bedrijf zich in zaken steekt waar het bedrijf in princiepe weinig tot niets mee te maken heeft. Daarnaast zou het ook niet netjes zijn om zo maar contact gegevens van een klant door te spelen.

Ik begrijp je situatie, maar Leaseweb kan echt niet zomaar contact gegevens van Sitro geven.

Paul Z.
16/02/04, 00:18
Ik vraag ook niet om de contact gegevens van Sitro aan Leaseweb, alleen maar om de assistentie van hun om contact te leggen met Sitro.. Misschien dat het meer indruk maakt als Leaseweb mailt/belt dan als ik mail/bel....

Paul

cyberpoint
16/02/04, 00:27
Leaseweb komt ook geregeld op wht dus misschien komt er nog iets uit. Ik heb nog nooit te maken gehad met leaseweb, maar heb toevallig net een mailje verzonden. Vanaf een server van één van hun klanten is er een aanval geweest op een server van ons. Ik heb de logfile naar ze toe gemaild, ben benieuwd wat ze daar aan doen.

Santario
16/02/04, 09:23
Origineel geplaatst door Paul Z.
Sitro heeft aan haar betalingsverplichtingen voldaan en is weer online.
Neem aub contact op met hen.

Groet,
************
LeaseWeb BV

Hmm, geen contact opnemen maar wel vertellen of iemand wel/niet zijn rekening heeft betaald. Vreemd in mijn ogen.

Cereal
16/02/04, 10:49
is WEER online.

misschien is hij door leaseweb offline gehaald wegens wanbetaling, en heeft ie weer betaald, en is weer online gegooid??

Domenico
16/02/04, 11:02
Origineel geplaatst door Santario


Hmm, geen contact opnemen maar wel vertellen of iemand wel/niet zijn rekening heeft betaald. Vreemd in mijn ogen.

Doe jij nu niet hetzelfde?
Natuurlijk heeft Leaseweb hier niets mee te maken, dat snapt elke professional.

Iedereen verder ontopic en niets meer over Leaseweb in dit topic. Die staan hier volledig buiten.

vaplu
16/02/04, 15:32
Origineel geplaatst door Cereal
is WEER online.

misschien is hij door leaseweb offline gehaald wegens wanbetaling, en heeft ie weer betaald, en is weer online gegooid??

Klopt als een bus:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=418&i=7664&t=7664

Paul Z.
16/02/04, 17:11
Hmmm, vandaag alle telefoon nummers ( ook die uit de whois database ) geprobeerd.. De 06 nummers zijn ongeldige nummers ( niet meer in gebruik ) en het 053 nummer van de website wordt domweg niet opgenomen....
Dus dat ziet er absoluut niet hoopvol uit... Blijft weinig anders over dan een advocaat inschakelen denk ik....

Paul

ThePostman
16/02/04, 17:40
Origineel geplaatst door Paul Z.
Hmmm, vandaag alle telefoon nummers ( ook die uit de whois database ) geprobeerd.. De 06 nummers zijn ongeldige nummers ( niet meer in gebruik ) en het 053 nummer van de website wordt domweg niet opgenomen....
Dus dat ziet er absoluut niet hoopvol uit... Blijft weinig anders over dan een advocaat inschakelen denk ik....

Paul

Ben je al langs het `kantoor` gegaan? Misschien ook een optie...

Paul Z.
16/02/04, 17:57
Da's ook nog een optie... Echter ik woon in Den Helder, en het kantoor is in Enschede........ Maar het is wel een paar uurtjes rijden waard jah ;)
( Bedankt voor de tip ... )

Paul

Paul Z.
16/02/04, 19:13
Ik heb vandaag (weer) contact gehad met Leaseweb, en nu krijg ik gelukkig meer medewerking... Dus hopelijk wordt het verhaal deze week nog afgesloten...
Nu maar hopen dus...

Paul

Johan-nl
16/02/04, 21:13
TIP bel rond 24:00 uur....
meer zeg ik niet.

(het werkt echt)


Origineel geplaatst door Paul Z.
Hmmm, vandaag alle telefoon nummers ( ook die uit de whois database ) geprobeerd.. De 06 nummers zijn ongeldige nummers ( niet meer in gebruik ) en het 053 nummer van de website wordt domweg niet opgenomen....
Dus dat ziet er absoluut niet hoopvol uit... Blijft weinig anders over dan een advocaat inschakelen denk ik....

Paul

Anestheologist
16/02/04, 23:20
Nuja ik hoop dat het voor jou in orde komt.

Paul Z.
18/02/04, 12:46
Hoop ik ook, aangezien vanochtend weer zonder aankondiging de spanning van mijn machine is afgehaald.... ( Is weer terug.... ) Ik wordt hier wel een beetje erg simpel ( en boos ) van....

Paul

cyberpoint
22/02/04, 14:29
Ik ben nieuwsgierig hoe dit nu is afgelopen Paul. Is het nu allemaal goed gekomen?

ThePostman
22/02/04, 16:06
Origineel geplaatst door cyberpoint
Ik ben nieuwsgierig hoe dit nu is afgelopen Paul. Is het nu allemaal goed gekomen?

Ja wil ik ook wel weten...

Paul Z.
22/02/04, 23:36
Nou hier dan de afloop... Via Leaseweb is Sitro waarschijnlijk genoeg onder druk gezet om mij te bellen.. Heeft hij dus ook op donderdag gedaan.. Afspraak gemaakt om op zondag ( vandaag dus ) de spullen op te halen, tijd zou ik horen op vrijdag.. Maar ( uiteraard.. ) op vrijdag niets gehoord. Zaterdag middag een voice mailtje op mijn GSM over de tijd voor vandaag.. Vandaag al het spul opgehaald op de afgesproken tijd..
Dus ik ben weer een stuk gelukkiger want ik heb mijn spullen terug.. Nu nog van de week het bij een andere provider installeren..

Als je het mij vraagt is Sitro een bedrijf wat niet lang meer zal bestaan.. Als er wordt omgegaan met alle klanten zoals er met mij werd omgegaan dan kan het nooit meer lang duren... ( Kwam er trouwens ook achter dat hij wel reageert op een hotmail adres, maar op geen van zijn bedrijfs email adressen... )

In ieder geval bedankt voor alle suggesties die ik heb gekregen..

Paul

oiin
23/02/04, 23:31
Origineel geplaatst door wdv
Ik begrijp je situatie, maar Leaseweb kan echt niet zomaar contact gegevens van Sitro geven.

Is zelfs strafbaar denk ik, inzicht geven in privacy-gevoelige informatie?!

Net als een ISP eerst een proces-verbaal van het OM dient te hebben voor het uitgeven van persoonlijke gegevens over bijvoorbeeld een IP-adres...heb ik gehoord...

Cybafish
24/02/04, 08:55
Dat laatste kan ik uit ervaring beamen oiin :)

Santario
24/02/04, 15:09
Origineel geplaatst door wdv
Ik begrijp je situatie, maar Leaseweb kan echt niet zomaar contact gegevens van Sitro geven.

Klopt, en als Sitro het goed speelt kan hij daar nog een leuk bedrag aan verdienen. Ken een zaak waar zoiets uitliep op een toegewezen vordering van om de nabij de 30.000 EUR en dat stelde op zich nog niet eens zoveel voor.

Paul Z.
24/02/04, 15:27
Even voor alle duidelijkheid, Leaseweb heeft geen contact gegevens aan mij doorgespeelt. Het enige wat Leaseweb heeft gedaan is Sitro een mailtje sturen op een Hotmail account met de vraag om contact met mij op te nemen... En dat heeft blijkbaar gewerkt...

( Het ligt misschien ook aan de uitleg van het begrip "contact gegevens" .... )

Paul