PDA

Bekijk Volledige Versie : Adverteren op webhostingtalk.nl? Klik hier!



skoop
15/02/04, 17:38
Even een tweetal opmerkingen over de "Adverteren op" advertentie:

1. als ik erop klik dan ben ik opeens weer unregistered. Dit lijkt te komen doordat de link gaat naar webhostingtalk.nl zonder www

2. misschien is het handiger (in ieder geval overzichtelijker en uitnodigender) om advertentie-prijzen overzichtelijk op een publiek toegankelijke pagina te zetten?

FSCJasper
15/02/04, 17:47
Inderdaad, nu weet niemand wat ie kan verwachten kwa prijzen voor het adverteren. Wat meer informatie over de duur van adverteren ed. mag ook wel denk ik ;)

[QWS]
15/02/04, 18:07
en informatie over de bezoekers aantallen zijn ook een leuke bijkomstigheid :)

Domenico
15/02/04, 18:11
Mensen/bedrijven die serieus geinteresseerd zijn kunnen die informatie ook gewoon krijgen.

skoop
15/02/04, 20:09
ja maar het is natuurlijk gewoon toegankelijker om daar een overzicht van te hebben. bijvoorbeeld ik heb het nu niet nodig maar ik vind het toch altijd handig om het te weten, voor de toekomst. snap je?

en als ik een klant heb die mij vraagt naar de kosten van adverteren op een site als deze, dan kan ik dat meteen meenemen. dat soort dingen.

woutertwisk
15/02/04, 21:38
De prijzen waren niet echt hoog vond ik, maar wat statistieken zou niet misstaan...

HBCS
16/02/04, 09:17
ik heb een keer een aanvraag gedaan en er verder nooit
meer iets van gehoordt

Domenico
16/02/04, 09:55
Origineel geplaatst door herman
ik heb een keer een aanvraag gedaan en er verder nooit
meer iets van gehoordt

Herman, ik kan hier anders niets vinden van die aanvraag maar misschien was het wel heel erg lang geleden.

HBCS
16/02/04, 11:29
ik denk zo'n 3 a 4 maanden terug kan ook iets langer zijn
maar weet het niet zeker meer wat betreft het tijdstip
maar ben zeker nog steeds geintresseerd

Domenico
16/02/04, 11:41
Origineel geplaatst door herman
ik denk zo'n 3 a 4 maanden terug kan ook iets langer zijn
maar weet het niet zeker meer wat betreft het tijdstip
maar ben zeker nog steeds geintresseerd

http://www.webhostingtalk.nl/contact.php

ThePostman
16/02/04, 13:51
Domenico klopt het dat er steeds een andere banner staat? Is het niet om de 31 dagen 1 banner?

WebBizz
16/02/04, 14:03
Banners wisselen elkaar af zo te zien, ik vraag me dan ook af hoeveel banners er meedraaien in het roulatiesysteem...

PlugInInfo
16/02/04, 14:37
Dat vroeg ik me ook al af. Ik denk toch wel meerdere banners. De bezoekers van WHT raken tenslotte ook wel een keer uitgekeken als je steeds dezelfde draait. Maar aan de andere kant: te veel verschillende banners is niet interessant voor adverteerders.

Ik tel nu vier advertenties.

Domenico
16/02/04, 14:56
Je dacht toch niet aan vaste bannerposities?

"te veel verschillende banners is niet interessant voor adverteerders"? Heb je al eens op webhostingtalk.com gekeken?

Ik denk dat elke adverteerder dat voor zichzelf kan bepalen. Vaste bannerposities zijn hier in ieder geval NIET beschikbaar.

Het is overigens juist de roulatie die het beste effect heeft.

PlugInInfo
16/02/04, 15:07
Origineel geplaatst door Domenico
Je dacht toch niet aan vaste bannerposities?

Daar dacht ik inderdaad niet aan.


"te veel verschillende banners is niet interessant voor adverteerders"? Heb je al eens op webhostingtalk.com gekeken?

Ik denk dat elke adverteerder dat voor zichzelf kan bepalen. Vaste bannerposities zijn hier in ieder geval NIET beschikbaar.

Als je teveel banners zou draaien zou elke banner te weinig aan bod komen. Te weinig is ook weer niet goed. Vandaar dat ik me af vroeg hoeveel banners er in het systeem draaien. Ik was benieuwd naar de verhouding. Of het aantrekkelijk is kan iedereen inderdaad heel goed voor zich zelf bepalen, dat doe ik niet.

Mocht je je aangevallen voelen (dat idee heb ik namelijk). Excuses.

skoop
16/02/04, 15:07
ja, een systeem met afwisselende banners is het beste systeem vind ik, zo lang er een "minimaal aantal impressies" aan zit wanneer je advertenties koopt. ik neem even contact op voor prijzen.