PDA

Bekijk Volledige Versie : High-End Hosting...met welk doel?



ThePostman
15/02/04, 02:58
Sinds ik op dit forum kom staat er nog geen enkele post in het High-end hosting sub-forum. Waar dient het voor? Kan deze ondertussen niet worden delete?

Raptor
15/02/04, 15:21
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=36505

Rik
15/02/04, 16:07
Kan je na gaan wat een bagger het allemaal is :D

Geintje...

Ik denk dat de gene die het aanbieden, dit forum niet nodig hebben om hun producten aan de man te brengen, er is namelijk een verandering van "beeld" richting hosting....

Je krijgt steeds meer mensen die al eerder hosting hebben gehad.
Nederlanders gaan altijd eerst voor cheap....
Dat viel vervolgens qua kwalitiet tegen...
En nu willen ze dus gewoon kwaliteit, al kost het wat meer....

PlugInInfo
15/02/04, 17:20
Origineel geplaatst door Rik
Kan je na gaan wat een bagger het allemaal is :D

Geintje...

Ik denk dat de gene die het aanbieden, dit forum niet nodig hebben om hun producten aan de man te brengen, er is namelijk een verandering van "beeld" richting hosting....

Je krijgt steeds meer mensen die al eerder hosting hebben gehad.
Nederlanders gaan altijd eerst voor cheap....
Dat viel vervolgens qua kwalitiet tegen...
En nu willen ze dus gewoon kwaliteit, al kost het wat meer....

Als ik je goed begrijp ben je van mening dat hier alleen de goedkopere hosts posten? Dus voor kwaliteit kan je niet op dit forum terecht. Dat zou ik toch een kwalijke zaak vinden.

De verandering van “beeld” richting hosting vind ik overigens wel een goede ontwikkeling.

Cybafish
15/02/04, 17:44
Tja, ik kan in ieder geval uit eigen ervaring zeggen dat wij hier geen advertenties plaatsen om de reden die Rik noemde. Het publiek van wht.nl is doorgaans niet het publiek waar wij onze diensten op afstemmen.

chester
15/02/04, 18:37
idem...

Domenico
15/02/04, 18:51
Nonsense!

Jullie vergissen je aardig met het publiek wat hier dagelijks voorbij komt en mag ik vragen wat de doelgroep is voor een pakket van € 50 per jaar?

Kijk, als je hier geen aanbiedingen wil plaatsen is dat natuurlijk prima maar een zin als "Het publiek van wht.nl is doorgaans niet het publiek waar wij onze diensten op afstemmen." vind ik een beetje ongepast en naief.

Rik
15/02/04, 19:16
Origineel geplaatst door PlugInInfo


Als ik je goed begrijp ben je van mening dat hier alleen de goedkopere hosts posten? Dus voor kwaliteit kan je niet op dit forum terecht. Dat zou ik toch een kwalijke zaak vinden.

De verandering van “beeld” richting hosting vind ik overigens wel een goede ontwikkeling.

Dat zeg ik niet...
Blijft wel staan dat er niets wordt gepost in dat forum-gedeelte...
Voor kwaliteit kan men wel terecht, maar er wordt zelden een "aanbieding" in gedaan...

RobbertC
15/02/04, 19:18
Eh, Rik, dat komt omdat het High-end forum niet open is.

Rik
15/02/04, 19:23
Origineel geplaatst door RobbertC
Eh, Rik, dat komt omdat het High-end forum niet open is.

Dit is Humor :)

chester
15/02/04, 20:12
Origineel geplaatst door Domenico
Nonsense!

Jullie vergissen je aardig met het publiek wat hier dagelijks voorbij komt en mag ik vragen wat de doelgroep is voor een pakket van € 50 per jaar?

Kijk, als je hier geen aanbiedingen wil plaatsen is dat natuurlijk prima maar een zin als "Het publiek van wht.nl is doorgaans niet het publiek waar wij onze diensten op afstemmen." vind ik een beetje ongepast en naief.

Hier moet ik het toch een keertje een beetje mee oneens zijn.

Wat is, dat is. Het ligt er volledig aan welke doelgroep je hebt, maar als dat, om een voorbeeld te noemen, voornamelijk MKB is, dan durf ik voorzichtig te beweren dat bedrijven, na het lezen van de eerste twee posts op dit forum, hun uiteindelijk keuze niet snel op één van de hier aanwezige bedrijven zal vallen.

Dit staat los van het feit dat er hier een aantal zijn, die 'inmiddels' er wat uitspringen. Met 'inmiddels' bedoel ik dat het mij ook enige weken kostte voordat ik het wat kon scheiden.

Een MKB-er op zoek naar een hoster, neemt deze tijd niet, om iedereen te leren kennen.

Naar alle waarschijnlijkheid zal deze persoon op zoek gaan naar een ander overzicht van hosters, waar men niet direct tegen 3 posts aanloopt als, 'willen jullie me sponsoren'...'ik heb een clan en zoek een game-server' etc.

Ik weet niet wat de doelgroep is voor de hosters met pakketten van € 50 per jaar. Die pakketten hebben we niet.... ;)

Dus, 'ongepast'...ja, een beetje. Naief? Nee hoor.

ps. Het scheelt inderdaad of dat forum wel of niet aktief is ja... :D

Cybafish
15/02/04, 22:45
Origineel geplaatst door Domenico
Nonsense!

Jullie vergissen je aardig met het publiek wat hier dagelijks voorbij komt en mag ik vragen wat de doelgroep is voor een pakket van € 50 per jaar?

Kijk, als je hier geen aanbiedingen wil plaatsen is dat natuurlijk prima maar een zin als "Het publiek van wht.nl is doorgaans niet het publiek waar wij onze diensten op afstemmen." vind ik een beetje ongepast en naief.

Laat ik het zo zeggen; iemand die opzoek is naar kwaliteit zal niet afgaan op een advertentie in het aanbiedingen forum van wht.nl. Ik kan het fout hebben natuurlijk, maar dat is gewoon hoe ik het zie. Ikzelf zou daar namelijk nooit op afgaan.

[edt] Typfoutje

1337
22/02/04, 01:20
Dit forum is meer voor hosting bedrijven zelf in mijn opinie, die lekker kunnen lullen over van alles en nog wat en elkaar feedback kunnen geven. Ook is het natuurlijk een leuk forum voor domein eigenaren, maar die zullen zelden tot nooit over de 100 posts heen gaan denk ik.

[QWS]
28/02/04, 17:58
Wanneer komen de regels voor het posten in het high-end forum eigenlijk en wanneer gaat het forum open?

Keuningen
17/03/04, 15:57
Origineel geplaatst door Domenico
Nonsense!

Jullie vergissen je aardig met het publiek wat hier dagelijks voorbij komt en mag ik vragen wat de doelgroep is voor een pakket van € 50 per jaar?

Kijk, als je hier geen aanbiedingen wil plaatsen is dat natuurlijk prima maar een zin als "Het publiek van wht.nl is doorgaans niet het publiek waar wij onze diensten op afstemmen." vind ik een beetje ongepast en naief.

Deze opmerking vindt ik van jou heel spijtig.

Je geeft commentaar op iemand op een manier die gelijk is aan die van hem namelijk een mening.

Waar het dus op neerkomt is dat jij jouw mening als een feit ziet en zijn mening als minder dan niks.

oscar
17/03/04, 18:54
Origineel geplaatst door Rik
Kan je na gaan wat een bagger het allemaal is :D

Je krijgt steeds meer mensen die al eerder hosting hebben gehad.
Nederlanders gaan altijd eerst voor cheap....
Dat viel vervolgens qua kwalitiet tegen...
En nu willen ze dus gewoon kwaliteit, al kost het wat meer....

Naar mijn mening valt dat wel mee en gaat de Nederlander niet voor cheap maar kijken ze naar de beste prijs/product verhouding. Dat ze daar veel tijd in stoppen ligt aan:
1- bang zijn om teveel te betalen
2- duurzaam met geld omgaan, zeker weten dat elke euro om een zorgvuldige manier wordt uitgegeven.

Anders zou iedereen wel bij Aldi boodschappen doen ipv Albert Heijn.

probleem bij vele hosting aanbieders is dat ze meer beloven dan dat ze kunnen waarmaken om het maar zachtjes uit te drukken, waardoor er veel teleurgestelde klanten rondlopen die geen vertrouwen meer in hosting hebben.

Dit forum kan dat vertrouwen weer herstellen voor al die klanten die nu iets verder zoeken dan de eerste keer, een profesioneel forum zoals deze kan daarbij als een lichtbaken dienen.

Groeten Oscar

Domenico
17/03/04, 20:51
Origineel geplaatst door Keuningen
Waar het dus op neerkomt is dat jij jouw mening als een feit ziet en zijn mening als minder dan niks.

Ehm, ik begrijp wat je bedoeld maar je hebt helaas ongelijk. Mijn mening is gebaseerd op feiten, namelijk de statistieken.

Ik blijf bij wat ik gezegd heb want de mening van sommigen over het soort bezoekers wat hier komt is gewoon gebaseerd op niets. Een beetje logica geeft wat dit betreft wat meer inzicht.

Een bedrijf wat in deze tijd niet alle mogelijkheid benut om klanten te krijgen is wel heel erg arrogant in deze tijd. Ik begrijp dat niet iedereen zit te wachten op 3 euro per maand klanten maar er is hier meer te vinden als het daar om zou gaan, veel meer.

:)

Creativehosting
18/03/04, 14:00
Ik merk zelf dat veel mensen toch via forums / internetsite's gaan spammen etc... Je moet gewoon zorgen dat je goede prijzen aanbiedt maar ook goede kwaliteit.... Creativehosting is in 3/4 maanden gegroeit van 1 server naar 11 servers en we zitten nu rond de 105 a 110 gameservers.. Dit zonder veel gespam / reclame maken op website's. En heb eens een poll gevoerd onder de klanten. 88% meldde dat ze via andere clans / vrienden / online gamers van creativehosting hoorde. En 12% via website's/forums/banners.

oscar
18/03/04, 15:38
ik denk dat dat per branche en doelgroep verschillend is, ik kan me voorstellen dat als je 1 tevreden clan host dat via mond op mond reclame en via chatrooms anderen snel volgen.

maar neem nu de galerie doelgroep, dan is het hard werken met reclame en verkoop, mond op mond reclame is daar weinig.

wat ik zelf merk is dat bijvoorbeeld kleine adviesburo's veel meer actief op internet rondkijken voor een goede deal.

en natuurlijk heb ik zelf mijn toekomstige provider/datacenter gevonden via dit forum :)

oscar

Grumpy
19/03/04, 00:23
Nogal off-topic he. ;)

De scheiding budget-highend is voorlopig weg.
Het heeft op dit moment niet echt veel zin om hier verder over te discussieren.