PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe ideeen voor discussieplein.nl



Discussieplein
15/02/04, 01:09
Dag,

Ik ben registrant van www.discussieplein.nl Op dit moment staat er een site welke zich richt op hulp- en zorgverleners binnen de zorg en welzijnssector.

Afgelopen driekwart jaar heb ik bijna niets gedaan om deze site verder op te bouwen.

Kunnen jullie eens helpen mee te denken over wat voor een soort site er kan komen te staan? Discussieplein.nl is een brede domeinnaam, het kan dus van alles zijn.

Samenwerking of ideeen zijn van harte welkom. Hosting endergelijke is goed geregeld.

Groet,

JeePee

ThePostman
15/02/04, 01:28
Ik denk dat je de mogelijkheden wat moet vergroten, dus niet alleen de doelstelling "zorg en welzijn" maar probeer het groter aan te pakken. Zoals andere aspecten erbij. Enkele voorbeeld, economie, maatschappij en geloof. Dingen die veel mensen interesseren. En probeer een mooi design te gebruiken, iets wat de gemiddelde bezoeker als eerste naar kijkt. Zoals het design nu is, zou ik snel weer weg gaan.

Misschien ook een idee om er een startpagina van te maken.

Overigens zie ik ook dat je je bezig houd met photoshop endergelijke, misschien een idee om meer die richten in te kijken?

Discussieplein
15/02/04, 01:33
www.shootnshop.nl is een gezamenlijk project. Ik heb daar de scripts voor geschreven.

www.discussieplein.nl gaat op de schop, op de helling. Ik wil er iets anders mee doen.

JeePee