PDA

Bekijk Volledige Versie : GEZOCHT : Webhosting baan (accound maken en configureren en meer)



markg85
13/02/04, 16:57
Sollicitatie is nu weg!!

R3diensten
13/02/04, 22:31
accounTs

maar sorry dat ik het moet posten: accounts maken via Cpanel, dat kan elke gek persoon.

RonZo
13/02/04, 23:07
Ik zeg nix.....:X
HĂ©lemaal nix....:X


.............ik heb de brief gelezen, deze jongen kan vast heel veel maar in ieder geval niet schrijven.
Wordt het weer zo'n gevalletje waterschade?? Het kost altijd veel moeite om mensen die niet met taal om kunnen gaan werk te laten uitvoeren. Je moet alles dan controleren op de punt en de komma.

Rik
14/02/04, 01:11
Blijf on-topic :mad:

RonZo
14/02/04, 01:25
Origineel geplaatst door Rik
Blijf on-topic :mad:
Ik doe m'n best maar geef toe, dat is erg moeilijk. Daarnaast wil ik de topicstarter d.m.v. de quote er eigenlijk op wijzen dat als deze "zo" solliciteert, de kans zeer klein is dat er echt werk voor hem/haar is.
Zie het maar als een soort van opvoeden ;)

markg85
14/02/04, 05:11
.............ik heb de brief gelezen, deze jongen kan vast heel veel maar in ieder geval niet schrijven.
Wordt het weer zo'n gevalletje waterschade?? Het kost altijd veel moeite om mensen die niet met taal om kunnen gaan werk te laten uitvoeren. Je moet alles dan controleren op de punt en de komma.


Hier heb ik 1 ding op te zeggen en dat is dat ik bij zo`n bedrijf met zo`n houding niet eens wil werken!!!

En ja met de D`s en de T`s maak ik wel vaker een foutje maar dat punten en komma gebeuren is er bij mij nooit goed ingestampt, maar ik moet zeggen dat t best aardig gaat.



maar sorry dat ik het moet posten: accounts maken via Cpanel, dat kan elke gek persoon.


Ja ik kon niet bedenken wat er allemaal moet gebeuren op zo`n hosting bedrijf maar nu weet ik het wel zo ongeveer. Ik had er dit bij moeten zetten:
Ik kan support geven
Accounds installeren en configureren
en ik wil graag leren hoe ik een server moet installeren zodat ik alles zelfstandig zou kunnen.

Dan nog een quote...



Ik doe m'n best maar geef toe, dat is erg moeilijk. Daarnaast wil ik de topicstarter d.m.v. de quote er eigenlijk op wijzen dat als deze "zo" solliciteert, de kans zeer klein is dat er echt werk voor hem/haar is.
Zie het maar als een soort van opvoeden


Ja als ik een sillicitatiebrief naar een bedrijf zou schrijven dan zou ik het allemaal volgens de regeltjes doen en er ook een voorbeeld bij pakken maar ik vind dat het op internet wel wat losser mag en niet zo streng met de regertjes.. Ik solliciteer maar naar een simpele baan niet naar de baan van minister president ofzow :P

Het is trouwens kwa baan nagenoeg wel gelukt. Ik ben in bespreking met een bedrijf dus echt een les om te zien dat het niet zo moet vind ik dit niet!!!

Ben ik nog wat vergeten :P

TMourik
14/02/04, 12:51
soliticatie via internet mag wat 'losser'?

Welcome the business core ....

Ongeacht of men via slakke post of internet een solicitatie naar ons zou doen, men moet gewoon kunnen laten zien wat men doet en kan en dus niet omdat het via internet is wat losser:)

mijn mening ..

markg85
15/02/04, 01:44
ja das ook weer een punt..

maar als je moet laten zien wat je kan doen dan zal je toch of eerst aangenomen moeten worden of een kleine proefperiode.

rq
15/02/04, 03:54
Origineel geplaatst door Rik
Blijf on-topic :mad:
Hij oppert zelf support te willen geven aan klanten. In dat geval lijkt me taalbeheersing toch wel vrij relevant.



En ja met de D`s en de T`s maak ik wel vaker een foutje maar dat punten en komma gebeuren is er bij mij nooit goed ingestampt, maar ik moet zeggen dat t best aardig gaat.

Nee, dat gaat niet aardig, maar ronduit rampzalig. Je berichten barsten van de schrijf- en grammaticafouten. Geen enkel zichzelfrespecterend bedrijf gaat iemand met een dergelijk slechte taalbeheersing in een support functie zetten.

Misschien ook handig je studie te vermelden.

Leandros
15/02/04, 10:45
Ik vind dat je het minstens naar Word had kunnen kopieeren en vanuit daar terug te plaatsen, dan had je minstens een solicitatiebrief zonder spelfouten!

Als wij zulke brieven of e-mails binnenkrijgen worden ze meteen gedeleted of verdwijnen ze in de papierbak.