PDA

Bekijk Volledige Versie : www.evilarlos.com



Evilarlos
13/02/04, 14:03
Ik ben bezig met het opzetten van een eigen bedrijfje, De site is nog niet helemaal af (Terms of agreement en about us) ook ben ik nog bezig met het aanvragen van een kvk en btw nr. Deze komen er wel aan.
Ook de domein naam heb ik nog niet aangevraagd maar ook deze komt er net als het kvk en btw nr aan. (En waag het niet hem te stelen!)

Oftewel de site is nog niet operationel maar mensen kunnen alwel vast een pakket reserveren.

Graag hoor ik wat jullie er van vinden (opbouwende kritiek) en wat er volgens jullie verbeterd kan worden. Ook spelling aub want ik ben dislectiesch en dat is dus niet mijn sterkste kant.

Alvast bedankt voor jullie commentaar.

www.evilarlos.com

Eelco Kingma, Terra Digi

The MAzTER
13/02/04, 14:07
begin maar eens met de background image

Anestheologist
13/02/04, 16:52
Naar mijn mening totaal niet zakelijk :(

wdv
13/02/04, 16:59
Daarnaast hebben veel browsers tegenwoordig popup blockers, dus werkt je site niet

Johant
13/02/04, 18:03
Dat bloemetje of wat het ook mag zijn gaat echt nergens over

Johant
13/02/04, 18:04
Een grijze scrollbar in een blauwe site staat ook niet echt

ThePostman
13/02/04, 21:43
Hosting vervolgens weer in een pop-up? Zeer basis design. Bloemetje gaat totaal nergens over inderdaad.

DaVaRiOuS
13/02/04, 21:54
uhh toen ik op de link klikte kreeg ik die grijze pagina met een soort viekant blok enzo... ik d8... begint spannend...

maar toen ik die blauwe pagina voor me kreeg schrok ik me rot!

jij schrijft:

Knowledge of:
Adobe Photoshop

uhh ja,, als jij dat photoshoppen noemt (je website) dan kan iedereen het wel... dat zijn gewoon paar knoppen in de bekende "blending" indrukken en tadaaa! :D

en die bloem... sja daar is al commentaar op gegeven dus dat laat ik maar achterwegen ;)

Evilarlos
13/02/04, 21:54
ok, dit waren inderdaat wat punten waar ik zelf ook mijn twijfel over had. Van de andere kant wil ik eigenlijk ook opvallen in de massa van grijze hosting bedrijven :) Dus IK denk dat ik hem wel wat ga aanpassen maar ik vrees dat dat blauw blijft ;) Ik denk dat ik alleen hosting en design wat meer uit elkaar ga trekken.

DaVaRiOuS
13/02/04, 22:09
heel je website is helaas niet netjes (en past al helemaal niet in de zakelijk markt thuis :()

Evilarlos
13/02/04, 22:14
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie dan wel onder netjes verstaan. Ik weet dat het een aparte website is en dat het hosting gedeelte helemaal nog geen layout heefd. Maar wat zouden jullie er dan graag op zien? Dat kan ik niet zo goed opmaken uit jullie reacties.

Evilarlos
14/02/04, 00:18
Ok, peeps. Mijn volgende poging. Barst maar weer los... en hopelijk wat minder :( smiles dit keer ;)

- Grijzemuis titnt voor de hosting, en het lekkere (sorrie peeps, smaken verschillen :D) blauw (spat van je scherm af vind je niet ;)) voor de multimedia.)

DaVaRiOuS
14/02/04, 17:32
ziet er al wel ietjes beter uit.. maar het is nog steeds niet alles moet ik eerlijk zeggen

Evilarlos
14/02/04, 17:50
Ok, maar wat zou je dan graag verbeterd zien? Als het kan niet iets in de trant van "profesioneler" maar "wat heefd de zee met webhosting te maken?" :D

Johant
14/02/04, 18:00
Ziet er nog saai uit, en de kleuren passen niet bij elkaar. Heb je ook al gecontroleerd of er geen copyright op het plaatje zit, of heb je hem zelf genomen?

Johant
14/02/04, 18:03
En een beetje off topic :)
Pack XS. Als ik die nou bij jou aanschaf, krijg ik dan ook een factuurtje in mijn brievenbus met een postzegel twv. € 0.39???
Krijg ik hierbij ook volledige ondersteuning??

Evilarlos
14/02/04, 18:46
Er zit geen copyright op. En kleuren passen wel bij elkaar, alleen twijfel ik over dat grijs.

Mannekino
16/02/04, 21:23
Hmz

Ziet er niet uit eigenlijk sorry, ik moet me bedwingen.

rq
16/02/04, 21:41
Beetje rustig aan met die emboss en die schaduw Evilarlos :x

Het eerste woord wat me te binnen schoot toen ik op Multimedia klikte (om over de 'index' maar niet te spreken) was: Doxa.

Dit slaat de plank zo compleet mis dat ik echt niet weet waar ik moet beginnen. De blauwe kleur is imo niet echt mooi, de achtergrond herhaalt zich, je hebt echt veel te veel emboss en schaduw gebruikt. Het oogt onzettend lomp.
De kleuren om de hosting site passen totaal niet bij elkaar. En je biedt hosting aan terwijl je zelf gehost bent in een usermap?

F-boy
16/02/04, 22:25
echt niets voor een hostinfbedrijf

Evilarlos
16/02/04, 23:49
Bedankt voor het commentaar. Ik zal eens gaan kijken wat ik er mee kan doen.
Toch zou ik het wel op prijs stellen als julliemij wat ideen willen geven. (Ja ik weet het, als je designer bent mag je dit eigenlijk niet zeggen/vragen) Want zelf kijk je nooit 100% neutraal tegen je eigen design aan.
Ik ben me er van bewust dat de multmedia site inderdaat wat overdreven gebasicphotosoept is maar ja. Ik wil eerst de hosting op poten zetten en dan ga ik me weer druk maken over de multimedia site. (Die dan een grondige redesign krijgt).

BTW ik vind het eigenlijk wel leuk dat ik ook reacties op de design site krijg :) Terwijl ik eigenlijk de meeste reacties op het hostingstuk had verwacht. Soms is het ook niet helemaal duidelijk voor welke site de reacties bedoelt zijn.

Ga vooral door met "zeuren" mensen :) Als het goed is word het er alleen maar beter op (als ik tijd heb :P).

BTW mensen als F-boy, ik zou het warderen als je wat meer informatie geeft waarom je het niet mooi vind. BVD

rq
17/02/04, 01:27
Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat ik je site niet zo geweldig vind, wel respect hebt voor de manier waarop je met (negatieve) commentaar om gaat. Ik zie zelden mensen die het op een dergelijke wijze opvangen :)

Santario
17/02/04, 04:16
- Times New Roman >>> aanpassen
- Rode kleuren zijn wel erg fel
- Gebruik CSS
- Layout netter afwerken, meer details
- Meer informatie

Evilarlos
17/02/04, 10:40
Dankjewel, ik probeer het commentaar ook positief op te vatten en te kijken of ik de site er mee kan verbeteren. Op die manier bouw je namelijk iets op in plaats van dat je iets afbreekt :)

Ik heb een nieuwe layout online gezet, ik zag alleen dat de CSS die ik er bij had gezet niet werkte. Ik zal die fout gelijk even oplossen. Dan is er ook een donkerblauwe achtergrond ipv een witte :)
Als hier niet te veel slechte reacties op komen wil ik deze "verder" gaan bouwen.

Wat het rood betreft, dat moet ook opvallen he ;)

iFast
17/02/04, 12:12
Hallo Terra Digi,

Ik vind dat je die splash pagina echt moet weghalen. Het oogt echt te onprofessioneel.

Maak ook het menu wat duidelijker in plaats van de Home etc. tekst.

En die media page dat je webdesign aanbied??? Dat vind ik eigenlijk niet echt kunnen :S, maar dit is mijn mening.....

Evilarlos
17/02/04, 12:59
Bijdeweg, sorrie Johant dat ik je vraag nog niet had beandwoord. Nee je krijgt niet een contract in de bus. Je krijgt een contract via e-mail dat je moet uitprinten en opsturen naar mij. Dit ivm de handtekening voor het akoord. De rest gebeurt allemaal via e-mail. Ook de helpdesk/support is 24 uur per dag bereikbaar via e-mail. En binnenkort via messengers als MSN, ICQ, etc

iFast, ik heb net een nieuwe layout geplaatst voor de hosting pagina. Binnenkort krijgt de mulitmedia pagina dezelfde layout. Want de huidige layout is een beetje te veel photosoep.

iFast
10/03/04, 18:06
Ik zit dus op jullie site te kijken en wat tref ik aan:


Waarom zo goedkoop?
Omdat de eigenaar van Eelco Kingma een student is. Hoeft Eelco Kingma geen grote winst op te brengen. Dit betekend wel dat het aantal service uren ook beperkt is door mijn studie, maar zeker niet onder de maat. Maar dit scheelt u wel bakken met geld! gelooft u het niet? vergelijk Eelco Kingma dan maar met andere en ontdek het verschil zelf...

Eelco Kingma
Eigenaar Eelco Kingma Hosting en Multimedia Design.


Dit klopt echt niet , en klinkt totaal niet! Ik moest dit gewoon even melden.

Evilarlos
10/03/04, 18:17
Klinkt mischien niet :) maar klopt wel.

iFast
10/03/04, 18:27
Als ik jou was zou ik andere handelsnaam doen want Eelco Kingma klinkt totaal niet!

(niet beledigend over jou naam bedoelt :D maar als handelsnaam)

Evilarlos
10/03/04, 18:35
ook dat klopt maar het heefd wel een ander voordeel. (Buiten het feit dat ik het al bij de kvk heb geregistreerd :P)

Het geeft je zaak iets persoonlijks. Je durft je eigen naam er aan te geven en daardoor hebben klanten mischien iets meer vertourwen er in. Want als je ze oplicht dmv deze zaak dan verpest je ook je eigen naam. Snap je?

Plus wel eens gehoord van: 'Ben van Dijk', 'Macdonalds', 'Philips', etc. Ook allemaal eigen namen. Je hebt het mischien niet meer door maar kijk maar eens rond je hoeveel bedrijven eigenlijk niet een eigen naam gebruiken? Mischien ook wel het recht voor de gene die de zaak opzet. Een soort van eer :D