PDA

Bekijk Volledige Versie : XSZone



iCe01
12/02/04, 15:55
Hello,

zoals je in mn topictitel al ziet heb ik een hosting-account bij XSZone. Nu krijg ik dus geen enkele reacties meer op mailtjes en is XSZone verder ook helemaal onbereikbaar geworden (voor mij althans??). Ben dus redelijk bang dat ik naar mn centen (abbo is net 2 maanden oud ongeveer) kan gaan fluiten. Bestaan er nog mogelijkheden om er iets aan te doen?? Geschillencommissies en dat soort dingen?
Helemaal een rare zaak omdat ik de jongen die het bedrijf runt ook nog ken(de) en daarom een goeie deal heb kunnen sluiten, maar goed.. wel voor een heel jaar vooruit betaald! Vind het onzettend irritant geen antwoord of service meer te krijgen, dus bij deze: host je website aub NIET via www.xszone.nl of www.sqad.nl of game-hosting; www.xs2games.nl.
Wanneer er uiteindelijk nog een goeie verklaring / oplossing voor het probleem gevonden wordt zal ik dit bericht rectificeren, maar tot die tijd hoor ik graag mijn opties van jullie, mits die er zijn.

Dennis
12/02/04, 16:02
XSZone.nl werkt gewoon?

iCe01
12/02/04, 16:10
Jep dat klopt, maar antwoord geven op je mails doen ze niet meer (de mijne niet tenminste)

En dan heb ik het ook niet over 1 mailtje, maar onderhand al een stuk of 5... waarbij ik pas in de 5e onaardig ben gaan doen (tja je moet wat?)

Dennis
12/02/04, 16:11
Jij hebt betaalde hosting bij ze afgenomen? Mjah... ik kan me voorstellen dat ze het druk hebben als ze ook gratis hosting aanbieden.

Je kunt ze beter gewoon even bellen.

Savvas
12/02/04, 16:29
als je een contract heb afgesloten met ze dan valt er natuurlijk altijd nog wat te doen, mocht het uit de hand lopen.

Zonder contract kunt u helaas nergens op wijzen, zoals Dennis al zei, pleeg een telefoontje dan word u al snel wat wijzer.

Succes!

Ties
12/02/04, 18:42
"Mededeling free accounts: Over 1 week zal de free account server down gaan voor het migreren naar sms hosting diensten alle accounts zullen verwijdert worden!, wij raden u aan om komende week een backup van uw informatie te maken, na verwijdering van de accounts is teruggave van informatie niet meer mogelijk. "

Vind dit ook maar raar.. (En dan heb ik het nog niet over de spelling ;))
Het telefoonnummer staat gewoon onderaan de website, bel ze even...

ThePostman
12/02/04, 18:45
Origineel geplaatst door Ties
"Mededeling free accounts: Over 1 week zal de free account server down gaan voor het migreren naar sms hosting diensten alle accounts zullen verwijdert worden!, wij raden u aan om komende week een backup van uw informatie te maken, na verwijdering van de accounts is teruggave van informatie niet meer mogelijk. "

Vind dit ook maar raar.. (En dan heb ik het nog niet over de spelling ;))
Het telefoonnummer staat gewoon onderaan de website, bel ze even...

Over 1 week dus, ik lees elke dag 1 week. 52 weken later, zijn we weer een jaar verder. (Sorry erg flauw). iCe01 Zeg even als je gebeld hebt en hou ons op de hoogte!

electric
12/02/04, 19:22
Hmm okay, wel geinig. had nooit gedacht dat ik wat over hem zou horen :p
Ik ken de gozer die er achter zit persoonlijk ( helaas )
denk dat ik er goed aan doe om er verder nix over te zeggen ;)

Ties
12/02/04, 20:15
Origineel geplaatst door The Postman


Over 1 week dus, ik lees elke dag 1 week. 52 weken later, zijn we weer een jaar verder. (Sorry erg flauw).

Even kijken of ik op jouw niveau zit.. Je bedoelt dat ze er een datum bij moeten zetten, omdat je nu nooit weet wanneer die week eindigt? (Als in 12-02-04)

ThePostman
12/02/04, 20:16
Origineel geplaatst door Ties


Even kijken of ik op jouw niveau zit.. Je bedoelt dat ze er een datum bij moeten zetten, omdat je nu nooit weet wanneer die week eindigt? (Als in 12-02-04)

Hehe, ik zet er toch achter dat het flauw was en niet leuk...;)

Overigens ging het er om dat ze de klant slecht informeren... :x

Anestheologist
12/02/04, 22:46
Geld terugkrijgen ?

Ik heb vroeger ook soortgelijke ervaring gehad, hiervoor 90€ voor 1 jaar hosting.
constant offline, uitgekafferd worden zelfs verbannen van irc enzo.
Heb dan ombudsdienst gevonden op het i-net maar dat bleek alleen voor telecom te zijn. Dus verder niks, en voor 90€ ga je niet naar de rechtbank ;)

Unixadmin
15/02/04, 23:07
Er bestaat geen geschillencommissie, tenminste nog niet. Ik zal via o.a. deze forum klachten over hun service je beklaag doen. Dan zet je ze als het ware onder druk om iets aan je problemen te doen. Het is inderdaad niet waard om voor Eur 90 naar de rechtbank te stappen.