PDA

Bekijk Volledige Versie : Raar



Webby
11/02/04, 18:27
Wil ik een advertentie zetten over het "te koop" aanbieden van helpdesk software, staat er 'n onbenullige regel in dat ik eerst in het forum 10 berichten moet plaatsen om 1 advertentie te zetten, dit is de grootste onzin, zo krijg je echt vervuiling en onzinnige praat in het forum.

dat wilde ik even kwijt.....

Robbert edit: Je zegt hierboven dat je weet dat je geen reclame mag maken, maar je doet het toch?

Cybafish
11/02/04, 18:32
Nee, zo leg je de drempel wat hoger zodat mensen die hier komen om enkel te adverteren door de mand vallen.

lifeforms
11/02/04, 18:38
Raar, maar waar!

Webby
11/02/04, 18:40
Wat is daar nu mis mee???


Men moet elkaar toch helpen ;-), dus m.a.w moet ik eerst 10 reacties geven, ik heb wel wat anders te doen...

wdv
11/02/04, 18:42
Origineel geplaatst door Webby
Men moet elkaar toch helpen ;-), dus m.a.w moet ik eerst 10 reacties geven, ik heb wel wat anders te doen...

Dit is een forum, niet een makkelijke en snelle manier om even je advertentie te dumpen.

De advertentie gedeeltes zijn voor de members die een steentje bijdragen aan het forum, en als extraatje kunnen ze dan dus een advertentie plaatsen.

Webby
11/02/04, 18:47
Ik ben al ruim een jaar lid van deze club, dus dumpen doe ik helemaal niet en maak zeker geen misbruik van het forum!

Ik plaats alleen als ik echt iets te melden heb, hou je het forum een beetje schoon ;-)

Rik
11/02/04, 18:50
Origineel geplaatst door Webby
Ik ben al ruim een jaar lid van deze club, dus dumpen doe ik helemaal niet en maak zeker geen misbruik van het forum!

Ik plaats alleen als ik echt iets te melden heb, hou je het forum een beetje schoon ;-)

En dat doe je door elk kwartaal 1 bericht te plaatsen :)

ThePostman
11/02/04, 19:08
Origineel geplaatst door Webby
Wil ik een advertentie zetten over het "te koop" aanbieden van helpdesk software, staat er 'n onbenullige regel in dat ik eerst in het forum 10 berichten moet plaatsen om 1 advertentie te zetten, dit is de grootste onzin, zo krijg je echt vervuiling en onzinnige praat in het forum.

dat wilde ik even kwijt.....

Ps. betreft WonderDesk software ;-)))

Hm als mensen gelijk al aanbiedingen mogen posten heb je netzoals in dit geval dat ze in het verkeerde forum posten ;) Met 10 posts leer je het forum kennen. (Onder andere)

The MAzTER
11/02/04, 19:15
Origineel geplaatst door Webby
Ik ben al ruim een jaar lid van deze club, dus dumpen doe ik helemaal niet en maak zeker geen misbruik van het forum!

Ik plaats alleen als ik echt iets te melden heb, hou je het forum een beetje schoon ;-)

volgens mij ben je gewoon ooit lid geworden en heb je er voor de rest niet meer na gegeken.

Todat je van je zooi af moest natuurlijk :p

Webby
11/02/04, 19:20
Als het zo door gaat heb ik weer 10 berichten geplaatst, en dat bedoel ik nou! ;-)))))))))))))))))))

ThePostman
11/02/04, 19:41
Origineel geplaatst door Webby
Als het zo door gaat heb ik weer 10 berichten geplaatst, en dat bedoel ik nou! ;-)))))))))))))))))))

Of een aantal waarschuwings punten ;)

RobbertC
11/02/04, 19:55
Het is heel simpel: Webhostingtalk.nl is in de eerste plaats een discussieforum, en geen advertentieforum.

De advertentiemogelijkheden zijn er enkel om bezoekers die daadwerkelijk wat bijdragen aan het forum.

Ik kan je alvast vertellen dat als je een advertentie plaats wanneer jij 10 posts hebt deze meteen weggehaald wordt. Posten om zo snel mogelijk aan de 10 posts te komen is ook niet de bedoeling.

Bovendien heb je dit in het verkeerde forum neergezet.

ThePostman
11/02/04, 21:42
Origineel geplaatst door Webby


Als het zo door gaat heb ik weer 10 berichten geplaatst, en dat bedoel ik nou! ;-)))))))))))))))))))

Origineel geplaatst door The Postman


Of een aantal waarschuwings punten ;)

(Webby: Waarschuwings level: 2)

Ben ik helderziend?

Maja ik vind het een goede regel dat men minstens 10 posten dient te hebben voordat hij een advertentie mag plaatsen. Overigens denk ik dat jullie het hele forum "aanbiedingen" en "aanvragen" helemaal onzichtbaar moeten maken voor mensen met minder dat 10 posts. Zou dit niet een oplossing zijn voor dit stomme gedrag? En overigens zijn er dan ook geen aanvragen meer met minder dan 10 posts.

Dennis
11/02/04, 21:47
Wij accepteren geen members die alleen komen voor de reclame :)
10-posts-minimaal is maar een richtlijn, als jij na 16 kut-posts in 2 dagen al een aanbieding doet kun je ook ***

Anestheologist
11/02/04, 21:57
Nuja van mij mag dat aantal nog wel stukje hoger liggen hoor.

ThePostman
11/02/04, 21:59
Origineel geplaatst door Anestheologist
Nuja van mij mag dat aantal nog wel stukje hoger liggen hoor.

Ja ik denk dat 50 wel een mooi aantal is. Dan leert de member het forum kennen en het forum de member. Overigens denk ik dat je dan meer succes boekt met het posten van een aanbieding.

FSCJasper
11/02/04, 22:00
Inderdaad..na 25 posts lijkt me beter. Dan hebben de mods meteen door of iemand hier puur voor adverteren is, als ze 25 onzinnige posts gaan posten. Dit is een forum voor informatie, geen openbaar advertentieforum!

Adverteren is als extra voor diegene die goed bijdragen aan dit forum! Als je hier puur komt voor te adverteren, blijf dan aub weg!