PDA

Bekijk Volledige Versie : Grafisch Ontwerper gezocht...



kickuh
11/02/04, 17:23
Ik ben begonnen met een project en ben op zoek naar een goede en ervaren grafisch ontwerper (liefst met opleiding daartoe).

-Professionele instelling
-Layouts die eruit springen en niet 13 in een dozijn.
-Ervaring met maken van huisstijl, stylesheets, en logo's.
-Iemand die zich betrokken voelt bij het onderwerp

Wat moet je doen...

-Een professionele layout maken voor de nieuwe website
-Kleine layout voor de stichtings variant van de website.
-Logo, huisstijl, visitekaartjes ed.

Thema...
-Water / Watermangement / Deltawerken

Team...
Je werkt samen in een team van 5-8 personen. De layout & huisstijl zullen bovenop een Content Management Systeem draaien. Integratie hiervan is dus zeer belangrijk.

Whats in it for you?

+/- 1000 euro voor het complete pakket, dit op freelance basis

Meer info:

PM me, of stuur me een mailtje, met daarin meer over jezelf en de websites waar ik kan zien wat je tot nu toe hebt gemaakt.

skoop
11/02/04, 18:26
zonder lullig te willen doen, 1000 euro is erg weinig, zeker voor een freelancer, als je dat allemaal wilt hebben (en het ook nog eens goed wil hebben)

[QWS]
11/02/04, 18:55
ik hoor goede dingen over webstudent.nl (nee, ik heb niets met het bedrijf te maken, en heb goede dingen gehoord. geen ervaring)

Undo
11/02/04, 18:56
Ik kan altijd wat kleine dingetjes doen...voor heel weinig geld, als je iets nodig hebt... Maar zo'n hele site maken zie ik niet zitten ookal krijg je 1000 euro....

Flasholution
11/02/04, 23:41
Ik heb een pm verzonden

Greetz
Rob

LargeMinds
12/02/04, 13:34
Ik heb zeker en vast wel interesse en zal dit met alle motivatie kunnen vervaardigen !

Ps. Mail is verzonden naar je inbox !

Rik-edit EDIT: foutje... punten gaan er vanavond vanaf, excuses... was te snel...

kickuh
12/02/04, 18:25
Skoop: Ik ben van mening dat voor iemand die effectief ontwerpt hier niet meer dan een week werk in hoeft te zitten. Mijn inziens is 1000 euro dan ook geen slechte prijs.

QWS: Bedankt voor de tip!

Undu: Het gaat niet om een "hele website" het gaat slechts om de Layout van die website.

Rob: Ik heb hem ontvangen! Bedankt!

Largeminds: Ik heb je mail ontvangen!

Designers! Super bedankt voor jullie reacties. Ik heb een nette lijst gemaakt, en zal alle sites en portfolio's uitgebreid bekijken. ALs ik vragen heb neem ik contact op. Begin maart neem ik een beslissing over degene die de opdracht krijgt!

<deze kan op slot>

ivo1983
20/12/04, 11:44
Geachte hier ik ben een webdesigner en Grafisch Ontwerper
van webbureau Power-Design
Ik kan u hier mee helpen u kunt contact opnemen via

Tel: 06-42185445
Email webmaster@power-design.nl

Ddekkers
20/12/04, 15:45
Ik heb een pm gestuurd.

Ik hoop van jullie te horen.

Vr. groet,

D. Dekkers

Rik
20/12/04, 15:50
:huh:

Closed (beetje erg oud)