PDA

Bekijk Volledige Versie : verkoop hosting bedrijf



rolph545
10/02/04, 10:30
Hoi,

Naar aanleiding van eerdere threads in dit forum overwegen wij de
mogelijkheid om ook ons bedrijf te koop aan te bieden mochten we daarvoor een mooie prijsje kunnen ontvangen.

Graag had ik geweten wat jullie als waarde op het bedrijf van mijn baas
plakken want de cijfers zijn wel anders dan eerder gevraagde ...

Wij hebben momenteel een 1700 domeinnamen in beheer, meer dan 350 virtual hostings en een groot aantal resellerpakketten.

Omzet bedraag 100 000 eur per jaar (2003), directe kosten mbt. hostning & domeinnamen bedraagt 30 000 eur (2003). Brengt een winst op van zo'n 70 000 eur dus ...

Mochten er geïntereseerde zijn, PM's kunnen altijd natuurlijk maar advies is op eerste plaats meer dan welkom.

Groet

Rolph

The MAzTER
10/02/04, 10:35
Origineel geplaatst door rolph545
Graag had ik geweten wat jullie als waarde op het bedrijf van mijn baas
plakken want de cijfers zijn wel anders dan eerder gevraagde ...

ga jij het bedrijf van je baas verkopen :huh:

rolph545
10/02/04, 10:36
Origineel geplaatst door The MAzTER


ga jij het bedrijf van je baas verkopen :huh:


Wist dat jullie zo iets gingen zeggen :)
Doe het in zijn opdracht, hij volgt alles mee ...

mdf
10/02/04, 10:51
Mischien dat jij of je baas contact met ons op willen nemen?
Alvast dank.

Pantsy
10/02/04, 12:37
U kunt contact met mij opnemen d.m.v. een PM te sturen of per e-mail, wij hebben wel intresse.

Dillard
10/02/04, 17:28
Beste Rolph,

Ik heb zeker interesse om verder te praten, maar een prijs noemen in een publiek forum zonder inzicht te hebben gehad in de boekhouding is natuurlijk uitgesloten.

Wij pakken overnames serieus aan en dat betekent een gedegen kennismaking met zowel het bedrijf als de cultuur, historie, activa, klantervaringen en (last but not least) cijfers. Op basis daarvan doen we dan eventueel een voorstel.

Mochten jullie serieus op zoek zijn naar een overname kandidaat dan kun je altijd contact met mij opnemen, we zullen dan zsm een afspraak met jullie inplannen.

Met vriendelijke groet,

Dillard Blom