PDA

Bekijk Volledige Versie : Testje : gewoon eentje voor de sport



GorenBarry
08/02/04, 22:00
http://test.wootweb.be/index.html

geen fictief bedrijf etc, kdacht ik maak gewoon iets voor de sport ;)

Nog niet echt af, home werkt en webhosting is ook af.

Kweet niet of ik het af ga maken maar ik had toch graag jullie kritiek gehad :)

electric
08/02/04, 22:21
Ik vind het persoonlijk lekker simpel, strak en duidelijk :)
Goed leesbaar en niet te veel extra zooi die het alleen maar rommelig maken.

ik vind hem iig best goed hoor ;)

Johant
08/02/04, 23:16
Ik heb zitten te zoeken naar slechte eigenschappen, maar kan ze niet vinden. Duidelijk, strak en zakelijk correct. well done

rq
09/02/04, 00:02
DIT IS GEEN FICTIEF BEDRIJF !!!!!

Volgens mij snap je het woord 'fictief' niet helemaal.

En verder is de rest zo simpel dat iedereen die ook maar een beetje kan webdesignen dit zelfs met Frontpage Express nog in enkele uren gemaakt heeft. De enige gfx bestaan uit een geknipt RaQ server plaatje, een streepjes pattern overlay en een font met wat emboss ofzo. Kan nou niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben dus.

Mannekino
09/02/04, 00:13
Hier moest de feedback!

Simpel is het juiste woord inderdaad. Ik zal me weer moeten verontschuldigen (wat een bullshit ook want ik meen het wel degelijk), het ziet er niet uit gewoon. Dit is twee, hooguit drie uurtjes werk. Waarom gaan mensen nu gewoon niet echt even wat tijd steken in hun ontwerpen en zodoende iets fatsoenlijks aanbieden voor een normale prijs. Dat zou heel wat beter zijn dat die flut designs aanbieden voor 25 euro o.i.d.

ThePostman
09/02/04, 08:52
Origineel geplaatst door rq
De enige gfx bestaan uit een geknipt RaQ server plaatje, een streepjes pattern overlay en een font met wat emboss ofzo. Kan nou niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben dus.

Inderdaad, als dat aangepast zou worden met wat betere gfx ziet het er al veel beter uit. Oja fictief is fictie neem ik aan, fictie is verzonnen ;). Geen fictief bedrijf = Een bedrijf.

GorenBarry
09/02/04, 12:20
kzal de lay-out nog wat uitwerken met meer gfx etc

superior-is
09/02/04, 13:53
Trouwens bij XHTML sluit je geen td's af via <td />. Da's enkel bij de 'oude' niet afsluitende tags zoals img en br.

GorenBarry
09/02/04, 16:03
Origineel geplaatst door superior-is
Trouwens bij XHTML sluit je geen td's af via <td />. Da's enkel bij de 'oude' niet afsluitende tags zoals img en br.
waar heb ik dat dan gebruikt ?

Anestheologist
10/02/04, 00:15
Netjes, maar beetje eenvoudig.

Maarja zoals hij al aangaf voor de sport -> leuke sport, mag je gratis komen sporten in mijn webdesign bedrijfje ;)

kilian
13/02/04, 23:07
Origineel geplaatst door Anestheologist
Netjes, maar beetje eenvoudig.

Maarja zoals hij al aangaf voor de sport -> leuke sport, mag je gratis komen sporten in mijn webdesign bedrijfje ;)

Ik doe ook aan sport, mag ik dan ook 'in' je bedrijfje komen sporten?

Undo
14/02/04, 15:02
Saai, en vooral veel te standaard en wit, iedereen die dit mooi vind kan ik echt totaal geen gelijk geven, sorry. Als je zo op wilt vallen met je bedrijf dan heb je slecht werk afgeleverd, wijk eens wat af van anderen. Probeer eens iets nieuws.
Een 6.

Ik bedoel:
Google plaatje, beetje scanlines en verder niks als simpele html en misschien css.;)

Brammutje
14/02/04, 16:33
Ik ben het er mee eens, niet echt een mooie layout.

Een 5.5 dus net een voldoende